images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

دعا برای رفع استرس کنکور مشاوره

دعا برای رفع استرس کنکور

 

دعا برای رفع استرس کنکور چیست؟ آیا شما هم دچار استرس می شوید و مدام به نتیجه فکر می کنید؟ در این مقاله می خواهیم در رابطه با این عامل بسیار مضر صحبت کنیم: استرس😪. دوستان توجه کنید در زمینه ی کنکور طبیعتا وضعیت شما از دو صورت خارج نیست. یا می توانید در رشته ی مورد علاقه ی خود قبول شوید. یا به هر دلیلی این اتفاق برای شما نمی افتد. چیزی به غیر از این دو مورد نمی تواند باشد. پس نگران نباشید و به خود استرس وارد نکننید. حتی اگر نتوانید به نتیجه ای که می خواهید دست پیدا کنید نباید همه چیز را تمام شده بدانید. در این مواقع یا یک سال دیگر پشت کنکور می مانند یا علاقه ی خود تغییر می دهید. اگر در زمانی که فرصت دارید، درست عمل کنید هیچ کدام از این اتفاق ها نمی افتد.

 

دعا برای رفع استرس و ترس

 

دعا برای رفع استرس و ترس📚. یک کار خیلی زیبا که شما می توانید انجام دهید این است که زمانی که مطالعه ی خود را شروع می کنید، نام خداوند را بر زبان بیاورید. یک بسم الله الرحمن الرحیم بگویید و درس خود را شروع کنید. این کار هم یک دعا برای رفع استرس کنکور محسوب می شود و هم تمرکز شما را برای درس خواندن بیشتر می کند. ضمن این که تمام انرژی ها را نیز از شما دور می کند. معمولا افرادی که تلاش کمتری دارند، مضطرب می شوند. پس درس هایتان را سر وقت و با دقت بخوانید تا نگرانی نباشید. اگر حس می کنید این استرس بیش از اندازه شده است حتما به یک دکتر مراجعه کنید. چرا که می تواند به سلامتی شما لطمه های جدی وارد کند. در ضمن از افرادی که با جوسازی باعث نگرانی شما می شوند نیز دوری کنید.

 

 

دعا برای استرس امتحان

 

بهترین دعا برای استرس امتحان چیست؟ سوره یس و دعای کمیل خیلی برای این مورد توصیه شده است که آرامش شما را نیز بیشتر می کند. می توانید پیش از شروع مطالعه وضو بگیرید. مورد دیگری که از نگرانی شما می کاهد این است که از همان ابتدا یک برنامه قرص و محکم برای خود داشته باشید. اغلب بچه ها از این نگران هستند که نتوانند به تمامی درس ها برسند و منابع را به موقع به اتمام برسانند. اگر برای خود پلن داشته باشید و بدانید که در هر زمانی قرار است شما چه درسی را بخوانید، حجم زیادی از نگرانی تان کاهش می یابد. پس از این عامل مهم موفقیت ساز، غفلت نکنید. ضمن این که فراموش نکنید هیچ زمانی برای شروع دیر نیست. اگر حتی کمی از بقیه ی بچه ها دیرتر شروع کردید باز هم می توانید نتایج خیلی خوب بگیرید.

 

 

دعا برای رفع استرس و بیخوابی

 

گاهی برخی داوطلبان اینقدر نگران و مضطرب هستند که این موضوع خواب آن ها را هم بر هم میزند. بچه ها نباید سلامتی خود را مورد خطر قرار دهید. قطعا کنکور خیلی امتحان مهمی برای شماست. اما هیچ چیزی در این دنیا نباید فیزیک شما را بر هم بزند. کافیست درس بخوانید و در یک امتحان شرکت کنید. کاری که در این 12 سال هم انجام داده اید. هیچ چیزی عجیبی وجود ندارد. خواندن زیارت عاشورا نیز به عنوان دعا برای رفع استرس و بیخوابی عالی است. حتما اگر می توانید شب ها قبل از خواب آن را بخوانید. برای این که استرس خود را کاهش دهید، آشامیدن آب نیز خیلی مفید است. هر روز 8 لیوان آب میل کنید. با یک سری روش ساده می توانید نگرانی خود را کم کنید و میزاان تمرکز خود را افزایش دهید.

 

 

برنامه ریزی هفتگی

 

در قسمت های قبل در مورد دعا برای رفع استرس کنکور صحبت کردیم. در یک قسمت به برنامه ریزی و اهمیت آن برای این که نگرانی کمتری داشته باشید اشاره کردیم. حال چطور یک برنامه ریزی هفتگی مفید داشته باشیم؟ بچه ها بهتر است این مورد را به یک مشاور با تجربه بسپارید. اما در این قسمت نکاتی را هم خواهیم گفت تا اگر قصد دارید خودتان هم انجام دهید اصول ضروری را رعایت بفرمایید. دوستان اولین موردی که خیلی مهم است این می باشد که شما با وضعیت خودتان آگاه باشید. بدانید که در کدام درس ها قوی تر هستید و در کدام ضعیف. باید بدانید که زمان خود را چطور میان منابع مختلف تقسیم کنید. حتما زمانی را برای تست زدن اختصاص دهید. تست هایی را که حل می کنید مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. زمان استراحت هم بین بازه های مطالعاتی خود قرار دهید.

 

 

استراحت مغز بعد از مطالعه

 

استراحت مغز بعد از مطالعه 🧠. بچه ها به این مورد حتما توجه داشتید باشید. ببینید مغز انسان بعد از هر مطالعه به یک آرامشی نیاز دارید تا بتواند مطالبی را که دریافت کرده تحلیل کند و در خود تثبیت نماید. بنابراین پس از مطالعه ی یک درس بلافاصله به سراغ درس بعدی نروید. کمی به خود استراحت دهید، یک میان وعده سبک میل کنید. اجازه دهید تا مغز فرانید خود را طی نماید. با یک برنامه ریزی درست می توانید برای همه این موارد وقت بگذارید. بهتر است برای این مورد از یک مشاور کنکور کمک بگیرید. فاروس طاها بهترین گزینه برای شما می باشد. ما با کیفیت ترین خدمات مشاوره ای و آموزشی را به شما ارائه خواهیم داد. مطمئن باشید که اگر به قدر کافی تلاش کنید حتما موفق خواهید شد. پس جای نگرانی وجود ندارد و به خود استرس وارد نکنید.

 

موفقیت تضمینی کنکور پزشکی

 

موفقیت تضمینی کنکور پزشکی 💯. اگر شما هم رویای پزشکی دارید و به خاطر آن در دبیرستان رشته ی تجربی را مطالعه کرده اید می خواهیم خبر خوشی را به شما بدهیم. فاروس طاها برنامه ی ویژه ای برای شما در نظر گرفته است. با برگزاری یک ظرح بی نظیر شما را به رویاهایتان می رسانیم. با شرکت در این طرح شما دیگر نگران نتیجه نخواهید بود. با تمرکز درس هایتان را بخوانید و اگر خوب تلاش کنید ما نتیجه ای عالی را به شما تضمین می کنیم. درس ها را به خوبی پیش ببرید و آزمون های خود را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. سعی کنید همیشه به برنامه ی خود متعهد باشید و هر روز کارهایتان را طبق برنامه پیش ببرید. اشتباهات خود را به مرور کاهش دهید و درس ها روی هم تلنبار نکنید. با تلاش می توانید در پناه حق به تمامی اهداف بلند خود برسید.

 

☎ شماره تماس موسسه فاروس طاها: 09120981385☎

 

سوالات متداول

 

با استرس بیش از حد برای کنکور چه کنیم؟

ببینید دوست عزیز شما قرار است که در یک امتحان خیلی مهم و سرنوشت ساز شرکت کنید. هر چقدر هم که آمادگی داشته باشید طبیعی است که کمی استرس داشته باشید. اما اگر خیلی بیشتر می باشد حتما به دکتر مراجعه کنید. چون می توانید به سلامتی شما به شدت ضربه وارد کند.

بهترین طرح برای موفقیت در کنکور کدام است؟

قطعا طرح های تضمینی فاروس طاها بهترین گزینه می باشند. حتما در آن ها ثبت کنید و موفقیت را از آن خود کنید. این طرح ها برای عزیزان تجربی می باشد که با شرکت در آن ها موفقیت خود را تضمین خواهند کرد.

برچسب ها: