images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

وظایف یک دانش آموز کنکوری مشاوره

وظایف یک دانش آموز کنکوری

زمانی که دانش آموز کنکوری یک تصمیمی می گیرد برای رسیدن به آن تصمیم باید یک سری وظایف خاصی را انجام بدهد. برای قبولی در کنکور سراسری دانش آموز باید یک سری الزامات و وظایفی را انجام بدهد. تا بتواند دانش آموز نتیجه ی مطلوبی را از کنکور سراسری بدست آورد.

با توجه به این موضوع که دانش آموز هم باید به درس های مدرسه خود رسیدگی کند و هم باید برای کنکور سراسری خود را آماده کند . امکان یک سری سردرگمی  در سال کنکور برای دانش آموز پیش خواهد آمد. پس باید بداند که دقیق در چه زمانی چه کار هایی را انجام بدهد که به مشکل خاصی برنخورد.

در ادامه مقاله به بررسی وظایف دانش آموز کنکوری می پردازیم:

روش 24 گام تنها روش تضمینی در کشور جهت قبولی پزشکی, دندان پزشکی و قبولی داروسازی و همچنین رتبه‌های برتر ریاضی فیزیک در دانشگاه‌های تراز اول کشور

وظایف دانش آموز کنکوری برای کنکور 1402

دانش آموز که می خواهد خود را برای کنکور آماده کند .باید با یک سری موارد آشنا بشود که به شرح زیر است:

آشنایی با ضرایب هر درس

 برای این که دانش آموز بداند چه درس هایی مهم تر از سایر درس های دیگر هستند. با توجه به سطح مهم بودن هر درس می داند که برای کدام از درس ها بیشتر باید وقت بگذارد.

آشنایی با مباحث مهم هر درس

یک سری بودجبندی هایی سازمان سنجش برای هر درس دارد که نسبت به آن سوال های آن درس را طراحی می کند . اگر دانش آموز به درستی از بودجبندی های درس آشنا باشد. بهتر می تواند بر مباحث درسی هر درس تمرکز کند.

آشنایی با نقاط قوت و ضعف

هر دانش آموز باید به صورت دقیق بداند که در چه درس ها و مباحثی قوی است و چه درس هایی ضعیف تر هستند . این گونه در برنامه درسی دانش آموز می داند چه مواردی را لحاظ کند. که به تسلط کامل بر روی مباحث درسی برسد.

داشتن هدف

این اتفاق برای بعضی از دانش آموزان می افتد که اواسط آماده شدن برای کنکور سراسری خسته می شوند و دیگر آن انرژی ابتدا خود  را ندارند که مطالعه کنند و تست حل کنند.

این افراد برای این اتفاق برایشان می افتد که در ابتدا یک هدف نهایی برای خود تعیین نکرده اند . کسی که دارای یک هدف اصلی باشد انگیزه و امید به دست می آورد و برای رسیدن به آن هدف تمام تلاش و کوشش خود را می کند . و هیچ راه قبولی برای کنکور سراسری خسته و بی حوصله نمی شود.

اهمیت دادن به برنامه مدرسه

بعضی از دانش آموزان هستند که می گویند اولویت آن ها کنکور است. و به کل تکالیف خودشان را در مدرسه کنار می گذارند. این کار کاملا اشتباه است.  زیرا در مقطع متوسطه دوم دانش آموزان باید امتحان نهایی بدهند و باید خود را باید قوی کنند . پس درس ها و برنامه های مدرسه را حسابی جدی بگیرید.

اهمیت دادن به برنامه کنکور

دانش آموزانی نیز وجود دارند که می گویند با توجه به برنامه مدرسه هیچ گونه نمی توانند به برنامه کنکور و آزمون های خود برسند . اما نمی دانند ابن موضوع را که اگر بتوانند به گونه ای برنامه ریزی کنند که بتوانند هم به درس ها و برنامه های مدرسه برسند و هم به درس ها و برنامه های کنکور برسند قطعا شانی قبولی بسیار بالایی را خواهند داشت.

اهمیت دادن به مشاوره تحصیلی

بسیاری از داوطلبان هستند که نقش مشاور تحصیلی را به صورت کامل نادیده می گیرند . مشاور تحصیلی در تمام زمینه های مربوط به کنکور سراسری می تواند بهترین راهنمایی را بکنند تا دانش آموزان در این راه آماده سازی برای کنکور سردرگم نشوند.

آزمون آزمایشی و تحلیل آن

یک ابزاری وجود دارد که با استفاده از این ابزار می توانید میزان سطح آمادگی خود را برای کنکور سراسری بسنجید. آن هم آزمون آزمایشی یا همان آزمون آنلاین کنکور است.

با شرکت در آزمون آزمایشی می توانید با درصد های که دریافت می کنید پی به نقاط ضعف و قوت خود ببرید و در صدد رفع آن ها باشید، اما تحلیل آزمون از خود آزمون مهم تر است. با تحلیل اصولی آزمون تمام ایرادات و مشکلات دانش آموز مشخص می شود و در برنامه ریزی درسی خود به گونه‌ای باید تغییر داد که این ایراد ها برطرف بشود.

روش 24 گام تنها روش تضمینی در کشور جهت پزشکی, قبولی در دندان پزشکی و داروسازی و همچنین رتبه‌های برتر ریاضی فیزیک در دانشگاه‌های تراز اول کشور

جهت ارتباط با مشاوران فاروس طاها با این شماره تماس بگیرید. تلفن : 09120981385

برچسب ها: