images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

برنامه شروع از صفر برای قبولی در کنکور سراسری برنامه ریزی

برنامه شروع از صفر برای قبولی در کنکور سراسری 1401

 

با نزدیک شدن به روز کنکور سراسری معمولا بعضی از داوطلبان که مطالعه مفید و با کیفیت نداشته اند به دنبال راهی هستند که در کم ترین زمان بیشترین بهره را از مطالعه تمام دروس خود ببرند تا بتوانند قبولی در کنکور سراسری را برای خود تضمین کنند. آیا می شود فقط در چند ماه مطالعه به بهترین نتیجه در کنکور سراسری برسیم.

 

هیچ گونه موفقیتی بدون تلاش و کوشش به وجود نمی آید. و این انسان است که آینده ی خود را می سازد . پس برای این که بتوانید به موفقیت برسید باید بسیار تلاش کنید. مرحله اول این است که شما هدف خود را مشخص کنید و برای هدف خود یک تصمیم راسخ بگیرید . اگر شخصی بر سر تصمیم خود به ماند و برای هدف های خود ارزش قائل شود. قطعا بالاترین سطح تلاش و انرژی خود را برای رسیدن به هدف خود انجام می دهد

 

پس داوطلبان و یا دانش آموزانی که دیرتر از دیگر داوطلبان کنکور سراسری تصمیم بر آماده شدن برای کنکور سراسری می کنند. نیز هنوز زمان برای کسب موفقیت دارند اما این افراد باید بیشتر از سایر داوطلبان تلاش کنند و همچنین یک سری نکات خاصی را نیز حتما باید انجام بدهند .

 

در ادامه مقاله به بررسی نکاتی می پردازیم که با انجام دادن آن ها شما می توانید به موفقیت در کنکور سراسری برسید

 

 

نکات مهم برای قبولی در کنکور سراسری 1401

 

داشتن مشاور تحصیلی برای قبولی در کنکور سراسری

 

قطعا در راه قبولی در کنکور سراسری نیازمند کسی هستید که در این راه تجربه داشته باشد و بتواند شما را به خوبی راهنمایی بکند . این شخص مشاور تحصیلی متخصص است کسی است که از تمام موانع هایی که بر سر راه قبولی است ، آشنا است . همچنین به تمام نیاز های یک داوطلب کنکور سراسری آشنا است. و می تواند با مشاوره ها و راهنمایی هایی که دارد بهترین ها ابزار های آموزشی را به او بدهد.

 

داشتن برنامه تحصیلی و کنکوری برای قبولی در کنکور سراسری

 

تقریبا می شود گفت کار اصلی مشاور تحصیلی ، برنامه ریزی است. مشاور تحصیلی متخصص ، یک برنامه تحصیلی اصولی برای داوطلبان و دانش آموزان طراحی می کند. که این برنامه دارای یک سری قواعد خاصی است. زیرا این قواعد هستند که برنامه را هدفمند می کنند. هدفمند بودن برنامه تحصیلی بسیار مهم است.داوطلبان برای قبولی در کنکور سراسری تلاش می کنند. پس هدف اصلی این برنامه های تحصیلی ، قبولی در کنکور سراسری است. که باید برای ماه ها قبل از روز آزمون به گونی هدفمند برنامه ریزی شده باشد ، که تمام درس ها را بتواند دانش آموز مطالعه آن ها را به پایان برساند. و بتواند چندین بار درس ها را دوره و مرور کند.

 

التبه مشاوران تحصیلی برای تمام داوطلبان در هر مدت زمانی که آن ها تا روز آزمون دارند. می تواند یک برنامه ی طراحی کند که آن داوطلبان بهترین نتیجه را بگیرند. اابته نتیجه گرفتن داوطلبان کنکور تنها به کوشش و تلاش آن ها و همچنین متعهد بودن به برنامه ریزی تحصیلی است.

 

یعنی این که داوطلب ها باید نکته به نکته ی برنامه ریزی تحصیلی کنکوری خود را به نحو احسن اجرا کنند.

 

قواعد برنامه ریزی تحصیلی اصولی

 

روش مطالعه اصولی برای قبولی در کنکور سراسری

 

بعضی از داوطلبان و دانش آموزان شیوه صحیح مطالعه را نمی دانند. فکر می کنند که همان گونه که برای امتحان های مدرسه می خوانند. باید به همان روش برای کنکور سراسری کتاب های خود را مطالعه کنند . شیوه مطالعه دروس برای کنکور سراسری بسیار متفاوت است. زیرا سوال های کنکور به صورت مفهومی طراحی می شود . پس باید از روش های مطالعه ای استفاده شود که به صورت مفهومی تمام نکات مباحث را یاد بگیرید . مطالعه مفهومی به گونه ای است که باید تمام ابعاد مختلف یک مبحث را به خوبی تحلیل و بررسی کنید. و نباید نکته ای را جا بگذارید.

 

مشاوران تحصیلی همیشه بهترین روش های مطالعه را به داوطلبان کنکور می گویند. تا آن ها با بالاترین کیفیت بتوانند درس های خود را مطالعه کنند.

 

حل کردن تست های فراوان

 

به دلیل این که سوال های کنکور سراسری به صورت تستی طراحی می شود. پس باید برای تسلط بیشتر بر روی این گونه سوال ها حتما سوال های تستی فراوانی را پاسخ داد . حتما سوال های کنکور سراسری سال های گذشته را بخوانید و پاسخ بدهید. همچنین بهتر است که تکنیک های تست زنی را بیاموزید. این مورد نیز خیلی کمک داوطلبان می کند تا بتوانند در روز کنکور سراسری زمان خود را مدیریت کنند.

 

داشتن امید

 

امید داشتن به کاری همیشه نتیجه مثبتی را به همراه دارد. اگر شما امید نداشته باشید به این که در کنکور سراسری موفق می شوید . قطعا نخواهید شد . به این دلیل که اگر امیدی نباشد مدام در ذهن خود تلقین می کنید که نمی شود ، نمی توانید این جملات اثرات بسیار منفی دارد . اثرات منفی آن این گونه هستند که شما در مدت زمان کم کم سطح تلاش و انرژی شما کاسته می شود. و در نتیجه ، نتیجه ی مطلوبی را از کنکور سراسری نخواهید گرفت.

 

سوال های متداول

 

در چه زمانی مطالعه برای کنکور خود را شروع کنیم که نتیجه ی بسیار خوبی را بگیریم؟

هر زمانی که داوطلب کنکور یک تصمیم اساسی بگیریم و به آن تعهد داشته باشد. قطعا نتیجه ی خیلی خوبی می گیرد. اما در کل اگر داوطلبان از سال دهم خود شروع کنند به خواندن و به صورت مستدام مطالعه داشته باشند و تلاش کنند قطعا نتیجه ی خیلی بهتری خواهند گرفت

منظور از برنامه هدفمند چیست؟

برنامه ای است که برای تمام ساعت های باقی بمانده تا کنکور سراسری برنامه دارد و با انجام دادن به این برنامه درسی قطعا به موفقیت خواهید رسید

 

جهت ارتباط با مشاوران فاروس طاها با این شماره تماس بگیرید. تلفن : 09120981385

برچسب ها: