فاروس logo

منابع کنکور تجربی 1401

منابع کنکور تجربی 1401

منابع کنکور تجربی 1401

منابع کنکور تجربی 1401

 

منابع کنکور تجربی 1401 یکی از مواردی است که دانش آموزان باید به آن ها مسلط شوند تا بتوانند در کنکور سراسری به موفقیت برسند. منابع کنکور در سال 1401 مانند سال های قبل طبق اعلام سازمان سنجش کتاب درسی سه سال آخر دوره دبیرستان است. اما مسئله اینجاست که سطح کنکور در سال های اخیر به قدری بالا رفته که برای پاسخ دهی به انواع سوالات کنکوری باید با انواع تست ها در هر دسی آشنا شوید و به کتاب های تستی دیگر نیز نیاز پیدا می کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین منابع کنکور تجربی سال 1401 را معرفی کنیم تا بتوانید برای آمادگی در آزمون های آزمایشی و شرکت در کنکور سراسری از آن استفاده کنید.

✔️ انتخاب رشته تجربی

✔️ نکات انگیزشی کنکور سراسری 1401

بهترین منابع کنکور و کتاب های کمک درسی کنکور سال 1401

برای انتخاب کتاب های کمک درسی باید ابتدا سطح دانش آموز بررسی شود. دانش آموزان ضعیف در دروس عمومی و تخصصی دانش آموزانی هستند که باید کتاب های کمک درسی را انتخاب کنند که درسنامه قوی داد. این دانش آموزان پس از یادگیری مفاهیم به صورت کامل باید به مباحث تست زنی بپردازند. دانش آموزان متوسط دانش آموزانی هستند که باید به خواندن درسنامه کتاب های کمک درسی کمتر زمان گذاشته و بیشتر به اصول تست زنی بپردازند. دانش آموزان قوی که بر مفاهیم درسی مسلط هستند، باید تنها بر روی انواع تست ها تمرکز کرده و از همان ابتدا شروه به زدن تست های زماندار کنند. منابع و کتاب های درسنامه برای رشته های مختلف تفاوت دارد که در ادامه به آن می پردازیم.منابع کنکور تجربی 1401

بهترین منابع زیست شناسی برای کنکور 1401 نظام جدید

کتاب میکروطبقه بندی گاج زیست شاسی و زیست جامع گاج نقره ای، فاگو زیست، زیست انتشارات مهر و ماه و.. برای کتاب های کمک درسی درس زیست در کنکور معرفی شدند. از بین کتاب های فوق زیست جامع و فاگوزیست درسنامه های کامل تری هستند. در تست زنی درس زیست شناسی به شکل های کتاب بسیار دقت کنید و با شک و شبهه به هیچ سوالی پاسخ ندهید.

بهترین منابع فیزیک برای کنکور 1401 نظام جدید

کتاب های فیزیک دهم و یازدهم و دوازدهم گاج نقره ای منابع خوبی برای درس فیزیک هستند. انتشارات خیلی سبز کتاب جامع + دوازدهم می تواند منبع مناسبی برای تست زنی در کنکور باشد. درس فیزیک به گونه ای است که علاوه بر فهم و درک مطالب آن باید در حل مسائل آن نیز به مهارت برسید. در هنگام پاسخگویی به تست های فیزیک با دقت کافی به سوال شروع به پاسخگویی آن کنید. کتاب آبی قلمچی نیز ممکن است به شما در این زمینه کمک کننده باشد.

بهترین منابع شیمی برای کنکور 1401 نظام جدید

انتشارات الگو برای پایه های مختلف کتاب های تست جامعی دارد. علاوه بر آن کتاب میکروطبقه بندی گاج شیمی برای پایه دهم و یازدهم و دوازدهم می تواند انتخاب مناسبی باشد. برای جمع بندی شیمی کنکور نیز انتشارت مهروماه را می توان انتخاب کرد. تست ها و تعریفی های درس شیمی در کنکور سراسری بسیار مهم است. برای تست زنی درس شیمی ابتدا باید به مفاهیم آن مسلط شده و مطالب را به خوبی به یاد بسپارید. سپس اقدام به حل مسئله کنید.

بهترین منابع ریاضی کنکور 1401 نظام جدید

کتاب های ریاضی نشر الگو برای رشته های ریاضی و تجربی از منابع مناسبی برخوردار است. همچنین از کتاب ریاضی انتشارات جامع خیلی سبز نیز می توانید استفاده کنید. تست های ریاضی از دسته تست هایی است که در صورتی که در آن مهارت کسب کنید، می توانید به موفقیت برسید.

بهترین منابع ادبیات فارسی کنکور 1401 نظام جدید

ادبیات خیلی سبز جامع و همچنین برای مباحث حفظی انشارات مهر و ماه می تواند گزینه مناسبی برای ادبیات باشد. میکروطبقه بندی طلایی گاج ادبیات فارسی نیز بر اساس سوالات کنکور تیپ بندی شده و می تواند مناسب باشد. در زمینه تست زنی ادبیات از تست هایی که ممکن است زمان شما زیاد بگیرد پرهیز کنید

بهترین منابع عربی کنکور 1401 نظام جدید

عربی جامع خیلی سبز و کتاب میکرو طلایی طبقه بندی گاج هر دو از لحاظ ساختار شبیه به هم هستد. در هر دو کتاب تست ها ساختار نسبتا کاملی داشته که شامل پاسخنامه و درسنامه می باشند. نشر الگوی عربی نیز می تاوند کتاب جامعی برای عربی کنکور باشد. هنگام تست زدن درس ادبی به طور کامل در قسمت قواعد و ترجمه مهارت کسب کرده و ابتدا از ترجمه شروع کنید.

بهترین منابع زبان انگلیسی کنکور 1401 نظام جدید

انتشارات مبتکران زبان انگلیسی کنکور کتاب جامعی منتشر کرده است. موج آزمون زبان انگلیسی و زبان انگلیسی شبقره نیز می تواند برای تست زنی مناسب باشد. سعی کنید از کتاب هایی اسفاده کنید که پاسخنامه کامل داردند. در زبان انگلیسی و تمامی دروس عمومی و تخصصی باید به مهارتی برسید که شروع به زدن تست های زماندار کنید

بهترین منابع دینی کنکور 1401 نظام جدید

بهترین منابع دینی کنکو برای کنکور 1401 می تواند کتاب دوجلدی جامع انتشارات خیلی سبز دینی شامل درسنامه و پاسخنامه می تواند انتخاب مناسبی باشد. هنچنین کتاب سفیر خرد دین و زندگی شام درسنامه و تست انتخاب مناسبی است. اما این کتاب ها پاسخنامه تشریحی ندارند.

بهترین کتاب های کمک درسی برای جمع بندی کنکور

کتاب های خط ویژه گاج کتاب های مناسبی برای جمع بندی کنکور هستند. در این زمینه می توان به منابع دیگری نیز اشاره کرد. البته برای جمع بندی کنکور بهتر است بیشتر از آزمون ها و نمونه سوالات مشابه کنکور استفاده کنید. شرکت در آزمون های مرحله به مرحله می تواند گزینه مناسبی ببرای شبیه سازی آزمون سراسری و جمع بندی کنکور باشد.

مسلما خرید تمام این کتاب ها برای کنکور فرزندتان هزینه بر خواهد بود. علاوه بر این شرکت در آزمون های مرحله به مرحله می تواند نیز شامل صرف هزینه های سرستام آوری برای کنکور خواهد شد. موسه فاروس با سال ها سابقه و تجربی در اغین زمینه شما را از انواع کتاب های کمک دری بی نیاز می کند. بانک تست، سوالات و آزمون های فاوس که به صورت درس به درس ارائه می شوند، شامل انواع تست دروس عمومی و تخصصی برای آمادگی فرزندتان خواهد شد. هزینه دسترسی به همه این موارد به علاوه یادگیری زبان انگلیسی به صورت کامل که هم برای کنکور و هم دانشگاه مناسب است را با اشتراک ماهانه 200 + 100 هزار توامان دریافت کنید. پکیج های کنکوری فاروس نیز شامل انواع ویدیو درسی برای آمادگی کنکور از اساتید نام آشنای کشور است. به این ترتیب همه دانش آموزان می توانند از این امکانات استفاده کنند.

پانوشت: بهترین منابع کمک درسی کنکور 1401 , بهترین کتاب های جامع کنکور 1401 , بهترین آزمون های آزمایشی کنکور 1401 , کتاب های تست کنکور 1401 , منابع کمک درسی کنکور ارزان قیمت

برچسب ها


منابع نظام جدید کنکور

منابع آموزشی نظام جدید

منابع رسمی کنکور سراسری