images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

تبدیل حافظه کوتاه مدت به بلند مدت مشاوره

تبدیل حافظه کوتاه مدت به بلند مدت

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با تبدیل حافظه کوتاه مدت به بلند مدت در سال کنکور صحبت کنیم. به نظر شما این مورد در گام های برنامه ریزی فاروس طاها به چه صورت انجام می شود؟ در این خصوص باید گفت که دانش آموزان هر گام را که تکمیل کرده و به گام بعدی می روند، گام های قبلی را با تست زنی مرور می کنند. این نکته را دقت کنید که زدن تست های کنکور سراسری شما مطالب را مرور می کنید. به طور مثال در گام هفتم، گام یک تا شش را نیز مرور می شود. به طور کل ما پس از اتمام هر گام از فرد یک آزمون می گیریم در صورت کسب نمره حد نصاب می توانید وارد بخش بعد شوید. در مثال بالا نیز به همین صورت است شما باید مباحث قبلی را تکرار کنید و از آن ها نیز تست بزنید.

چطور حافظه کوتاه مدت را به بلند مدت تبدیل کنیم؟

چطور این کار را انجام دهیم؟ در قسمت قبل در رابطه با عملیات تکرار در برنامه ای که به شما می دهیم نکاتی گفته شد. این تکرار امری بسیار عالی می باشد که مانند یک معجزه عمل می کند و باعث می شود تا شما هیچ مبحثی را وقتی خواندید تا روز کنکور کنار نمی گذارید. همین کار باعث می شود تا شما مطالب را فراموش نکنید. به همین دلیل که مشاورین ما به متقاضیان می گویند که این برنامه ریزی حاصل 13 سال عمر موسسه ما می باشد. بر اساس آخرین متد برنامه ریزی این روش می باشد. صد ها مقاله ی بسیار مهم در دل آن وجود دارد که حتما دانش آموز را از صفر به صد می رساند. پس نگران نباشید و لطفا تنها دغدغه تان فقط خواندن باشد. این که پایان کار چه می شود را به برنامه ما بسپارید.

قبولی تضمینی پزشکی

در این مقاله در رابطه با شیوه طلایی ای که موسسه ما دارد تا شما بیشترین مرور را داشته باشید و راندمان مطالعه خود را بالا ببرید توضیح دادیم. حال می خواهیم تا طرح شگفت انگیز قبولی تضمینی پزشکی را به شما معرفی کنیم. یعنی به صورت قطعی با مشاوره های ما در این رشته قبول می شوید. پس با این کار استرس داوطلب خیلی کاهش می یابد. در نتیجه با تمرکز بیشتری درس ها را می خواند. جهت ثبت نام می توانید با شماره 09120981385 تماس بگیرید. ما منتظر دانش آموزان پر تلاش هستیم. پس با فاروس طاها همراه باشید. شما رتبه برتر خواهید شد اگر که در مسیر ما قرار بگیرید.

برچسب ها: