فاروس logo

صفر تا صد دین و زندگی کنکور | پکیج آموزشی دین و زندگی کنکور

صفر تا صد دین و زندگی کنکور | پکیج آموزشی دین و زندگی کنکور

صفر تا صد دین و زندگی کنکور | پکیج آموزشی دین و زندگی کنکور

صفر تا صد دین و زندگی کنکور | پکیج آموزشی دین و زندگی کنکور

 

در این مقاله فاروس طاها به بررسی صفر تا صد دین و زندگی کنکور می پردازیم. هر درسی در کنکور سراسری دارای شیوه ای خاص جهت مطالعه و تست زنی می باشد. داوطلبان باید با توجه به هر درس، برنامه مناسبی برای مطالعه آن داشته باشند. به علاوه، دروس عمومی از اهمیت بسیاری برای داوطلبان برخوردار است. چرا که این دروس مثل یک شتاب دهنده برای رتبه و تراز نهایی داوطلبان عمل می‌کنند. یکی از مهم‌ ترین دروس عمومی برای داوطلبان تمامی گروه‌ های تحصیلی درس دین و زندگی می باشد. که در ادامه به بررسی جامع نکات مهم می پردازیم. لطفا تا پایان همراه ما باشید.

 

داوطلبان همه رشته‌ ها باید دروس عمومی و تخصصی را با دقت بسیار بالایی مطالعه کنند. همان طور که گفته شد، یکی از دروس عمومی که ضریب بالایی دارد درس دینی در کنکور است. دینی کنکور با ضریب 3، اهمیت بسیار زیادی در رتبه داوطلب دارد. داوطلبانی که در این درس تراز بسیار بالایی کسب می‌کنند، در مقایسه با سایر داوطلبان شانس بیش تری برای قبولی دارند. دینی کنکور را چگونه بخوانیم؟

 

چگونه صفر تا صد دین و زندگی کنکور را مطالعه کنیم؟

 

آمار بالا نشان می‌دهد که دانش ‌آموزان برای این درس عمومی برنامه ‌ریزی درستی ندارند. اولین نکته ‌ای که در مورد این درس باید به یاد داشته باشید فرار بودن آن است. این موضوع موجب می‌ شود که شرایط مطالعه این درس کمی متفاوت باشد. ابتدا بهتر است با درس دین و زندگی در کنکور بیش تر آشنا شویم. درس دینی در کنکور یکی از دروس عمومی است که ضریب 3 دارد. این درس در دفترچه عمومی 25 سوال دارد. سوالات 51 تا 75 دفترچه عمومی به سوالات دینی تخصص دارند و دانش‌آموزان با دقت زیادی باید به سوالات آن پاسخ دهند.

 

مدت زمان لازم برای پاسخگویی به سوالات دینی کنکور، 17 دقیقه است. این بدین معنی است که دانش‌ آموزان باید در 42 ثانیه به هر سوال دینی در کنکور پاسخ دهند. سوالات دینی کنکور از منابع پایه دهم، یازدهم و دوازدهم طراحی می‌شوند. یعنی دانش ‌آموزان این منابع نظام جدید را باید با دقت مطالعه کنند. برای اینکه بدانیم دینی کنکور را چگونه بخوانیم باید با بودجه بندی این درس آشنا باشیم.

  

 

بودجه بندی دینی کنکور نظام جدید

 

دینی کنکور بر اساس منابع نظام جدید است. داوطلبان باید برای آزمون سراسری دینی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را مطالعه کنند. مطالعه بودجه بندی دینی در کنکور موجب می ‌شود دانش ‌آموزان تمرکز بیش تری بر روی سوالات دینی داشته باشند. چگونه دینی را برای کنکور بخوانیم؟ قدم اول، بررسی و مطالعه بودجه بندی است. دینی در کنکور شامل 25 سوال است. دینی پایه دهم با 9 سوال، دینی پایه یازدهم با 8 سوال و دینی پایه دوازدهم با 8 سوال، سوالات درس دین و زندگی در کنکور را شامل می‌ شوند.

  


 

دینی پایه دهم: 9 سوال

  

دینی در کنکور برای پایه دهم شامل 12 درس است. شما می‌توانید با مطالعه این 12 درس به 9 سوال این پایه پاسخ دهید:

  

   


  

دینی پایه یازدهم: 8 سوال

  

دانش‌آموزان در کنکور نظام جدید باید دینی پایه یازدهم را نیز مطالعه کنند. این پایه در کنکور سراسری شامل 8 سوال است. 32 درصد از سوالات دینی در کنکور از پایه یازدهم طراحی می‌ شود. دینی پایه یازدهم شامل 12 درس است و از این 12 درس در کنکور سراسری، 8 سوال مطرح می‌ شود:

  

   


  

دینی پایه دوازدهم: 8 سوال

  

دانش‌آموزان اگر می‌خواهند عملکرد خوبی در دینی کنکور داشته باشند باید با سوالات تمامی پایه‌ها آشنا باشند. دینی پایه دوازدهم شامل 8 سوال است. داوطلبان با پاسخگویی به این سوالات 32 درصد از سوالات دینی در کنکور را پاسخ می‌دهند. این 8 سوال از 10 درس دینی پایه دوازدهم طراحی می ‌شوند:

  

  

بودجه بندی موضوعی صفر تا صد دین و زندگی کنکور

  

مرحله اول دینی کنکور را چگونه بخوانیم مربوط به آشنایی با بودجه بندی بود. شما می‌دانید هر پایه به چه میزانی در کنکور سراسری اهمیت دارد. دومین مرحله برای مطالعه صحیح دینی کنکور، آشنایی با نوع سوالات دینی است. دانش‌آموزانی که با تیپ سوالات دینی در کنکور آشنا هستند شانس بسیار بالایی برای کسب تراز مناسب دارند. دینی در کنکور شامل 3 مبحث مهم است:

  

 

چگونه صفر تا صد دین و زندگی کنکور را بخوانیم؟

 

  

☎️ جهت ارتباط با مشاوران فاروس طاها با این شماره تماس بگیرید. تلفن : 09120981385 ☎️

  

قبولی تضمینی کنکور پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی فاروس طاها

  

قبولی تضمینی کنکور پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی با فاروس طاها💯. این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. 👩‍⚕️ با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین، می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فارروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید. برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافی است. مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

  

سوالات متداول

  


✅ درس دین و زندگی در کنکور شامل چند سوال است و چه ضریبی دارد؟ 


درس دین و زندگی شامل 25 سوال است. همچنین، این درس عمومی برای داوطلبان کنکور دارای ضریب 3 است.


✅ سوالات دینی کنکور بر اساس کدام منابع است؟


سوالات دینی کنکور بر اساس منابع نظام جدید است. این بدین معنی است که دانش‌ آموزان باید دینی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم را مطالعه کنند.


✅ مدت زمان پاسخگویی به سوالات دینی چقدر است؟


مدت زمان پاسخگویی به سوالات دینی در کنکور 17 دقیقه است. داوطلبان باید به طور میانگین به هر سوال در 42 ثانیه پاسخ دهند.


✅ چگونه دینی کنکور را 100 بزنیم؟


این درس کاملا حالت مفهومی دارد. شما باید ابتدا بودجه بندی این درس را مطالعه کنید و با سوالات آن آشنا شوید. سپس با راه‌حل ‌های ارائه شده در این مقاله به فکر تراز 100 درصدی در این درس باشید.

  

 

برچسب ها