فاروس logo

کنکور پزشکی ایتالیا

کنکور پزشکی ایتالیا

کنکور پزشکی ایتالیا

کنکور پزشکی ایتالیا

درباره کنکور پزشکی ایتالیا چه می دانید؟ یکی از مهم ترین دغدغه های امروزه جوانان کشور ما، ادامه تحصیل است. افراد ممکن است تصمیم های زیادی در ذهن خود بگیرند و برای آینده خود اقداماتی را پیش ببرند، اما مهم ترین آن تصمیم ها، ادامه تحصیل در خارج از کشور است.

بیش تر افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، می خواهند در بهترین رشته ها مشغول به تحصیل شوند. یکی از این رشته های برتر در سراسر دنیا، رشته پزشکی است. افرادی که خواهان تحصیل در رشته پزشکی هستند، باز هم با این دغدغه رو به رو هستند. که کدام کشور را انتخاب کنند که هم از لحاظ هزینه و هم راحتی ورود به این رشته خاص، از آسودگی بیش تری بهرمند شوند.

 یکی از این کشور ها ایتالیا است. تحصیل پزشکی در ایتالیا همواره از شناخته شده ترین راه ها و کشور ها برای مهاجرت می باشد. از جهت ارزانی، راحتی ورود، امکان دریافت بورسیه های تحصیلی و… است. که تحصیل پزشکی در ایتالیا چند وقتی است که بین مهاجرین از طریق تحصیل باب شده است.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

این مقاله در خصوص کنکور پزشکی ایتالیا و تحصیل پزشکی در ایتالیا نگارش شده است. پس تا پیاین آن را بخوانید. همچنین، می توانید از مشاوره های رایگان موسسه  فاروس طاها استفاده کنید. و اطلاعات مهاجرتی خود را در خصوص تحصیل پزشکی در ایتالیا افزایش دهید.

کنکور پزشکی ایتالیا

آزمون IMAT ایتالیا چیست؟ سیستم پذیرش در رشته های علوم پزشکی دانشگاه های معتبر ایتالیا چگونه است؟ آیا شرکت در آزمون پزشکی ایتالیا اجباری است؟

پذیرش و کنکور رشته پزشکی در دانشگاه های ایتالیا در رشته های پزشکی و دندانپزشکی برای متقاضیان علاقه مند به تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور، تنها یک مسیر دارد که به عنوان آزمون IMAT شناخته شده است.

بهترین روش برای کاهش اتلاف وقت و سرعت گرفتن روند درخواست برای تحصیل پزشکی ایتالیا قطعا آگاهی یافتن از کلیه جوانب و فرایند این آزمون است. ما در این مقاله سعی می کنیم اطلاعات لازم در زمینه منابع آزمون IMAT ایتالیا، دانشگاه های پذیرنده دانشجویان بین المللی از طریق آزمون IMAT و نمره قبولی در آزمون IMAT ایتالیا را در اختیار شما قرار دهیم. 

حتما بخوانید >>> کنکور پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی خارج از کشور

🔺فول فاند آلمان/ تحصیل رایگان در آلمان🔺

منابع آزمون پزشکی IMAT ایتالیا

   


  

آزمون شامل 60 سوال چند گزینه ای (20 تفکر انتقادی، 2 فرهنگی، 18 زیست شناسی، 8 فیزیک و ریاضیات) می باشد. 5 جواب امکان پذیر است و امتیاز منفی برای جوب غلط در نظر گرفته می شود. 100 دقیقه، زمان جوابدهی است. آزمون شامل سوالات در موضوعات زیر است.

 بخش 1

دانش کلی و مهارت های استدلال منطقی را ارزیابی خواهد کرد. که دانشجویان در صورتی که در بالاترین سطح موفقیت دوره تحصیلی باشند، باید دارای این مهارت ها باشند. چنین مهارت هایی برای هر تحصیلات آکادمیک اساسی است، که اغلب دانشجویان به آن برای حل مسائل جدید، و یا در نظر گرفتن استدلال که منجر به نتیجه می شود. یا ترویج و دفاع از یک نقطه نظر خاصی نیاز دارند.

   


  

بخش 2: زیست شناسی

   


  

بخش 3: شیمی

   


  

بخش 4: فیزیک و ریاضیات

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

دانشگاه های دولتی ایتالیا که از طریق آزمون IMAT پذیرش دارند

حدود 10 دانشگاه دولتی در ایتالیا وجود دارند که برای تحصیل پزشکی در ایتالیا به قبولی در آزمون IMAT نیاز دارند. در زیر لیست دانشگاه های پزشکی ایتالیا ارائه می شود:

این مقاله را هم حتما بخوانید >>>  پزشکی خارج از کشور بدون کنکور

نمره قبولی پزشکی در آزمون IMAT چند است؟

بهترین نمره برای قبول در آزمون پزشکی ایتالیا 45 و بالاتر از آن است. با این وجود، هیچ نمره قبولی در IMAT ایتالیا وجود ندارد. ولی با توجه به تجربه پذیرفته شدگان، نمره 45 و بالاتر از آن نمره خوب و قابل قبولی برای این آزمون است. در سال های گذشته حداقل نمره در دانشگاه های مختلف ایتالیا متقاوت بوده است.

دانشگاه هایی مانند میلان، ساپینزا، بولونیا، تورورگاتا معمولا حداقل نمره قبولی در آن ها بالای 40 است. اما دانشگاه های مانند باری، تورین، لوئیجی، مسینا و … معمولا این میزان ممکن است که به پایین تر از 35 نیز برسد.

البته موسسه فاروس طاها شما را با برگزاری آزمون آنلاین کنکور آماده خواهند کرد تا خود را در دانشگاه های برتر در کشور بسنجید.

برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافیست مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

طرح قبولی تضمینی کنکور پزشکی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی در پزشکی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، قبولی در دندان پزشکی و داروسازی شکل گرفته است.

با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

پیشنهاد ویژه فاروس طاها >>> مشاوره تلفنی رایگان کنکور تجربی

پیشنهاد ویژه فاروس طاها برای عزیزان کنکوری >>> کارنامه سبز کنکور چیست؟

برچسب ها