فاروس logo

برنامه ریزی گام به گام کنکور تجربی

برنامه ریزی گام به گام کنکور تجربی

برنامه ریزی گام به گام کنکور تجربی

برنامه ریزی گام به گام کنکور تجربی

چگونه برنامه ریزی گام به گام کنکور تجربی خوب داشته باشیم؟ حتما می دانید که برای موفقیت در کنکور (فارغ از این که در چه رشته ای مشغول به تحصیل هستید) برنامه ریزی نقش مهم و حیاتی دارد. پس در همان ابتدای راه به دنبال یک برنامه که پوشش دهنده تمامی منابع شما می باشد، باشید.

می توانید خودتان این کار را انجام دهید و یا این که آن را به یک مشاور با سابقه بسپارید. به علاوه، تجربه ثابت کرده است برنامه ای را که شخص دیگری برایتان تنظیم کند به دلیل آن که روی اجرای آن نظارت دارد، بیش تر به آن عمل می کنید. اما به هر حال در این مورد تصمیم با خودتان است.

در نظر داشته باشید که برنامه ریزی باید درس خواندن را برای شما جذاب کند، نه آن که شما را خسته کند. یا اینکه بعد از مدتی انگیزه شما را از بین برده و باعث سرخوردگی شما شود🤔🙄!!! در ادامه این مقاله فاروس طاها به بررسی جامع برنامه ریزی برای کنکور تجربی پرداخته می شود. تا موفقیت شما عزیزان را تضمین کنیم.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

اصول برنامه ریزی گام به گام کنکور تجربی 14001-1402

برنامه ریزی گام به گام کنکور تجربی با فاروس طاها!📚 موسسه فاروس طاها بهترین خدمات مشاوره ای در زمینه ی کنکور را در کل کشور برای شما عزیزان فراهم آورده است. پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی گام به گام کنکور تجربی خود حتما با یک مشاور صحبت کنید.

با انجام این کار بهتر می توانید وقت خود را میان دروس مختلف به تناسب تقسیم کنید. اگر هدف شما قبولی در کنکور پزشکی می باشد.حتما باید برای آن بسیار تلاش کنید. مدام در آزمون های آزمایشی شرکت کنید. تا میزان نقاط ضعف و قوت خود به خوبی آشنا شوید. همچنین، در این صورت، بهتر می توانید برای مطالعه خود برنامه ریزی کنید.

هر روز خود را شانسی برای رسیدن آرزوهای خود بدانید و از آن به نحوی بی نظیر استفاده کنید. زمانی را برای کار های عقب افتاده خود نیز در نظر بگیرید. این مورد با داشتن برنامه ای انعطاف پذیر قابل اجرا خواهد بود.

برنامه ریزی فردی

حتما در خانه از کسی بخواهید که بر کارهای شما نظارت داشته باشد. تا طبق برنامه پیش بروید. همچنین، تا هر گاه که کوتاهی کردید به شما تذکر دهد. در این صورت، تلنگری به شما زده خواهد شد. به علاوه، کمتر زمان خود را تلف می کنید.

سعی کنید از شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام در این سال مهم استفاده نکنید. این کار فقط زمان شما را خواهد گرفت و فایده ای برای شما نخواهد داشت. ما نمی گوییم تمام تفریحات خود را حذف کنید، اما در این سال نیاز است تا کمی سختی بکشید.

پزشکی قبول شدن کار راحت و آسانی نیست. نمی شود به همه مهمانی ها و مسافرت ها بروید و انتظار قبولی پزشکی داشته باشید. باید خوب درس بخوانید و برای خواسته خود تلاش کنید. که این موضوع با داشتن برنامه ریزی گام به گام کنکور تجربی برای شما میسر خواهد شد.

ویژگی‌های یک برنامه ریزی کنکور تجربی موثر و خوب

بهترین نوع برنامه ریزی گام به گام کنکور تجربی

برنامه ریزی گام به گام برای کنکور تجربی را می‌توان به سه دسته برنامه ریزی حجمی، برنامه ریزی زمانی و برنامه ریزی حجمی-زمانی تقسیم بندی کرد.

در برنامه ریزی حجمی فقط بر حجم مطالعه از یک درس ویژه توجه می‌شود و همچنین، میزان ساعات مطالعه اهمیتی ندارد. برنامه ریزی زمانی نیز فقط بر زمان مطالعه توجه دارد، بدون اینکه حجم درس را درنظر بگیرد. برنامه ریزی حجمی-زمانی بهترین نوع برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور است.

در این نوع از برنامه ریزی، داوطلب مشخص می‌کند که دقیقاً چه حجم از درس را در میزان زمان مطالعه کند. یک برنامه ریزی درسی وقتی قابل اعتماد خواهد بود که، زمان و حجم مطالعه را مدیریت کند.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.


  

جدول برنامه ریزی کنکور

جدول برنامه ریزی کنکور >>> از جمله مواردی است که همیشه متقاضیان کنکوری به دنبال آن هستند. در این جدول ساعات مطالعه هر درس برای روز های هفته نوشته می شود. در انتهای آن نیز جمع ساعت مطالعاتی نوشته می شود. این موضوع کمک شایانی برای برنامه ریزی هفتگی به شما می کند.

اگر چند روز درس نخوانید و نگاهی به جدول خالی خود بیندازید یک تلنگر به شما زده خواهد شد. همچنین، عمل عکس آن هم وجود دارد. اگر هر روز طبق برنامه پیش بروید و جدولتان کامل باشد از پیشرفت و رشد خود خوشحال می شوید و انگیزه می گیرید.

در برنامه ریزی کنکور تجربی داشتن یک جدول مناسب بسیار مهم است. جدول را با سلیقه و نظر خود شخصی سازی کنید. هر روز سعی کنید از روز قبل خود بهتر باشید و با خود رقابت کنید.

نمونه برنامه ریزی درسی

یک نمونه برنامه ریزی درسی می خواهید؟ در این قسمت یک مورد از آن را به شما نشان خواهیم داد. بچه های تجربی به این علت که در آزمون رقابت شدیدتری دارند، در کنکور کارشان سخت تر است. همچنین، اهمیت برنامه ریزی نیز برای آن ها بیش تر است. پس با داشتن یک برنامه مناسب می توانند قدم بزرگی در راستای موفقیت خود بردارند. در برنامه ریزی خود واقع بین باشید.

اگر در هفته گذشته در مجموع فقط 10 ساعت درس خواندید در این هفته نمی توانید روی 100 ساعت هدفگذاری کنید. پیشرفت به یک دفعه نمی شود. گام به گام و پله به پله کار کنید. با خسته شدن و نداشتن برنامه مناسب فقط انگیزه خود را از دست می دهید. پس خواهشا در زمان برنامه ریزی هیجانی نشوید و نخواهید همه راه را در یک شب بروید.

خدمات آموزشی موسسه فاروس طاها

   


  

شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎

قبولی تضمینی در کنکور تجربی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها سابقه و تخصص در زمینه قبولی کنکور علوم تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

موفقیت تضمینی در کنکور سراسری >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را مهم و ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پرطرفدار تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید.

به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. به علاوه، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها