images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

برنامه ریزی تضمینی برای قبولی در رشته پزشکی آزمون

برنامه ریزی تضمینی برای قبولی در رشته پزشکی

یک مشاور متخصص میتواند یک برنامه ریزی تضمینی برای قبولی در رشته پزشکی برای داوطلب فراهم کند که داوطلب به صورت منظم و دقیق به مطالعه و تست زنی خود برسد.

کنکور علوم تجربی دارای داوطلبان بسیار زیادی است که اکثریت این افراد برای قبولی در پزشکی رقابت میکنند، اما از نظر  اکثریت داوطلبین رشته علوم تجربی قبولی در این رشته کار بسیار دشواری است.

اما از نظر رتبه های برتر رشته علوم تجربی قبولی در رشته های تاپ علوم تجربی تنها با داشتن یک مشاور متخصص و یک برنامه ریزی تضمینی ، برای قبولی در رشته پزشکی کار دشواری نیست و میتوان در رشته های تاپ رشته علوم تجربی از جمله رشته پزشکی ، دندان پزشکی ، دارو سازی و ... قبول شد.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

نقش مشاوره برای برنامه ریزی تضمینی قبولی در رشته پزشکی

داشتن یک مشاور متخصص و همچنین برنامه ریزی تضمینی برای قبولی در رشته پزشکی میتواتند راه را برای داوطلب کنکور راحت تر کند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه میتواند راه قبولی در رشته های تاپ تجربی را آسان کند؟

زمانی که داوطلب و یا دانش آموزی قصد شرکت کردند در کنکور سراسری دارد ابتدا نمیداند که باید چه کاری انجام بدهد.

به طور مثال چه آزمون های آزمایشی شرکت کند ، چه منابعی را مطالعه کند. اگر در انتخاب این موارد داوطلب کنکور اشتباهی کند. باعث میشود که زمان خود را از دست بدهد و نتیجه آن این است که نتیجه خوبی از کنکور سراسری نگیرد. در نتیجه بهتر است که از یک مشاور متخصص بهره مند شود.

مشاور کنکور سراسری با توجه به تخصصی که دارد ؛ میتواند برای داوطلب کنکور سراسری بهترین منابع و آزمون های آزمایشی را معرفی کند تا بتوانند بهترین نتیحه را داوطلب بگیرد.

یکی دیگر از مزایا دیگری که میتواند یک مشاور داشته باشد این است ، که برای داوطلب کنکور سراسری  یک برنامه ریزی جامع و مطابق با متد های روز دنیا فراهم کند.

این مورد یکی از مواردی است که نمیتوان آن را نادیده گرفت، زیرا ویژگی مشترک رتبه های برتر کنکور سراسری این است که آن ها داری یک برنامه ریزی تضمینی برای قبولی در رشته پزشکی و به شکل درست، کاربردی و جامع بودند، زیرا اگر داوطلب کنکور سراسری بهترین منابع کاربردی و جامع را داشته باشد و در بهترین آزمون های آزمایشی شرکت کند اما دارای یک برنامه ریزی درست و کاربردی نباشد ؛ مثل این است که انگار کار بیهوده انجام داده است .

یکی از راز های موفقیت در کنکور سراسری داشتن یک مشاور متخصص است که بتوانند برای داوطلب کنکور سراسری بهترین برنامه ریزی را به صورت جامع و کاربردی که تطابق داشته باشد با جدید ترین و کاربردی ترین متدهای روز دنیا برنامه ریزی کند تا بتواند داوطلب بهترین نتیجه را از کنکور سراسری بگیرد.

نقش برنامه ریزی برای قبولی در رشته های تاپ تجربی

همان طور که گفته شد ویژگی مشترک بین رتبه های برتر کنکور سراسری داشتن یک برنامه ریزی تضمینی، جامع و کاربردی برای قبولی در رشته پزشکی است.

پس داوطلببن کنکور سراسری باید به دنبال یک برنامه ریزی تضمینی باشند که به درستی بتوانند مطالعه کنند دروس مروبط به آزمون خود را تا بتوانند به نتیجه دلخواه خود برسند.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برنامه ریزی درست باید دارای ویژگی هایی خاصی باشد که به چند مورد از این ویژگی ها میپردازیم:

برنامه ریزی انعطاف پذیر

یکی از این ویژگی انعطاف پذیر بودن، برنامه ریزی است. یعنی این که برنامه برای مطالعه دروس کنکور تطابق پیدا میکند با شرایط داوطلب . به طور مثال اگر در زمانی که داوطلب کنکور سراسری بخواهد مطالعه داشته باشد برای شخص در آن زمان کاری پیش آمد هم میتواند کار مورد نظر اش را انجام بدهد. هم بتواند طبق برنامه ریزی پیش برود و مطالعه خود را به عقب نیاندازد.

مختص شخص

یعنی این که هر شخصی با توجه به این که دارای فعالیت های مختلف ، همچنین  دارای شرایط متفاوت است پس در نتیجه برنامه ریزی مطالعاتی کنکوری مختص خودش را باید دارا باشد تا بتواند به درستی دروس خود را مطالعه کند و همزمان به فعالیت های مهمی که دارد برسد.

در نظر داشتن هدف مورد نظر

زمانی که داوطلب کنکور سراسری بداند که دارند برای چه هدفی خود را آماده میکنند ، به فرض شخصی علاقه دارد در رشته دارو سازی قبول بشود که در نتیجه قبولی در این رشته خیلی درصد و تراز متفاوت تری نسبت به قبولی در رشته پزشکی را دارد. پس زمانی که هدف شخص در آزمون کنکور سراسری مشخص باشد نسبت به آن تلاش میکند و مطالعه میکند.

برنامه ریزی قابل بررسی و ارزیابی

برنامه ریزی تضمینی برای قبولی در رشته پزشکی باید به گونه ای باشد که بتوان آن را مورد بررسی قرار داد. یعنی این بتوان میزان پیشرفت یا قسمت هایی که شخص در آنها ضعیف است مشخص باشد که بتواند نقاط قوت خود را نسبت به آن قوی تر و نقاط ضعف خود را نسبت به آن قوی و قوی تر شود که یکی از مورد هایی که این امکان را به شخص میدهد شرکت کردند، در آزمون های آزمایشی است که میتوان نسبت به آن این نقاط ضعف و قوت را شناسی کرد و مورد بررسی قرار داد.

موسسه فاروس طاها به صورت تخصصی در زمینه کنکور سراسری فعالیت میکند و میتواند بهترین آزمون آنلاین کنکور و آزمایشی را بهترین مشاوره و برنامه ریزی تضمینی برای قبولی در رشته پزشکی را در اختیار داوطلبین کنکور سراسری قرار دهد.

جهت ارتباط با مشاوران ما با شماره 09120981385 تماس بگیرید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها: