فاروس logo

بهترین مشاور کنکور تجربی در تبریز

بهترین مشاور کنکور تجربی در تبریز

بهترین مشاور کنکور تجربی در تبریز

بهترین مشاور کنکور تجربی در تبریز

 

بهترین مشاور کنکور تجربی در تبریز کدام است؟ آیا شما هم برای کنکور خود مشاور دارید؟ چقدر برای کارهای خود در این زمینه با کی فرد متخصص و مجرب مشورت می کنید؟ بچه ها توجه داشته باشید که سال کنکوری زمانی بسیار مهم و حساس است و نمی توان در طی آن سلیقه ای عمل کرد. چون در این صورت قطعا شما تلاش تان بدون نتیجه خواهد ماند. این که شما درس بخوانید و هر هفته تلاش کنید ساعت مطالعاتی خود را افزایش دهید، خیلی خوب است و این یعنی شما نیمی از راه راه رفته اید. اما کافی نیست! باید یادبگیرید که هدفمند درس بخوانید و خود را در مسیری درست قرار دهید تا بیشترین استفاده را از زمان تان ببرید. لازم است که بیاموزید مطالب را عمیق و مفهومی مطالعه کنید و تمامی محتوا را درک کنید. داشتن یک مشاور خوب کار شما را خیلی آسان خواهد کرد.

 

بهترین مشاور کنکور تبریز

 

برای بهترین مشاور کنکور تبریز می توانید روی فاروس طاها حساب کنید. موسسه ای بی نظیر در زمینه ی کنکور که آماده ی خدمت رسانی به دانش آموزان عزیز تجربی در سراسر کشور می باشد. در هر شهری که باشید می توانید از حضور بهترین مشاوران ما بهره ببرید و نتیجه ای عالی بگیرید. دوستان اگر شما هم داوطلب گروه آزمایشی تجربی هستید و به جز پزشکی به رشته ی دیگری فکر نمی کنید، باید خوب تلاش کنید و هر هفته از هفته ی قبل بهتر عمل کنید. با توجه به این که بازه ی کنکور ساله است باید درس ها را طوری بخوانید که خیلی زود آن ها را فراموش نکنید. برای این کار هم باید مطالب درس بخوانید. خط به خط را بیاموزید نه اینطور که صرفا آن ها را حفظ کنید و خیلی زود هم از خاطرتان برود.

 

بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز

 

بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز🤓👌. دوستان عزیز تجربی با توجه به جمعیت بالای داوطلبان این گروه آزمایشی، شما برای رسیدن به اهداف خود حتما به یک مشاور کنکور نیاز پیدا خواهید کرد. شما باید از همان تابستان پیش از کنکور مطالب را برای ماه های مختلف تقسیم کنید و کم کم مباحث را پیش ببرید. که البته این کار را مشاور خیلی بهتر از شما می تواند انجام دهد. ضمن این که اگر شما خودتان برنامه ریزی کنید ممکن است برای اجرای آن کوتاهی کنید. اما اگر شخص دیگری برای شما برنامه بریزد بر علمکرد و اجرای شما نیز نظارت خواهد داشت و در نتیجه جدیت شما نیز بیشتر خواهد شد. هم چنین در بعضی موارد ممکن است شما هیجانی برخورد کنید و ساعت مطالعه ی خیلی زیادی برای خود بگذارید در این صورت ممکن است همان ابتدای راه دلزده و خسته شوید.

 

 

ویژگی های بهترین مشاور کنکور تجربی

 

متاسفانه در زمینه ی کنکور دست بالای دست زیاد شده است و افرادی در این حیطه فعالیت می کنند و به دانش آموزان مشاوره می دهند که تجربه و تخصص کافی ندارند. از این رو توصیه می کنیم که پیش هر مشاوری نروید. وقت شما مهم تر از این است که با این موارد تلف شود. در نتیجه راهکار خوب این است که خوب تحقیق کنید. با دانش آموزان سال گذشته ی او صحبت کنید. راهکارهای او را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. شیوه های ایشان را با سبک های نفرات برتر کنکور مقایسه کنید. انتخابی نادرست و از روی هیجان نداشته باشید. به دوستانی هم که کلا به مشاور اعتقاد ندارند باید بگوییم که تجربی بسیار پرجمعیت است. ضمن این که دانش آموز درسخوان نیز کم ندارد. پس هر چقدر هم تلاش کنید اما اگر ندانید به کدام مسیر بروید، از هدفتان دور خواهید شد.

 

 

 

 

کنکور تجربی

 

کنکور تجربی همناطور که می دانید متقاضیان زیادی دارد. نکته ی دیگر این که با توجه به جایگاه شغل پزشک در کشور ما خیلی از خانواده ها و هم چنین خود دانش آموزان مشتاق به انتخاب آن هستند. این رشته باید انتخاب خودتان باشد. اگر شما بخواهید بر اساس انتخاب دیگران به این رشته بروید حتی اگر در کنکور سراسری هم رتبه ی مجاز بیاورید اما قطعا در آینده پشیمان خواهید شد. توصیه می کنیم که با تحقیق و نظر مشاور به رشته ای که به آن علاقه دارید بروید. برای دوستان عزیزی هم که به میا خود می خواهند پزشک شوند توصیه داریم. در رابطه با واحد های دانشگاهی این رشته نیز آگاهی داشته باشید تا مطمئن باشید که مورد علاقه تان است. در غیر این صورت هزینه و زمان زیادی را صرف کاری می کنید که بعدها از انجام آن پشیمان شوید.

 

 

فیلم های آموزشی کنکور

 

برای موفقیت فیلم های آموزشی کنکور خصوصا در این روزهای کرونایی که شما امکان رفت و آمد به کلاس های حضوری را ندارید، خیلی می تواند مفید باشد. استفاده از آن ها را توصیه می کنیم. در انتخاب فیلم هم دقت کنید که از موسسه ی معتبری تهیه کنید. می توانید این فیلم ها را چندین مرتبه ببیند تا مبحث مورد نظر به تسلط برسید. اما نباید به صورتی باشد که زیاد زمان گذشتن برای یک قسمت وقت شما را برای قسمت های دیگر بگیرد. برنامه ریزی حتی در هنگام مشاهده ی فیلم های آموزشی نیز به شما کمک می کند. یادداشت کردن نکات مهم هم در هنگام دیدن کلیپ های کنکوری فراموش نکنید. اگر مطالب را به صورت خلاصه و دست نویس داشته باشید در هر زمان با یم مراجعه کوچک به آن ها کلی مطلب به خاطر می آورید.

 

 

موفقیت تضمینی کنکور

 

اگر به دنبال بهترین مشاور کنکور تجربی در تبریز و یا هر شهر دیگری هستید قطعا فاروس طاها بهترین گزینه برای شماست. خدمات کنکوری ما برای دانش آموزان پرتلاش تجربی در همه جای کشور است. در این قسمت می خواهیم یک طرح شگقت انگیز را هم به شما معرفی کنیم. موفقیت تضمینی کنکور🥰💪. ما ضمانت شما را به اهداف تان می رسانیم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. کافیست شما برنامه ی مختص به خودتان را دریافت کرده و طبق آن درس بخوانید. بی شک با برنامه ای که ما تحت اختیارتان قرار می دهیم می توانید به موقع درس ها را به اتمام برسانید و فرصت تکرار و مرور هم داشته باشید. این طرح به همراه یک پکیج آموزشی می باشد که نیاز شما را به هر ابزاری برطرف خواهد کرد. با این پکیج شما به هیچ فیلم آموزشی و یا جزوه ی دیگری نیاز ندارید.

 

سوالات متداول

 

چطور می توانم خدمات آموزشی فاروس طاها را داشته باشم؟

با شماره ی 09120981385 تماس بگیرید و یا این که اطلاعات خود را به آن واتسپ کنید. مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت. با ما در ارتباط باشید و بهترین نتیجه را در کنکور سراسری سال آینده بگیرید.

برای افزایش ساعت مطالعاتی چه کنیم؟

برای این کار می توانید با مشاور خود صحبت کنید. ضمن این که افزایش ساعت مطالعاتی امری تدریجی است و نمی توانید خیلی سریع از خود انتظار داشته باشید. برای انی که خسته هم نشوید باید کم کم پیشرفت کنید. تغییرات به یک دفعه نتیجه ی برعکس خواهد داد.

برچسب ها