فاروس logo

آخرین اخبار کنکور ۱۴۰۱ | فاروس طاها

آخرین اخبار کنکور ۱۴۰۱ | فاروس طاها

آخرین اخبار کنکور ۱۴۰۱ | فاروس طاها

آخرین اخبار کنکور ۱۴۰۱

آخرین اخبار کنکور ۱۴۰۱ را از کجا بخوانیم؟ بچه ها توجه داشته باشید، اگر شما قصد شرکت در کنکور سراسری سال آینده را دارید لازم است تا مدام اطلاعات خود را به روز کنید و از تمامی اخبار آگاه باشید.

برای این موضوع هم شما نیاز به یک منبع معتبر دارید که ما به شما فاروس طاها را معرفی می کنیم، به این علت که یک موسسه معتبر و خوب می باشد و اخبار صحیح را در اختیار شما قرار می دهد. ممکن است که سوال کنید چرا باید از این اخبار مطلع باشیم؟

به این خاطر که ممکن است شیوه نامه جدیدی اعلام شود که به طور مثال تغییری در سهمیه ها ایجاد شود،اگر شما از آن مطلع نباشید ممکن است در هنگام ثبت نام با مشکل مواجه شوید. پس هر روز به سایت ما مراجعه کنید و از همه اطلاعیه ها آگاه شوید.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

آخرین اخبار کنکور ۱۴۰۱ کدام اند؟

آخرین اخبار کنکور ۱۴۰۱ کدام اند؟ یکی از موارد مهمی که می توان برای کنکور سال آینده گفت این است که آن را بزرگترین و سرنوشت ساز ترین کنکور می دانند. به این علت که با توجه به تغییراتی که قرار است از سال 1402 در کنکور سراسری ایجاد شود، اغلب تصمیم گرفتند تا آخرین شانس خود را هم امتحان کنند و در کنکور 1401 حتما شرکت کنند.

دوستان عزیز تجربی حتما توجه کنند که گروه آزمایشی آن ها به خودی خود پر جمعیت می باشد در این صورت حتما داوطلبان بیشتری نیز دارد. پس دانش آموز باید چه کند؟ چطور در این رقابت سخت به اهداف خود برسد؟

باید شما اهداف خود را جدی بگیرید. شما حق دارید که پس از 12 سال درس خواندن حالا نتیجه زحمات خود را ببینید. پس باید امسال سخت تلاش کنید. از خیلی تفریحات خود بزنید. وقت بیشتری برای درس بگذارید.

آخرین اخبار کنکور ۱۴۰۱ چیست؟

آخرین اخبار کنکور ۱۴۰۱ چیست؟ در رابطه با آن باید نکته مهمی به شما گفته شود. اول این که هر تغییری در کنکور سال آینده و یا برای 1402 ایجاد شود نباید استرسی برای شما به وجود آورد. به این علت که شرایط برای همه یکسان است. همه باید این تغییر را بپذیرند و معمولا در این شرایط اعتراض هم جوابی نمی دهد. پس منعطف باشید و با تغییرات کنار بیایید.

مورد دیگر این در این سال تصمیم بر آن شده است که تاثیر مثبت معدل نهایی در کنکور در نظر گرفته است. اما طبق مصوبه های اعلام شده خبر قطعی آن از 1402 می باشد و برای 1401 هنوز قطعیتی وجود ندارد. در هر صورت نگرانی برای معدل وجود ندارد شما می توانید در طرح ترمیم معدل شرکت کنید و از تاثیر آن بهره ببرید. شما فقط باید درست و اصولی درس بخوانید. همراه ما باشید.

آیا کنکور ۱۴۰۱ حذف میشود؟

آیا کنکور ۱۴۰۱ حذف میشود؟ آیا شما هم رایزنی های مبنی بر لغو کنکور سال آینده را شنیده اید؟ بچه ها این موارد در حد حرف و خبر هستند و هنوز به تصویب نرسیده است. ممکن است گاهی اخبار غلطی را هم در اینترنت بخوانید، اما لطفا این اخبار دروغ را باور نکنید و تلاش خود را ادامه دهید.

اخبار درست را فقط از خود سازمان سنجش بخواهید. مطالب درسی تان را در هر گروه آزمایشی طبق برنامه پیش ببرید و منتظر این گونه روایات نباشید. تنها چیزی که برای شما باید مهم باشد ساختن یک آینده خوب است.

تنها کاری هم که در حال حاضر می توانید برای آن انجام دهید، درس خواندن است. پس وقت را از دست ندهید و این کار را به درستی انجام دهید. در این راه از افراد با تجربه و خبره کمک بگیرید. در این صورت حتما موفق خواهید شد.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

تاریخ کنکور ۱۴۰۱

با توجه به شیوع ویروس کرونا سال گذشته این آزمون به تاخیر افتاده و در چهار روز برگزار شد. روزهای چهارشنبه 9 تیر ماه لغایت روز شنبه 12 تیر برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده بود. لذا داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند، می بایست در تاریخ مذکور با آمادگی کامل سرجلسه این آزمون حاضر شوند.

هنوز تاریخ کنکور ۱۴۰۱ مشخص نشده، اما پیش بینی می کنیم اوایل تیر ماه شاهد برگزاری این آزمون باشیم. کارت ورود به جلسه مجوز ورود داوطلبان به جلسه تمامی آزمون های سراسری است بنابراین تمام داوطلبانی که ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ را انجام دادند، می بایست طبق اطلاعیه های سازمان سنجش، چند روز پیش از تاریخ برگزاری این آزمون، با اطلاعات ثبت نامی وارد سایت سازمان سنجش به نشانی سازمان سنجش کشور شده و کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 خود را از سایت دانلود کنند.

کنکور ۱۴۰۱ تجربی چگونه است؟

کنکور ۱۴۰۱ تجربی چگونه است؟ تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی برای کنکور ۱۴۰۱ تصویب شده است؟ خیر، لایحه پیشنهادی است و هنوز سازمان سنجش تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی برای کنکور ۱۴۰۱ را رد و یا تایید نکرده است و تاثیر معدل ۴۰ درصد خواهد بود.

با در نظر داشتن اهمیت یادگیری مفهومی و روش تست زنی در کنکور، بهترین منابع کنکور ۱۴۰۱ برای دروس اختصاصی، منبعی است که ابتدا مفاهیم هر مبحث را به طور کامل آموزش داده و سپس روش های تست زنی در کمترین زمان را آموزش دهد.

کتاب های تست زنی، عموما در یکی از دو بخش درسنامه و تست های مختلف قوی تر تالیف شده اند و تنها نکته ای که در کلیه کتاب های تست زنی مشترک است، عدم آموزش روش و تکنیک تست زنی است. تاریخ ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۱، در هفته آخر بهمن ماه ۱۴۰۰ می باشد.

کنکور سراسری هر ساله به منظور پذیرش دانشجو از طریق آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی‌، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی خود را مبنی بر گام با پشتوانه سال ها سابقه به اتمام رسانده است. این برنامه شامل برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه قوی ترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع و همینطور برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و متقاضیان کنکور در کمتر از یکسال است.

این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین می توانید با آزمون های آنلاین مرحله به مرحله فاروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید و یا با کارشناسان ما در موسسه فاروس طاها در ارتباط باشید.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها