فاروس logo

منابع کنکور پزشکی

منابع کنکور پزشکی

منابع کنکور پزشکی

منابع کنکور پزشکی

منابع کنکور پزشکی را از کجا تهیه کنیم؟ برای موفقیت در کنکور پزشکی و قبولی در پزشکی شما باید رتبه‌ای خوب از میان جمع کثیری از داوطلبان بیاورید. برای این هم شما احتیاج به یک سری ابزارها دارد. مهم‌ترین آن برنامه ریزی است. حالا چطور یک مورد مفید برای این موضوع داشته باشیم؟ بهترین کار این است که با یک مشاور خوب صحبت کنید.

چرا که او در زمینه کنکور باتجربه و متخصص است و بهتر می‌تواند زمان بندی کند تا شما به موقع درس‌ها را تمام کنید به طوری که وقتی برای مرور هم داشته باشید. یک برنامه منظم تست زنی برای شما قرار می‌دهد تا بتوانید برای همهٔ درس‌ها سؤالات کنکور را حل کنید. از این مورد مهم در کنکور خود غافل نشوید و همیشه آن را رعایت بفرمایید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

منابع کنکور تجربی رشته پزشکی

منابع کنکور تجربی یا بهتر است به علت پرمتقاضی بودن رشتهٔ پزشکی، بگوییم منابع کنکور پزشکی که شما تهیه می‌کنید باید توسط بهترین اساتید کنکوری تکلیف شده باشند. هم چنین برای همهٔ دروس تکنیک‌های تست زنی و شیوه‌های نوین آموزش داده شود. بچه‌ها سعی کنید همیشه جزوات اساتید باتجربه و ماهر را استفاده کنید.

جزوه‌های خود را مبحث به مبحث بخوانید و هر قسمتی را که مطالعه کردید تست‌های مربوط به آن را هم در همانروز بزنید. تست‌های خود را هدفمند حل کنید. یعنی در کنار سؤالاتی که اشتباه حل کردید و یا بلد نبودید علامتی بزنید تا علت خطای خود را دریابید. از کنار اشتباهات خود به سادگی نگذرید و حتماً به رفع آن بپردازید. این که شما از سؤالات غلط خود نترسید؛ یعنی پیشرفت بزرگی داشته‌اید.

منابع کنکور تجربی 1401

اگر به دنبال منابع کنکور تجربی 1401 هستید تا انتهای صفحه همراه ما باشید. دوستان توصیه می‌کنیم که حتماً از همین امروز مطالعه برای این آزمون مهم سال آینده خود را شروع کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و بابت کوتاهی‌های سال‌های گذشته خود را آزرده نکنید.

اگر به اهداف خود ایمان داشته باشید حتماً تلاشتان نتیجه خواهد داد. پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا از خود بپرسید که برای چه می‌خواهید در کنکور سراسری ثبت نام و شرکت کنید. از آینده چه می‌خواهید و دوست دارید در چه جایگاهی قرار بگیرید؟ توانمندی‌ها و استعدادهای خود را در چه سطحی می‌بینید؟

بچه‌ها ببینید شما حتماً برای داشتن یک پلان قوی باید بتوانید به همهٔ این سؤالات پاسخ دهید. اگر نمی‌توانید حتماً از کمک یک مشاور کمک بگیرید تا بدانید که اهداف شما بیشتر در چه مسیری قرار دارند.

بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید

به طور کلی در سال کنکور باید در مسیر درست خود را قرار دهید. بچه‌ها توجه کنید بدون داشتن برنامه و پلان نمی‌توانید به اهداف خود جامهٔ عمل بپوشانید. خب حال بیاید در مورد بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید صحبت کنیم. در ابتدا باید تغییرات منابع نظام جدید و نظام قدیم را بدانید. در این صورت می‌توانید تصمیم بگیرید که در کدام شرکت کنید.

در هر صورت به شما توصیه می‌کنیم که حتماً از دیو وی دی‌های کنکوری استفاده کنید. مزیت استفاده از این ابزار این است که گویا شما یک معلم خصوصی همیشه در خانه دارید. هر قسمتی را احساس کردید بلد نیستید می‌توانید همان موقع در خانه ببینند و رفع اشکال کنید. با وجود این فیلم‌ها دیگر نیازی به رفت و آمد تا کلاس‌های کنکوری را ندارید و کلی زمان ذخیره می‌کنید.

بهترین کتاب‌های کنکور تجربی نظام جدید

بچه‌ها برای تهیه بهترین کتاب‌های کنکور تجربی نظام جدید برای هر درس بهتر است با مشاور خود صحبت کنید. اما اگر خودتان قصد انتخاب دارید. یک نکته را حتماً در نظر بگیرید که از کدام انتشارات تهیه می‌کنید؟ نفرات برتر کنکور از کدام استفاده می‌کردند. مصاحبهٔ افراد موفق در کنکور را بخوانید و از تجربیات آن‌ها استفاده کنید.

نمی‌گوییم که کاملاً مانند آن‌ها عمل کنید. چرا که این حرف اصلاً درست نیست. اما می‌توانید از شیوه‌های آن‌ها ایده بگیرید و یک سری عادت‌های غلط خود را کنار بگذارید. به عنوان معرفی برای درس زیست شناسی هم قسمت دروس پایه و هم مباحث پیش دانشگاهی کتاب‌های نشر الگو و خیلی سبز می تواند برای شما مفید باشید که از بهترین منابع کنکور پزشکی محسوب می‌شود. حتماً آن‌ها را تهیه کرده و مطالعه کنید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

کتاب‌های کنکور تجربی نظام جدید

سؤالی که اغلب بچه‌ها از ما می‌پرسند این است که کدام کتاب‌های کنکور تجربی نظام جدید را تهیه کنیم؟ برای درس‌های مختلف، می‌توان انتشارات گوناگونی را تعریف کرد. مثلاً برای درس ادبیات فارسی، خیلی سبز بسیار جامع و کاربردی است. همین انتشارات (خیلی سبز) را برای درس دین و زندگی نیز معرفی می‌کنیم.

این مواردی که معرفی می‌شوند همگی توسط بچه‌های رتبه برتری استفاده شده که نتایج خیلی خوبی از آن‌ها گرفته‌اند. درس زیست را هم در قسمت قبل معرفی کردیم. کتاب زبان هم که دیگر حتماً می‌دانید که مبتکران شهاب اناری عالی است👌. درس عربی که هم از درس های چالش برانگیز عمومی است، نشر الگو می تواند برای آن چاره ساز باشد. مبتکران برای درس شیمی هم خیلی کاربردی است. هم چنین برای فیزیک گاج را معرفی می کنیم.

کتاب تست کنکور تجربی رایگان

کتاب تست کنکور تجربی رایگان چیزی است که خیلی از بچه‌های کنکوری به دنبال آن هستند. در کل برای کنکور خود سعی کنید بهترین ابزار را انتخاب کنید تا نتیجه‌ای را که این همه برای آن زحمت کشیده‌اید، بگیرید. حل تست‌های کنکور سراسری و تست‌های تألیفی استاندارد می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند.

اما فراموش نکنید که انجام این کار بدون تحلیل و بررسی فایده‌ای نخواهد داشت. پس در برنامهٔ خود حتماً بررسی تمامی آزمون‌هایی که از خود می‌گیرید را قرار دهید. در این صورت نکته‌ها را بهتر یاد خواهید گرفت. در زمان‌های جمع بندی حتماً باز این سؤالات خود را مرور کنید و قسمت‌های مهم آن را به خاطر بسپارید. فرصت‌های طلایی و ویژه را نیز از دست ندهید. با نظم و برنامه می‌توانید به همهٔ این امور رسیدگی کنید.

در موسسه فاروس طاها با شرکت در آزمون آنلاین کنکور و همچنین با ثبت نام در طرح 24 گام فارروس شما کنکوری ها و دبیرستانی ها به راحتی خواهید توانست به صورت تضمینی و با قاطعیت کامل بهترین نتیجه را در کنکور و در رشته مورد علاقه خود کسب کنید.

طرح تضمینی قبولی کنکور

می خواهیم شما را با طرح تضمینی قبولی کنکور و کامل ترین مجموعه ی منابع تجربی آشنا کنیم. فاروس طاها تمامی این موارد را می تواند در اختیار شما قرار دهد. برای شرکت در موسسه ی ما می توانید با شماره ی 09120981385 تماس بگیرید و هر اطلاعاتی که لازم دارید را کسب کنید. ما راهی برای رساندن شما به موفقیت هستیم.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها