فاروس logo

برنامه وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها

برنامه وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها

برنامه وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها

برنامه وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها

 

برنامه وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها چیست؟ همانطور که می دانید با شیوع ویروس منحوس کرونا تمامی آموزش ها برای همه مقاطع به صورت مجازی شد. حال مدتی است که فرایند واکسیناسیون آغاز شده است و اخباری در رابطه با حضوری شدن مدارس و دانشگاه ها پخش شده است. در این صفحه می خواهیم با هم اخبار را بررسی کنیم تا متوجه شویم که تصمیم نهایی گرفته شده توسط دولت چیست؟ قبل از هر چیزی بهتر است که شما نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنید. چه آموزش ها حضوری شود چه نشود با توجه به اهمیت سلامتی شما دوست عزیز بهتر است هر چه زودتر واکسن خود را بزنید و این مسئله را به تعویق نیندازید. هم چنین تا جایی که می توانید درس ها را به خوبی پیش ببرید تا زمانی که دانشگاه ها و مدارس حضوری شدند، در رابطه با درس ها مشکلی نداشته باشید.

 

 

برنامه وزارت علوم و بازگشایی دانشگاه ها

 

اخرین تصمیم برای بازگشایی دانشگاه ها به این صورت است که دانشگاه ها و مراکز آموزشی، از تاریخ 15 آبان بازگشایی خواهند شد و هر دانشگاه نیز با توجه به بودجه و امکانات خود برای این موضوع برنامه ریزی می کند تا مشکلی به وجود نیاید. البته این موضوع مخالفت شدید برخی از اساتید و دانشجویان را به همراه داشته است. آن ها معتقد هستند که تا زمان قطع کامل زنجیره انتقال کرونا آموزش ها باید به صورت مجازی باشند. اما به هر حال برنامه وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها به این صورت است که طبق تاریخ مذکور همه ی آن ها بازگشا شوند. هر چند پیشتر نیز زمان هایی برای این مورد اعلام شده بود. اما تعداد فوتی های کرونا اجازه به اجرا رسیدن آن ها را نداده بود. باید ببینیم این بار چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

 

بازگشایی دانشگاه ها از آبان

 

احتمالا شما هم در رابطه با بازگشایی دانشگاه ها از آبان اخباری را شنیده باشید. این اخبار حتی از صدا و سیما نیز پخش شده است و می توان صحت و سقم آن را تائید کرد. ضمن این که پس از آن نیز به مرور مدارس بازگشایی خواهند شد. دوست عزیزی که در حال مطالعه این مقاله می باشد شما چه دانشجو باشید و چه دانش آموز باید برای درس های خود پیگیر باشید. اگر محیط های آموزشی باز شدند و آموزش ها به صورت حضوری شد شما باید با رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی به محل حضور پیدا کنید. در غیر این صورت به همان شیوه مجازی ادامه خواهید داد. اما به هر حال شما باید یک برنامه برای درس های خود داشته باشید. نباید به خاطر غیرحضوری بودن کلاس ها مطالب را جدی نگیرید. حتما درس ها را به طور کامل متوجه شوید.

 

آخرین اخبار بازگشایی دانشگاه ها در سال ۱۴۰۰

 

آخرین اخبار بازگشایی دانشگاه ها در سال ۱۴۰۰ را در قسمت بالا به شما گفتیم. همانطور که گفته شد شما نباید مجازی بودن را بهانه کنید و درس ها خوب یاد نگیرید. به این دلیل که اولا شرایط برای همه یکسان است و ثانیا این دوران نیز می گذرد. پس از آن که مراکز آموزشی باز شدند قطعا مطالب قبلی دیگر گفته نخواهد شد پس تا فرصت دارید آن ها را بیاموزید. برای هر کاری باید با برنامه باشید. اگر حس می کنید مطالب کلاس کافی نمی باشد از منابع کمک آموزشی معتبر به عنوان مکمل بهره بگیرید. تا بتوانید مبحث مورد نظر را به طور کامل بیاموزید. این موضوع هم برای دانشجویان گرامی و هم برای دانش آموزان عزیز می باشد. خصوصا کنکوری ها که باید توجه خیلی بیشتری نیز داشته باشند. نباید کنکور خود را به خاطر این بیماری از دست دهید.

 

شرایط بازگشایی دانشگاه ها

 

شرایط بازگشایی دانشگاه ها چیست؟ قطعا یکی از شرایط اصلی این موضوع واکسیناسیون کامل همه دانشجویان و عوامل دانشگاهی خواهد بود که برنامه وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها نیز می باشد. در ابتدای این مقاله هم به شما گفتیم که اگر هنوز واکسن نزده اید هر چه سریعتر برای آن اقدام کنید. شرط دیگر نیز این می باشد که فاصله فیزیکی در دانشگاه ها و مدارس رعایت شود. برای آن هم قطعا نیاز است که در هر کلاس تعداد مشخصی از افراد حضور پیدا کنند. در غیر این صورت تصمیم گرفته شده ملغی خواهد شد. موزد دیگری که در داخل برنامه ها وجود دارد این است که هزینه های سلف و سرویس های دانشگاهی افزایش پیدا کند. این موضوع کار را برای دانشگاه ها و دانشجویان سخت کرده است. بنابراین باید دید با این موضوع ها و مخالف دانشجویان کار به کجا می رود.

 

برنامه وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه

 

برنامه وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه را به صورت کامل به شما دوستان گرانقدر گفتیم. اما مسئله ای که باید در نظر بگیرید این است که خانه نشینی نباید باعث تنبلی شما شود. شما باید از این فرصت استفاده کنید و علاوه بر مطالب درسی خود مهارت های جدید نیز یاد بگیرید. دوستان عزیز کنکوری نیز می توانند از این فرصت پیش آمده استفاده کنند و تا زمانی که رفت و آمد ندارند و زمان بیشتری را ذخیره می کنند مطالب را جمع کنند. این نکات را جدی بگیرید. همیشه کسانی که در هنگام خواب بقیه بیدار هستند موفق می شوند. شما لایق بهترین ها هستید پس برای آن تلاش کنید. طوری نباشد که سال های بعد حسرت الآن را بخورید. بیماری و کرونا برای همه هست مهم این است که شما از زمان خود درست استفاده کنید. با فاروس طاها همراه باشید.

 

 

قبولی تضمینی کنکور تجربی

 

موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی خود را مبنی بر گام با پشتوانه سال ها سابقه به اتمام رسانده است. این برنامه شامل برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه قوی ترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع و همینطور برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و متقاضیان کنکور در کمتر از یکسال است.

 

این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فاروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

 

 

تاریخ دقیق بازگشایی دانشگاه ها چه روزی می باشد؟

طبق آخرین اخبار دانشگاه ها از 15 آبان بازگشا خواهند شد و آموزش ها نیز به صورت حضوری ادامه پیدا می کند.

آیا مدارس نیز در همین تاریخ بازگشا خواهند شد؟

خیر. برای دانش آموزان برنامه دیگری در نظر گرفته شده است و ابتدا متوسطه دوم و دبیرستانی ها به مدرسه می روند کمی بعد هم دیگر پایه. این اتفاق هم احتمالا از آذر ماه سال جاری رخ دهد. اخبار دقیق را هم هر روزه از سایت فاروس طاها می توانید دریافت کنید.

برچسب ها