images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

مشاوره کنکور ارشد/ قبولی در کنکور ارشد مشاوره

مشاوره کنکور ارشد/ قبولی در کنکور ارشد

  

مشاوره کنکور ارشد، با توجه به نیاز متقاضیان آزمون ارشد، انواع گوناگونی دارد. ما در موسسه مشاوره و برنامه ریزی فاروس طاها تلاش کرده ایم، که با توجه به شرایط متقاضیان عزیز امکان انجام انواع مشاوره به صورت: مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین را فراهم کنیم. در ادامه این مقاله فاروس طاها درباره مشاوره تحصیلی کنکور ارشد و قبولی در کنکور ارشد مطالب مختصر و مفیدی را خدمت شما عزیزان بیان می کنیم. پس تا پایان این مقاله را بخوانید.

  

 

  

ویژگی های بهترین مشاوره کنکور ارشد

 

مهم ترین ویژگی های یک جلسه موفق مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد در هر سه حالت تلفنی، حضوری و آنلاین به شرح زیر است:

 

  • شناخت کامل هدف متقاضی از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد؛
  • شناخت و تسلط کامل مشاور تخصصی آزمون ارشد درباره رشته مورد نظر و سایر رشته های مرتبط کارشناسی ارشد؛
  • شرح کامل و جامع شرایط آزمون کارشناسی ارشد؛
  • اطلاعات دقیق درباره کارنامه ها، رتبه ها و درصدهای مورد نیاز برای قبولی در انواع دانشگاه های کارشناسی ارشد؛
  • تسلط بر روی شرایط ویژه شرکت در آزمون کارشناسی ارشد؛
  • فن بیان قوی مشاور برای مشاوره تحصیلی ارشد؛
  • قدرت مشاور در ارائه منابع دقیق آزمون کارشناسی ارشد؛
  • توانایی مشاور در تجزیه و تحلیل آزمون های آزمایشی مختلف؛
  • تسلط مشاور در شناخت اساتید برجسته کنکور کارشناسی ارشد و کلاس های مناسب با توجه به شرایط داوطلب؛
  • توانمندی مشاور در ارائه برنامه ریزی های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت برای شرایط گوناگون داوطلبان؛
  • توانایی دادن انگیزه و دیدگاه صحیح برای مطالعه آزمون کارشناسی ارشد؛
  • تجربه بالا در هدایت داوطلبان و تخصص همراه با تجربه در مشاوره تحصیلی.

  

  

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

 

امروزه درصد بسیاری از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی میل به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر یعنی کارشناسی ارشد و حتی دکتری دارند. این دسته از متقاضیان ممکن است انتخاب های گوناگونی از نظر شهر و دانشگاه محل تحصیل داشته باشند. اما این انتخاب ها وقتی می توانند بر اساس علاقه داوطلب انجام گیرند که رتبه لازم در کنکور را کسب کنند. گرفتن رتبه قابل قبول در کنکور نیز هنگامی امکان پذیر خواهد بود که متقاضیان با آمادگی و آگاهانه در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنند. آمادگی برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد نیازمند شناخت رشته های تحصیلی، مطالعه صحیح منابع درسی و از همه مهم تر برنامه ریزی درست در جهت کسب نمره قبولی است. متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد می توانند با استفاده از مشاوره کنکور کارشناسی ارشد کلیات و جزئیات مهم در رابطه با کنکور کارشناسی ارشد را بشناسند. همچنین، رتبه مناسب را کسب کنند.

  

مشاوره کنکور ارشد موسسه فاروس طاها

 

در موسسه فاروس طاها می توانید به صورت کاملا تخصصی مشاوره کنکور ارشد در همه رشته ها دریافت کنید. همچنین، برای کسب اطلاعات بیش تر از طریق شماره زیر با ما تماس بگیرید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

  

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

شاید یکی از مهم ترین مسائلی که متقاضیان کارشناسی ارشد به شناخت آن نیاز دارند، بحث زمانبندی مربوط به مقطع کارشناسی ارشد است. شناخت درست زمانبندی، این امکان را به متقاضیان می دهد تا زمان مناسب برای شرکت در آزمون های مقطع کارشناسی ارشد اقدامات لازم را انجام دهند. اصلی ترین زمان هایی که توجه به آنها برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد ضروری است عبارتند از:

  


 

زمان آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

 ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد >>> برای همه متقاضیان و برای همه دانشگاه ها در نیمه دوم آذر ماه هر سال از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می گیرد.

  

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

 

 کنکور کارشناسی ارشد >>> یک بار در سال و در اردیبهشت ماه برای همه ثبت نام کنندگان کنکور کارشناسی ارشد برگزار می شود. داوطلبان باید با همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد در این آزمون به رقابت بپردازند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد  نیز تقریبا از یک هفته قبل از برگزاری آزمون امکان پذیر خواهد بود.

  

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد

 

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد >>> در دو مرحله اولیه و نهایی صورت می گیرد. اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد شامل اطلاعات لازم در رابطه با رتبه و تراز داوطلبان کنکور ارشد است. اعلام نتایج نهایی داوطلبان نیز شامل وضعیت قبولی آنان پس از انتخاب رشته خواهد بود. نتایج اولیه کنکور ارشد اغلب در خرداد ماه و نتایج نهایی نیز در شهریور ماه اعلام می شود.

  

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

 

انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ارشد >>> فقط برای افرادی ممکن خواهد بود که توانسته باشند رتبه لازم را در کنکور ارشد کسب کنند. و درنتیجه، مجاز به انتخاب رشته شده باشند. انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد  همانند سایر مراحل مربوط به کنکور کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. متقاضیان اغلب بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

  


ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در چه زمانی امکان پذیر است؟


ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هر سال در بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. داوطلبان رشته های مختلفی که شرایط لازم را داشته باشند، می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.


هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به چه صورت پرداخت می شود؟


هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد با استفاده از خرید کارت اعتباری و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. زمان پرداخت هزینه نیز هم زمان با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد خواهد بود.


مهم ترین نکته هایی که باید در برنامه ریزی آمادگی کنکور ارشد رعایت شوند کدام هستند؟


برنامه ریزی جهت آمادگی کامل و مطالعه دروس کنکور ارشد، شامل بعضی اصول خاص از جمله. تقویت قدرت تست زنی، داشتن خواب و استراحت کافی، خلاصه برداری و جمع بندی مناسب و شناخت درست منابع کنکور است.


اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد چه زمانی خواهد بود؟


بر اساس سال های گذشته به جز سال قبل، باید گفت اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی اصولا نیمه دوم خرداد ماه انجام می گیرد.

برچسب ها: