فاروس logo

بودجه بندی روانشناسی کنکور

بودجه بندی روانشناسی کنکور

بودجه بندی روانشناسی کنکور

بودجه بندی روانشناسی کنکور

  

بودجه بندی روانشناسی کنکور چگونه است؟ یکی از دروس تخصصی کنکور انسانی، درس روانشناسی است. هر درس تخصصی در کنکور سراسری باید با دقت زیادی مطالعه شود. داوطلبان باید برای مطالعه درس روانشناسی برنامه‌ ریزی دقیقی داشته باشند. یکی از راه‌ هایی که داوطلبان می‌توانند با استفاده از آن برای کنکور سراسری بهتر آماده شوند، مطالعه بودجه بندی روانشناسی کنکور است. این موضوع به داوطلبان کمک می‌کند تا با سوالات مهم و آسان درس روانشناسی آشنا شوند و به سوالات با دید بهتری نگاه کنند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مقاله فاروس طاها به سراغ بررسی بودجه بندی روانشناسی کنکور برویم. پس برای آگاهی دقیق از این موضوع تا پایان همراه ما باشید.

  

سوالات روانشناسی کنکور انسانی

  

قبل از بررسی بودجه بندی روانشناسی کنکور باید به سراغ تعداد سوالات روانشناسی در کنکور 1401 انسانی برویم. درس روانشناسی در کنکور انسانی از 20 سوال تشکیل شده است. این سوالات در دفترچه تخصصی به عنوان آخرین درس و هشتمین درس قرار دارند. داوطلبان باید به سوالات از شماره 261 الی 280 پاسخ دهند. مدت زمان پاسخگویی به سوالات روانشناسی در کنکور سراسری 15 دقیقه است. این بدین معنی است که داوطلبان برای هر سوال تنها 42 ثانیه زمان دارند. روانشناسی پایه یازدهم منبع درسی برای مطالعه روانشناسی در کنکور سراسری است.

  

تعداد سوالات روانشناسی کنکور انسانی 1401

  

  

ضریب درس روانشناسی در کنکور

  

درس روانشناسی برای زیرگروه‌های مختلف کنکور انسانی دارای ضرایب متفاوتی است. داوطلبان باید با توجه به ضریب هر زیرگروه درس روانشناسی را برای کنکور مطالعه کنند. ضریب درس روانشناسی در کنکور انسانی به صورت زیر است:

  

  

  

بودجه بندی روانشناسی کنکور سراسری نظام جدید

  

درس روانشناسی برای کنکور سراسری از 8 درس تشکیل شده است. هر کدام از این درس‌ ها تعداد مشخصی سوال در کنکور سراسری دارند. بودجه بندی روانشناسی کنکور انسانی نظام جدید به صورت زیر است:

  

   


  

بودجه بندی روانشناسی کنکور انسانی 1401

  

  

مباحث تست خیز روانشناسی کنکور

  

برخی از داوطلبان علاقه دارند ابتدا قسمت‌ های تست خیز را برای مطالعه انتخاب کنند. ما برای این دسته از داوطلبان در این قسمت مباحث تست خیز روانشناسی را معرفی می‌کنیم. بخش احساس، توجه، ادراک با 4 سوال مهم‌ ترین و تست خیز ترین درس روانشناسی در کنکور محسوب می‌ شود. درس‌های تفکر (2) تصمیم گیری، روانشناسی رشد و تعریف و روش مورد مطالعه نیز با 3 سوال از بخش ‌های تست خیز روانشناسی محسوب می‌ شوند. داوطلبان می‌توانند با مطالعه این بخش ‌ها درصد های بالایی برای روانشناسی کنکور کسب کنند.

  

  

رشته روانشناسی از کنکور انسانی

  

می خواهیم کمی در رابطه با پذیرش رشته روانشناسی از کنکور انسانی توضیح دهیم. از آنجایی که روانشناسی از هر سه رشته دبیرستان پذیرش دارد. رقابت برای دانش آموزان انسانی دشوارتر است. گرچه نمی ‌توان به طور قطعی رتبه تعیین کرد. این موضوع به متغیر هایی مثل ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها، تعداد داوطلبان کنکور، انتخاب این رشته توسط داوطلبان و…. بستگی دارد.

 

اما به طور میانگین اگر می‌خواهید با خیالی آسوده در دانشگاه‌های شهر تهران این رشته را بخوانید رتبه زیر 500 کشوری لازم است. حتما در سال کنکور خود در موسسه ما ثبت نام کنید. 💯📚 موسسه فاروس طاها با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین منابع آموزشی کشور. همچنین، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع معتبر جهت قبولی تضمینی در کنکور و رشته دلخواه. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان جهت قبولی کنکور در کم تر از یک سال. جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

طرح قبولی تضمینی کنکور روانشناسی فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور سراسری و رشته دلخواه >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

سوالات متداول

  


✅ آیا با توجه به بودجه بندی روانشناسی می‌توان برخی از فصول را حذف کرد؟ 


بودجه بندی ایی که در این مقاله در اختیار شما قرار گرفته بر اساس سوالات کنکور سال قبل است. اگر زمان کافی برای مطالعه ندارید بهتر است به سراغ مباحث تست خیز روانشناسی کنکور بروید.


✅ درس روانشناسی در کنکور انسانی دارای چند سوال است؟


داوطلبان این کنکور باید به 20 سوال این درس در مدت زمان 15 دقیقه پاسخ دهند.


✅ داوطلبان باید چه منبعی را برای روانشناسی کنکور انسانی مطالعه کنند؟


داوطلبان باید تنها روانشناسی پایه یازدهم را برای پاسخگویی به سوالات کنکور مطالعه کنند.

  

برچسب ها