فاروس logo

روش خواندن فیزیک برای کنکور تجربی

روش خواندن فیزیک برای کنکور تجربی

روش خواندن فیزیک برای کنکور تجربی

روش خواندن فیزیک برای کنکور تجربی

در این مقاله می خواهیم در رابطه با روش خواندن فیزیک برای کنکور تجربی، صحبت کنیم. شما برای فیزیک چه برنامه ای دارید؟ در هر هفته چقدر برای آن وقت می گذارید؟

دوستان توجه فرمایید برای داوطلبان گرامی تجربی در رشته ی پزشکی که زیرگروه یک می باشد، ضربل فیزیک از درس های شیمی و زیست کمتر است، اما اگر کارنامه های قبولی سال های گذشته در این رشته را دیده باشید درصد ضعیف برای آن وجود ندارد.

درست است که اهمیت فیزیک نسبت به دیگر دروس اختصاصی کمتر است، اما این به معنا نیست که شما به طور کل آن را نادیده بگیرید. باید در هر هفته یک ساعت مطالعاتی متعادل را برای آن بگذارید و با حل تست های کنکور سراسری به پیشرفت خود کمک کنید. در ادامه نکاتی را برای یادگیری بهتر این درس به شما خواهیم گفت.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

روش خواندن فیزیک سال دهم برای کنکور تجربی

بهترین روش خواندن فیزیک دهم برای کنکور تجربی این است که از همان ابتدا مباحث را جدی بگیرید. درس ها را برای شب آخر نگذارید و به مرور مطالب را یاد بگیرید. فیزیک یکی از درس هایی است که در ابتدا تصور می کنید که خیلی سخت است، اما اگر کمی به آن ورود کنید متوجه خواهید شد که چقدر درس شیرینی است🧪. از مسائل آن نترسید و خود را به حل کردن عادت دهید. هر شب حداقل 10 سوال فیزیک حل کنید.

همین تعداد کم اگر هر شب و به صورت پیوسته انجام می شود در مدت کوتاهی نتیجه بی نظیری خواهد داشت. برنامه ی هفتگی خود را طوری قرار دهید که وقتی با این مورد به این روش نیز باشد. برای فیزیک ابتدا سوالات تشریحی حل کنید و سپس تست های کنکور . حل تشرحی به شما کمک می کند تا ذهن تان مراحل حل مسئله را در خود تثبیت کند.

از فیزیک بدم میاد

از فیزیک بدم میاد😑. آیا شما هم تا به حال این جمله را گفته اید؟ دوستان یک نکته خیلی مهم این است که شما نباید در همین ابتدای راه این جملات منفی را بگویید. این باعث می شود تا نتوانید از انرژی و استعداد خود بهره بگیرید.

پس اگر هر چقدر هم در یک درس ضعیف هستید مطمئن باشید با رفع اشتباهات نتیجه ای عالی خواهید گرفت و نیازی به گفتن جملات این چنین نمی باشد و باید علت را ریشه یابی کنید.

آیا ساعت مطالعاتی تان کم است؟ آیا با تمرکز درس می خوانید؟ حل تست های کنکور سراسری در اولویت تان قرار دارد؟

اگر مسائل را ریشه یابی کنید خیلی زودتر می توانید آن ها را رفع نمایید. پس به جای پاک کردن صورت مسئله تمام تلاش خود را کنید تا بتوانید آن را حل کنید. در این زمینه می توانید از یک مشاور کنکور نیز کمک بگیرید.

سوالات پرتکرار فیزیک کنکور تجربی نظام جدید

سوالات پرتکرار فیزیک کنکور تجربی نظام جدید کدام اند؟

در ادامه موضوع و مبحث روش خواندن فیزیک برای کنکور تجربی، بیایید مباحث تست خیز این درس را با هم دوره کنیم. به طور مثال فصل چهارم فیزیک پیش دانشگاهی به شدت مهم است و امکان طرح سوالات ترکیبی در آن وجود دارد. این فصل در واقع همان آشنایی با فیزیک اتمی و هسته ای می باشد. این مباحث ممکن است برای شما کمی جدید باشد. بنابراین توصیه می کنیم حتما قبل از شروع کلاس درس ها را پیشخوانی کنید.

این روش خواندن فیزیک برای کنکور تجربی می باشد که خیلی از نفرات برتر کنکور آن را انجام داده اند. این استراتژی را نه فقط برای فیزیک بلکه برای بقیه درس ها نیز انجام دهید. پیشخوانی قبل از شروع کلاس، یادگیری شما را دو چندان می کند. لطفا در برنامه ی خود انجام آن را حتما قرار دهید. فراموش نکنید که فصل دما و گرما هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

اهمیت فیزیک در کنکور تجربی

اهمیت فیزیک در کنکور تجربی چقدر است؟

بچه ها ببیند شما باید همه ی درس ها را برای کنکور خود مهم بدانید، اما برای بعضی بیشتر وقت بگذارید. مگر درسی مانند زمین شناسی که برای برخی رشته ها ضریب صفر دارد، اما فیزیک برای هیچ رشته و زیر گروهی ضریب صفر ندارد.

در خصوص رشته ی پزشکی خب بله شما باید زیست و شیمی را بیشتر بخوانید اما این موضوع به این معنی نیست که درس های دیگر هیچ اهمیتی ندارد.

در سال گذشته بودند دانش اموزانی که پزشکی قبول شدند و فیزیک را بالای 90 درصد و یا حد صد در دصد زده بودند. پس این درس می تواند سرنوشت ساز باشد. لطفا نسبت به آن غافل نباشید. اگر می خواهید بهترین روش خواندن فیزیک برای کنکور تجربی را یادبگیرید با فاروس طاها همراه باشید.

قبولی پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

بهترین برنامه ریزی کنکوری

برای داشتن بهترین برنامه ریزی کنکوری چه کار باید کنیم؟ باید توجه کنید که در سال های پایه چطور عمل کرده اید. آیا درس ها را صورت کنکوری خوانده اید یا صرفا برای گرفتن نمره ای در امتحانات مدرسه؟ در سال های قبل تست هم می زدید با فقط تمرین های تشریحی؟

اگر تا الآن عادت به تست زدن نداشته اید، الان نمی توانید به یک باره روزی 100 تست بزنید. برنامه باید به طوری باشد که در همان ابتدا شما را خسته و بی انگیزه نکند. چون در این صورت ممکن است که نتایج بدی را برای شما به ارمغان آورد.

پس پله پله بالا روید و قصد نداشته باشید تا یک شبه ره صد ساله بروید. بی شک برنامه ریزی خیلی به شما کمک خواهد کرد. اما در صورتی که منطقی باشد و در پشت آن کلی تجربه و فکر باشد. تا شما را به اهداف تان برساند.

قبولی تضمینی کنکور

آیا قبولی تضمینی کنکور رویای شما نیز هست؟

حال که با روش خواندن فیزیک برای کنکور تجربی آشنا شدید، می خواهیم بگوییم در سال های اخیر در زمینه ی کنکور طرح هایی تحت عنوان تضمینی برگزار شده است. با این طرح بچه ها خیالشان از بابت موفقیت راحت می شد و با تمرکز بیشتری درس ها را مطالعه می کردند. امسال نیز فاروس طاها اقدام به برگزاری این طرح به صورت خیلی باشکوه تر کرده است.

به این صورت که شما با موسسه قرارداد می بندند و این قرارداد کاملا محضری می باشد. طبق آن در صورت عدم نتیجه تمام وجه دریافت شده عودت داده خواهد شد. برای ثبت نام در این طرح ویژه تمامی اطلاعات خود را به شماره 09120981385 واتساپ کنید.

همین حالا برای شرکت در این طرح شگفت انگیز اقدام کنید و فرصت را از دست ندهید. ما به شما فول موفق بودن را می دهیم👨‍⚕️. با ما پزشک شدن بسیار راحت خواهد بود. پس لطفا درست انتخاب کنید.

برنامه های فاروس طاها

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها