فاروس logo

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی

 

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی چقدر است؟ آیا شما هم برای دوران تحصیل خود مشاوری را انتخاب کرده اید؟ دوستان توجه کنید برنامه ریزی اهمیت زیادی برای موفقیت شما در زمان درس خواندن دارد. اما این برنامه اگر درست نباشید و یک سری اصول مهم در آن رعایت نشود نه تنها نتیجه ی خوبی ندارد بلکه وقت شما را می گیرد و می توان راندمان ساعت مطالعاتی شما را نیز بکاهد. پس باید بدانید که آن را چطور و چگونه انجام دهید. بنابراین حضور یک مشاور خوب می تواند در این مورد به شما خیلی کمک بزرگی کند. حال اگر در شهر خود مشاوری که می خواهیم پیدا نکردیم چه؟ باید این که را به صورت تلفنی از شهرهای دیگر انجام دهید. فاروس طاها نامی آشنا در این زمینه است که می تواند خیلی برای شما مفید و کاربردی باشد. با ما همراه باشید.

 

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

 

گاهی دانش آموزان در رابطه با مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته، سوال می پرسند. دوستان شما برای انتخاب رشته هم می توانید از مشاوره ی تلفنی کمک بگیرید. توجه کنید که چه برای این مورد و چه برای موارد دیگر کیفیت کار به علت حضوری نبودن کاهش نمی یابد. تمام کارهایی که در جلسات حضوری انجام می شود در تلفنی بودن آن ها نیز به صورت کامل انجام می شود. پس نگران نباشید که برای شما نسبت به بچه های همان شهر کم کاری می شود. می توانید با خیال راحت ثبت نام کنید و با همراهی مشاوران نتیجه ی خیلی بهتری بگیرید. اگر برنامه ی درسی دریافت کردید، حتما آن را مو به مو اجرا کنید و درس هایتان را کم کم پیش ببرید تا بتوانید نتیجه ای خیلی خوب را از آن خود کنید. با رعایت این موارد می توانید در کنکور سراسری بدرخشید.

 

 

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

 

اگر شما هم به دنبال یک مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان هستید، با ما همراه باشید. بچه ها مشاور می توانید در دوران تحصیل و خصوصا برای زمان کنکورتان مانند یک دوست و همراه برای شما باشد. او به شما کمک می کند تا زمانی که بی انگیزه می شوید دوباره روحیه تان را حفظ کنید و به تلاش خود ادامه دهید. ضمن این که بر وضعیت درسی تان به صورت مستمر پیگیری می کند در نتیجه شما حتما به برنامه ی خود عمل خواهید کرد. با کمک مشاورتان می توانید آزمون های آزمایشی که شرکت می کنید را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید تا بتوانید برای نقاط قوت و ضعف تان درست عمل کنید. باید بتوانید همین نقاط قوت خود را حفظ کنید و ضعف ها را کاهش دهید. پس می بینید که چقدر شما در این مورد به کمک نیاز پیدا خواهید کرد.

 

 

هزینه مشاور تحصیلی کنکور

 

معمولا با توجه به وضعیت اقتصاری الآن کشور بچه ها در ابتدا می خواهند هزینه مشاور تحصیلی کنکور را بدانند تا بهتر بتوانند تصمیم بگیرند. دوستان این قیمت برای موارد مختلف و در شهرهای متفاوت با هم فرق دارد. اما اگر تصور می کنید که هزینه ی آن زیاد است بهتر است چند نکته را در نظر بگیرید. شما به کمک مشاور می توانید نتایج خیلی بهتری بگیرید. در نتیجه آینده ی درخشان تری برای خود خواهید ساخت که این در مقابل هزینه ای که الآن می کنید واقعا بسیار با ارزش است. ضمن این که شما اگر در سال اول نتوانید در رشته ای که دوست دارید قبول شوید مجبور می شوید یک بار دیگر کنکور دهید.

 

که در این یک سالی که برای بار دوم کنکور دادن می مانید قطعا هزینه های خیلی بیشتری خواهید داشت. در حالی که همان سال اول با کمک یک راهنما می توانید قبول شوید و از لحاظ زمانی و هزینه صرفه جویی خواهید کرد.

 

مشاور تحصیلی آنلاین

 

با شیوع ویروس کرونا تقریبا تمام خدمات آموزشی به صورت آنلاین اجرا شدند. مشاوره نیز از این قانون مستثنی نبود. مشاور تحصیلی آنلاین از دیگر مواردی بود که در این دوران انجام شد. این مورد حتی در زمان انتخاب رشته هم مورد نیاز دانش آموزان بود. دوستان شما به کمک یک مشاور می توانید در رشته ی خیلی بهتری قبول شوید. برای این که این فرایند خیلی برای شما سرنوشت سوز خواهد بود. پس از آن غفلت کنید. سعی کردیم در این مقاله از اهمیت حضور مشاور برای موفقیت شما بگوییم. اما در نهایت همه چیز به خود شما برمی گردد. شما هستید که باید قهرمان داستان خود باشید. باید تمام تلاش خود را داشته باشید و زمان خود را هدر ندهید و ارزش هر لحظه را بدانید. در هر روز سعی کنید نکات تازه های را بیاموزید. اگر خود را در مسیر درست قرار دهید حتما نتیجه می گیرید.

 

 

هزینه مشاوره تلفنی

 

در قسمت های بالا هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی را برای شما توجیه کردیم. دوستان لطفا اگر می خواهید که نتیجه بگیرید در این مورد وسواس نداشته باشید و به یک مشاور با تجربه اعتماد کنید. ضمن این که تلاش خودتان هم بسیار مهم است. شما نباید در این سال ناامید شوید. ممکن است در بعضی آزمون هایی که شرکت می کنید نتیجه ی دلخواه نگیرید. اما هر شکست را مقدمه ای برای پیروزی بدانید. سعی کنید از اشتباهات خود درس بگیرید و هر هفته بهتر از هفته ی قبل عمل کنید. به خودتان ایمان داشته باشید و باور کنید که اگر خوب درس بخوانید حتما موفق خواهید شد. ضرایب درس های را در بیاورید و طبق آن ها برای هر درس اولویت بندی داشته باشید. هیچ موردی را بی دلیل حذف نکنید. همه چیز را مهم بدانید و مفهومی یاد بگیرید. یاداشت کردن نکات مهم را فراموش نکنید.

 

 

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها

 

موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی خود را مبنی بر گام با پشتوانه سال ها سابقه به اتمام رسانده است. این برنامه شامل برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه قوی ترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع و همینطور برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و متقاضیان کنکور در کمتر از یکسال است. این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فاروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید. این روزها لزوم مشاوره تلفنی و مرکز مشاوره تلفنی بسیار احساس می شود زیرا با وجود مشغله های فراوان در زندگی روزمره گاهی یک مشاور تلفنی می تواند از بار مشکلات شما کم کند و در شرایط سخت بهترین مشاوره را به شما بدهد .

 

سوالات متداول

 

آیا مشاوره تحصیلی تلفنی همان کیفیت مشاوره حضوری را دارد؟

بله. شما می توانید مشاوره تحصیلی تلفنی را با همان کیفیت مشاوره حضوری دریافت کنید و رضایت کاملی داشته باشید. پس نگران هیچ موضوعی نباشید.

آیا مشاوره تحصییل تلفنی برای تمامی مقاطع ارائه می شود؟

بله. در تمامی مقاطع پایه های تحصیلی مدارس و دانشگاه ها امکان ارائه مشاوره تحصیلی تلفنی به دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد.

برچسب ها