فاروس logo

برنامه ریزی برای کنکور 1401

برنامه ریزی برای کنکور 1401

برنامه ریزی برای کنکور 1401

برنامه ریزی برای کنکور 1401

اگر به دنبال برنامه ریزی برای کنکور 1401 هستید، لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. حتما می دانید که برای گرفتن یک نتیجه خیلی خوب در آزمون آنلاین کنکور مهم چقدر با برنامه بودن مهم است، اما نکته ای که باید در نظر بگیرید برای این که شما موفق شوید باید برنامه ای که از آن استفاده می کنید اصولی و استاندارد باشد.

یعنی به دور از هر گونه افراط و تفریط🙄. متناسب با ویژگی های شخصی شما باشد تا از درس خواندن خسته نشوید. به درستی نوشته شده باشد تا به موقع بتوانید منابع را به اتمام برسانید و فرصتی برای تمرین و مرور هم داشته باشید. احتمالا برای شما هم سوال پیش آمده است که این برنامه را از کجا پیدا کنیم😲.

پیشنهاد قطعی ما به شما عزیزان پرتلاش کنکوری موسسه فاروس طاها می باشد. در ادامه علت این موضوع را به شما خواهیم گفت.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برنامه ریزی برای کنکور 1401 

دوستان در قسمت قبل به شما گفتیم که خیلی مهم می باشد تا برنامه ای که از آن استفاده می کنید، متناسب با ویژگی های شما باشد. یعنی این که شخصی سازی شده باشد📑.

مثالی که ما همیشه برای دانش آموزان می آوریم این است که نمی توان یک نسخه را برای همه پیچید. بچه ها توانمندی ها و شرایط متفاوتی با هم دارند، بنابراین باید میزان مطالعه آن ها نیز با هم فرق کند. از توصیه های مهم ما به داوطلبان گرامی این می باشد که سعی نکنند دقیقا مانند رتبه های برتر عمل کنند.

حتما مصاحبه های آن ها را بخوانید و از سبک های آن ها استفاده کنید. اما در حد ایده گرفتن باشد، بچه ها شما نمی توانید به صورت صدرصد مثل کسی باشید. در این صورت پس از مدت کوتاهی خسته می شوید و انگیزه خود را از دست خواهید داد.

برنامه ریزی کنکور 

برنامه ریزی کنکور را می توانید از بخش های مختلفی دریافت کنید. اما نکته مهم تری که باید در نظر بگیرید این است که خود را متعهد و ملزم بدارید تا حتما آن را اجرا کنید. یعنی یک برنامه هر چقدر هم که اصولی و متناسب با ویژگی های شخص شما نباشد قطعا تا زمانی که اجرا نشود نتیجه نخواهد داد.

اصطلاحا منتظر آن شنبه ای نباشید که یک روز برسد و بلخره تلاش تان را شروع کنید. تنبلی را کنار بگذارید و از همین الآن شروع کنید و برای رویاهای خود بجنگید. هیچ کس جز خودتان در زمان حال نمی تواند شما را به اهداف تان برساند.

پس نگویید از فردا، از شنبه، از ساعت 7 و … همین الان برخیزید و با توکل به خداوند درس خواندن را به صورت جدی آغاز کنید. با پیشرفت های کوچک می توانید به مقاصدی که در نظر گرفته اید برسید.

مشاوره کنکور 1401

برای مشاوره کنکور 1401 چه برنامه ای دارید؟ آیا از راهنمایی های یک مشاور خوب و متخصص کمک می گیرید؟ دوستان برای مسئله ای مانند کنکور شما نمی توانید به تنهایی مطالب را پیش ببرید. ضمن این که در این بازه یک ساله ممکن است گاهی خسته و ناامید شوید و درس و مطالعه را به طور کل کنار بگذارید.

در این زمان باید کسی باشد تا شما را راهنمایی کند و بتوانید تصمیم درستی را بگیرید. هم چنین فراموش نکنید که شما باید در زمان درستی بتوانید مباحث را به اتمام برسانید. نه اینقدر دیر که استرس بگیرید و نه خیلی زود که مطالب در ذهن تان نماند.

بی شک خودتان تجربه کافی برای این مورد را نخواهید داشت. مورد دیگر این که گاهی شما در یک مسیری قرار گرفته اید و تصور می کنید که کاملا درست و نتیجه بخش است اما دقیقا برعکس است.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برنامه ریزی برای کنکور 1401

در قسمت های قبل نکاتی در رابطه با برنامه ریزی برای کنکور 1401 گفته شد. اما حقیقتا یک برنامه خوب چه ویژگی هایی دارد🤔. این مشخصه ها را در ادامه به شما خواهیم گفت. یکی از موارد مهم دیگر برای موفقیت شما شیوه تست زنی می باشد. شما به چه صورت تست می زنید؟

بچه ها توصیه می کنیم که حتما برای تست هایی که در منزل به صورت تمرینی می زنید نیز تکنیک ها را اجرا کنید. یکی از آن ها زمان های نقصانی می باشد. که برای مدیریت کردن زمان بسیار موثر است.

تست زنی از روی گزینه ها نیز یک روش بسیار متداول و خوب است که میزان غلط ها و اشتباهات شما را کاهش می دهد. شیوه ضربدر منفی هم همیشه توسط بچه ها انجام شده و خیلی به آن ها کمک کرده است. شما از کدامیک بیشتر استفاده می کنید؟

موسسه مشاوره کنکور

در انتخاب موسسه مشاوره کنکور دقت کنید که حتما دانش آموزان سال گذشته آن ها در کنکور رتبه های خوبی را کسب کرده باشند. در واقع این بچه ها حکم اعتبار آن ها را دارند.

در نتیجه شما باید یک موسسه خوب و معتبر پیدا کنید تا بتوانند برای شما راهنمایی های بسیار خوبی داشته باشند. یعنی شما می توانید با یک انتخاب درست خود را به موفقیت نزدیک و نزدیکتر کنید.

با وجود یک مشاور خبره برنامه بهتری هم خواهید داشت و طوری خواهد بود که خودتان هم پیشرفت تدریجی خود را متوجه می شوید.

فراموش نکنید که شما در این سال نمی توانید مانند سال های گذشته درس بخوانید و نتیجه ای همچون امتحانات مدرسه بگیرید. چون که کنکور در واقع امتحان و آزمونی متفاوت می باشد. بنابراین باید سبک درس خواندن خود را نیز عوض کنید.

برنامه های تضمینی کنکور 

با برنامه های تضمینی کنکور نتایج خیلی بهتری در کنکور خواهید گرفت. فاروس طاها این بار در نظر دارید تا شما را با این شیوه شگفت زده کند🥰. برنامه ای که قطعا و به صورت صددرصد شما را به اهداف تان می رساند. برنامه ریزی عالی و بی نظیر زیر نظر اساتید و مشاوره خبره کنکوری.

کافیست که با شماره 09120981385 تماس بگیرید و نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. پیشنهاد می کنیم حتی اگر دانش آموز پایه دهم و یازدهم نیز هستید در این دوره شرکت کنید و هر چه زودتر خود را برای کنکور آماده کنید.

فرصت را از دست ندهید چرا که هر چه زودتر در آن ثبت نام کنید نتایج خیلی بهتری خواهید گرفت. موسسه ما منتظر شما دوستان پرتلاش و هدفمند می باشد.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها