فاروس logo

چگونه هوشبری قبول شویم؟

چگونه هوشبری قبول شویم؟

چگونه هوشبری قبول شویم؟

چگونه هوشبری قبول شویم؟

 

چگونه هوشبری قبول شویم؟ هوشبری یکی از رشته های خیلی خوب پیراپزشکی است. در این قسمت می خواهیم توضیح دهیم که چطور می توان در این رشته قبول شد. بچه ها توجه کنید که در این رشته اصول مراقبت از بیمار بیهوش در هنگام جراحی های مختلف آموزش داده می شود. ابتدا در رابطه با این رشته تحقیق کنید و اگر به آن علاقه مند بودید آن را به عنوان شغل خود انتخاب کنید. اگر می خواهید رتبه ی لازم برای قبولی در آن را بدانید می توانید از نرم افزار تخمین رتبه ی فاروس طاها استفاده کنید. اگر قصد قبولی در این رشته برای دانشگاه دولتی و روزانه را دارید باید برای درس های عمومی میانگین 40 درصد و برای اختصاصی میانگین 20 درصد پاسخ دهید. می بینید که برای قبولی در رشته درصد های بالایی نیاز نیست. اما گاهی به دست آوردن همین هم سخت می شود.

 

 

رتبه قبولی بیهوشی اتاق عمل

 

در کنکور سال 1400 رتبه قبولی بیهوشی اتاق عمل برای منطقه 3، آخرین نفر 2955، برای منطقه 2 آخرین نفر5902 و برای منطقه 1 هم 3344 بود. با توجه به این رتبه ها بهتر می توانید برنامه ریزی کنید. مهم ترین نکته این است که شما به این رشته علاقه مند باشد. در غیر این صورت بعدا پیشمان می شود. هم چنین اگر می خواهید بدانید که چگونه هوشبری قبول شویم؟ می توانید با مشاورین فاروس طاها در ارتباط باشد. هم چنین برای کسب اطلاعات در مورد هر رشته ای می تونید با ما تماس بگیرید. در این رشته امکان تحصیل بدون کنکور نیز وجود دارد. البته این مرود نیز شرایط خاص خود را دارد. که در صورت دارا بودن می توانید برای آن اقدام کنید. حتما برای درس های خود به خوبی برنامه ریزی کنید. درس ها را خوب بخوانید تا بتوانید به اهداف خود برسید.

 

 

لیست شهرهای هوشبری بدون کنکور

 

اغلب داوطلبان در رابطه با لیست شهرهای هوشبری بدون کنکور سوال می پرسند تا در زمان انتخاب واحد خیلی بهتر بتوانند تصمیم بگیرند. شهرهای مختلفی در سطح کشور برای این رشته به صورت بدون آزمون، پذیرش دارند. حداکثر سن تحصیل در این دانشگاه ها برای خانم ها 25 سال و برای آقایان 27 سال می باشد. این اختلاف دو ساله برای احتساب دو سال خدمت سربازی می باشد. رشته ی هوشبری مقطع کارشناسی ارشد ندارد. اگر قصد ادامه تحصیل در این رشته پس از کارشناسی را دارید می توانید در بیهوشی و یا پرستاری درس بخوانید.

 

 

سوالات متداول

 

مدرک فارغ التحصیلان بدون کنکور رشته ی هوشبری چطور صادر می شود؟

این مدرک توسط  دانشگاه علوم پزشکی صادر می شود و پس از آن می توانید مشغول به کار شوید. اگر اطلاعات بیشتر نیاز دارید با شماره 09120981385 تماس بگیرید.

آیا ثبت نام در رشته هوشبری بدون کنکور برای همه افراد ممکن است؟

خیر، ثبت نام رشته هوشبری بدون کنکور تنها در شهرهای محروم و برای افراد بومی آن منطقه امکان پذیر است.

برچسب ها