فاروس logo

ریاضیات کنکور سراسری | کنکور تجربی

ریاضیات کنکور سراسری | کنکور تجربی

ریاضیات کنکور سراسری | کنکور تجربی

ریاضیات کنکور سراسری

دوستان عزیز توجه کنید اگر الفبای هر درسی را مانند درس ریاضی بلد باشید می توانید به راحتی تست های آن ها را به طور صحیح بزنید. یعنی این که هر درسی در کنکور سراسری الفبای مخصوص به خود را دارد. مسئله مهم این است که دانش آموزان متاسفانه همه درس ها را مانند هم می خوانند. اگر شما الفبای مربوط به زبان انگلیسی را بلد باشید به راحتی صد می زنید. این قاعده در رابطه با درس ادبیات و دروس اختصاصی نیز صادق است. شما با ندانستن الفبای هر درس ضرر زیادی می کنید. در نتیجه همین مورد باعث می شود تا شمایی که می توانستید پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را بیاورید اما با مشکل این که بیس و قواعد ریاضیات کنکور سراسری را بلد نبودید مواجه شدید. سپس آن درس را کنار زدید و در نتیجه رشته دلخواه شما عایدتان نشد.

ریاضیات کنکور سراسری تجربی

وسسه فاروس طاها اولین کاری که برای ریاضیات کنکور سراسری تجربی انجام می دهد این است که ریاضیات روی خط صفر را که شامل تمامی فرمول های کتاب ریاضی و نوع کاربرد آن را به شما می گوییم. یعنی تمامی فرمول ها را به صورت یکجا و مرتب برای شما دوستان عزیز جمع آوری کرده ایم. هم چنین کاربرد آن ها در مسئله را نیز به شما گفته ایم. فرد با دانستن این موارد به راحتی می تواند تست بزند. بعد از آن نوبت به محاسبات سریع می رسد. متقاضی باید یاد بگیرد تا ضرب ها و تقسیم ها را صرف چند ثانیه انجام دهد تا با این کار مدیریت زمان نیز داشته باشد. سپس ما نمودار های کل کتاب را در اختیار دانش آموز قرار می دهیم. با این سه مورد در واقع برای درس ریاضی پی ریزی انجام می شود.

ریاضیات کنکور تجربی نظام جدید

در رابطه با ریاضیات کنکور تجربی نظام جدید سه مرحله مهم فاروس طاها را به شما گفتیم. یعنی تا به اینجا شما می توانید تمام مباحث ریاضی را به خوبی جواب دهید. اگر این سه مرحله را بشناسید به راحتی می توانید 40 درصد سوالات کنکور را پاسخ دهید. پس از آن برنامه ما این است که از سال دهم شروع می کنیم و. فصل به فصل پیش می رویم. جمله ریاضی شیرین است را آن زمان شما متوجه خواهید شد. چرا که باید قلق هر درس را بفهمید. مطمئن باشید که اگر گام های برنامه ریزی را اصولی و منطقی طی کنید با قاطعیت تبدیل به رتبه برتر می شوید. رشته های تاپ دیگر رویا نیستند و می توانید با تلاش و پشتکار به نتیجه برسید.

برچسب ها


کنکور