فاروس logo

دروس تخصصی رشته تجربی در کنکور

دروس تخصصی رشته تجربی در کنکور

دروس تخصصی رشته تجربی در کنکور

دروس تخصصی رشته تجربی در کنکور

دروس تخصصی رشته تجربی در کنکور کدام اند؟ سوالات تخصصی که در کنکور تجربی داوطلبان باید پاسخگو باشند از کتاب های زمین شناسی، ریاضی، زیست شناسی، شیمی و فیزیک طراحی می شوند. در مورد دروس اختصاصی باید بدانید که با توجه به این که هر گروه آزمایشی دارای چند زیرگروه است.

باید با توجه به هر زیرگروه ضریب خاصی برای دروس در نظر بگیریم. گروه علوم تجربی دارای 5 زیرگروه است. که عبارت اند از: زیرگروه یک: شامل رشته های پزشکی، دندانپزشکی و عمده ترین رشته های گروه تجربی می باشد. زیرگروه دو شامل: رشته داروسازی و شیمی می باشد. زیرگروه سه شامل رشته زمین شناسی می باشد.

زیرگروه چهار شامل: رشته های مدیریت، حسابداری و حقوق می باشد. و در نهایت، زیرگروه پنج شامل: مهندسی های مربوط به رشته کشاورزی می باشد.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

ضرایب دروس کنکور تجربی؛ زیرگروه های رشته تجربی

برای زیرگروه 1 در گروه علوم تجربی که بیش ترین طرفدار را در بین داوطلبین دارد. سوالات اختصاصی دارای ضرایب زیر هستند:

برای زیرگروه 2 در گروه علوم تجربی که داروسازی نیز در این دسته قرار دارد. سوالات اختصاصی دارای ضرایب زیر هستند:

برای زیرگروه 3 در گروه علوم تجربی سوالات اختصاصی دارای ضرایب زیر هستند:

برای زیرگروه 4 در گروه علوم تجربی سوالات اختصاصی دارای ضرایب زیر هستند:

برای زیرگروه 5 در گروه علوم تجربی سوالات اختصاصی دارای ضرایب زیر هستند:

نحوه تست زنی صحیح دروس تخصصی کنکور تجربی

نکته قابل توجه در خصوص کنکور این است که سوالات یک درس همگی امتیاز برابر داشته. یعنی هیچ کدام از دیگری امتیاز بیشتر یا کمتری ندارد. اما ممکن است ضرایب دروس مختلف با یکدیگر متفاوت باشند.

بنابراین از صرف وقت به میزانی بیش از حد معمول برای یک سوال خودداری کنید. به یاد داشته باشید که هر پاسخ اشتباه معادل یک سوم، امتیاز منفی خواهد بود.

از همین رو، بهتر است با استفاده از روش های صحیح تست زنی پاسخ های اشتباه خود را به حداقل برسانید. هر داوطلب در دروس متفاوت دارای نقاط قوت و ضعف است. آن ها را در نظر گرفته و بسته به توانایی خود تصمیم بگیرید که می خواهید چه تعداد سوال را پاسخ دهید.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

نکاتی مهم درباره نحوه تست زنی دروس کنکور تجربی

دانلود جزوه کنکور تجربی

جزوه کنکوری دروس تخصصی علوم تجربی به شما کمک می کند تا علاوه بر یادگیری در زمینه درسی بتوانید در زمینه کنکوری نیز فعالیت کنید و رتبه خود را بالا ببرید. کسب نمره عالی در مدرسه و پیشرفته در حیطه تست زنی برای دانش آموزان رشته علوم تجربی بی شک از ملزومات است.

چرا که داوطلبین رشته های علوم تجربی هر ساله چند برابر داوطلبین رشته انسانی و ریاضی هستند. بنابراین باید پشتکار بیش تری به خرج دهید تا بتوانید در رشته دلخواه به رتبه مورد نظر دست یابید.

برخی از دانش آموزان به دنبال دانلود یک جای جزوه کنکوری علوم تجربی می باشند. بهترین جزوه کنکوری علوم تجربی باید از اساتید برتر کنکور جمع آوری شده باشد.

دروس تخصصی رشته تجربی که در کنکور سراسری نیز از آن ها سوال مطرح می شود شامل زمین شناسی، ریاضیات، زیست شناسی، شیمی و فیزیک است. رشته علوم تجربی در پنج زیر گروه ارائه می شود. به این ترتیب برای کسب رتبه برتر در رشته علوم تجربی باید در دروس تخصصی دروس مناسب را کسب کنید.

جزوات تخصصی کنکور تجربی فاروس طاها چگونه است؟

فاروس طاها منابعی شامل جزوات دروس عمومی و تخصصی کنکور سراسری هستند را در اختیارتان قرار می دهد. این جزوات با مطالب کم حجم و پر محتوا به شما کمک می کنند تا در کمترین زمان علاوه بر درسنامه کنکور سراسری به تیپ بندی انواع سوالات نیز آشنا شوید.

لازم است بدانید جزوات فاروس علاوه بر این که می توانند خود منبع کاملی برای کنکور سراسری باشند، مکمل ویدیو ها و فیلم های آموزشی کنکور تجربی فاروس هستند که زیر نظر بهترین اساتید تهران و ایران گردآوری شده است. جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه لازم است با مشاور ارشد مجموعه فاروس در تماس باشید.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

☎️ جهت کسب اطلاعات بیش تر با این شماره تماس حاصل فرمایید. تلفن : 09120981385 ☎️

برچسب ها