فاروس logo

روش های تست زنی کنکور تجربی

روش های تست زنی کنکور تجربی

روش های تست زنی کنکور تجربی

روش های تست زنی کنکور تجربی

یکی از مشکلات بیش تر داوطلبان کنکور تجربی، عدم اطلاع از مهارت و روش های تست زنی کنکور تجربی می باشد. از همین رو بسیاری از متقاضیان در آزمون سراسری با کمبود وقت مواجه می شوند. که این امر باعث بروز استرس در آن ها می شود. حفظ آرامش به همراه رعایت چند نکته برای داوطلبانی که قبلا به حد کافی مطالعه کرده باشند، می تواند زمینه ساز موفقیت آن ها شود.

در ادامه این مقاله فاروس طاها قصد داریم شما را با تعدادی از راه حل هایی که باعث افزایش مهارت تست زنی برای کنکور تجربی شما می شود، آشنا کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

انواع روش های تست زنی کنکور تجربی چیست؟

به طور کلی، می توان گفت دانش آموزان کنکور تجربی به دو روش های مختلف تست زنی را انجام می دهند. که به شرح زیر است:

   


  

تست زنی به صورت آموزشی

شاید بتوان گفت کلیدی ترین روش تست زنی برای تسلط کامل بر نکات مهم و کلیدی مباحث درسی است. این روش تست زنی آموزشی به این شکل است که پس از تسلط و یادگیری کامل یک مبحث. دانش آموز می آید سوالات تستی مربوط به آن مبحث را پاسخ می دهد. این گونه دانش آموز بهتر می تواند بر مباحث درسی تسلط پیدا کند.

   


  

تست زنی به صورت زمان دار

این نوع از روش های تست زنی در کنکور تجربی برای این استفاده می شود که دانش آموز بتواند خود را به صورت کامل برای آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری آمادگی پیدا کند. به این شکل است که دانش آموز یک زمان مشخصی را برای خود در نظر بگیرد. البته این زمانی را که در نظر می گیرد باید مطابق با استاندارد کنکور سراسری باشد.

به این صورت که، در این زمان مشخص باید سوال های تستی که برای خود در نظر می گیرد را پاسخ بدهد. که بهتر است تعداد سوال هایی که از هر درس پاسخ می دهد مطابق یا تعداد سوال هایی باشد که برای هر درس طراحی می شود.

این کار باعث می شود که دانش آموز کنکوری بتواند مدیریت زمان یاد بگیرد. که نداشتن مدیریت زمان یکی از عامل هایی است که باعث شود دانش آموز بر سر آزمون های آزمایشی و کنکور دچار استرس شود. و همچنین، نتواند به ‌درستی به سوالی های آزمون خود پاسخ بدهد.

روش های تست زنی حرفه ای کنکور تجربی چگونه است؟

آموزش روش های تست زنی حرفه ای کنکور تجربی را از مشاورین با سابقه و خبره فاروس طاها بخواهید. بچه ها در این آزمون هر چه هوشمندانه تر عمل کنید، موفق تر خواهید بود. سرعت عمل یکی از عوامل موفقیت شماست. که شرط اول آن تمرین و تکرار فراوان شماست. تا می توانید تست بزنید و آن ها را تحلیل و بررسی کنید. مورد دیگر همین تکنیک هاست که شما را سریع می کند.

همان طور که می دانید، تست زنی از روی گزینه ها می تواند بسیار موثر باشد. در دفترچه کنکوری سراسری ترتیب سوالات را حفظ کنید. مدام هی سوالات بعدی را نبینید این کار شما را مضطرب می کند.

بعضی مواقع طراح کنکور سوال ها را از سخت به آسان می چیند. بنابراین اگر چند سوال اول را دیدید و به نظرتان سخت آمد ناامید نشوید. و حتما سوالات را تا انتها ببینید. حتما چند سوال ساده پیدا خواهید کرد.

قبولی پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

نکات و روش های تست زنی دروس تخصصی کنکور تجربی

دروس تخصصی در کنکور سراسری نیازمند زمان بیش تری هستند. همچنین، شما برای پاسخگویی به آن ها زمان بیش تری دارید. برای پاسخگویی به دروس تخصصی باید ابتدا به شیوه صحیح مطالعه دروس تخصصی توجه کنید. در دروس تخصصی باید به یادگیری و درک عمیق برسید. فرمول ها را به خوبی به خاطر بسپارید.

این نکته را بدانید که حل سوال از راه تشریحی برای شما بسیار زمان بر خواهد بود. به راه حل شما نمره ای تعلق نمی گیرد. بنابراین سعی کنید در روش های تست زنی دروس تخصصی کنکور تجربی به موارد زیر توجه کنید:

جهت کسب اطلاعات بیش تر و ارتباط با مشاوران فاروس طاها با این شماره تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: 09120981385

قبولی تضمینی کنکور تجربی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است.

این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی.به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: قبولی در پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است.

با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها