فاروس logo

برای پزشک شدن بخوانید و پزشک شوید

برای پزشک شدن بخوانید و پزشک شوید

برای پزشک شدن بخوانید و پزشک شوید

برای پزشک شدن بخوانید و پزشک شوید

 

گام های موفقیت قبولی تضمینی در کنکور تجربی و قبولی پزشکی

 

پزشک شوید...رای قبولی تضمینی در رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، فیزوتراپی و سایر رشته های علوم پزشکی چه باید کرد؟ آیا دانش آموزانی که تابستان را از دست داده اند می توانند به کسب رتبه برتر و رتبه های تک رقمی و دو رقمی برای قبولی تضمینی در رشته پزشکی برسند؟

 

قبولی تضمینی رشته پزشکی در 240 روز

 

برنامه ریزی حرفه ای موسسه فاروس طاها که بر اصول گام استوار است، پس از سال ها تحقیقات علمی و عملی به تکامل رسیده و این امر باعث شد موسسه فاروس طاها بهترین موسسه قبولی پزشکی در سراسر ایران باشد که با ارائه بهترین خدمات که مهم ترین آن ها شامل مشاوره و برنامه ریز می شود، تنها در 240 روز بتوانید به کسب رتبه برتر دست یابید. دیگر قبولی در رشته پزشکی رویا نیست. در کمتر از یکسال هم می توان در رشته پزشکی قبول شد و در بهترین دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران به موفقیت رسید.

 

برای قبولی تضمینی رشته های علوم پزشکی به چه چیز هایی نیاز داریم؟

 

پزشک شوید >> برای قبولی تضمینی رشته های علوم پزشکی ابتدا به منابع مناسب نیاز دارید. بهترین منابعی که می توانید با آن ها به کسب رتبه برتر در رشته های علوم پزشکی دست یابید. مناسب ترین منابع برای دانش آموزان در سال های اخیر جزوه ها و ویدئو های آموزشی شناخته شده. با استفاده از منابع آموزشی کنکور تجربی فاروس طاها و مشاوره و برنامه ریزی قبولی کنکور تجربی که از به روز ترین اساتید تهران و ایران که خود سال ها مولف کتب کنکوری بوده اند و با کنکور سراسری و دروس آشنایی کامل دارند، می توانید در مدت زمان کم سه سال تحصیلی خود را جمع بندی کنید.

 

 

توانایی های لازم برای قبولی در رشته پزشکی

 

برای قبولی در رشته پزشکی لازم است از مهارت تست زنی بالایی برخوردار باشید و به خوبی بتوانید از پس انواع تیپی بندی های سوالات کنکور سراسری به راحتی بر بیایید. برای این کار شما نیاز به برزنامه ریزی دارید که تحت آن بتوانید از هر مبحث درسی علاوه بر مطالعه درسنامه و یادگیری عمیق در آن دروس به تکنیک های تست زنی دروس تخصصی و عمومی نیز دست یابید.

 

برای پزشک شدن حتما بدانید که:

 

 

از زبان رتبه های برتر پزشکی بشنوید که «هزاران نکته برای قبولی در کنکور سراسری وجود دارد، اما مواردی که در بالا به آن اشاره شد از مهم ترین رمز های موفقیت در ماراتن کنکور است.» کافیست موفقیت را انتخاب کنید و از زمانی که دارید نهایت استفاده را ببرید.

 

آزمون آنلاین کنکور

 

پزشک شوید >> منظور از آزمون آنلاین کنکور چیست؟ آزمون آنلاین کنکور یک کنکور شبیه سازی شده است که متقاضیان برای آمادگی در کنکور سراسری از آن استفاده می کنند. چیزی که بیشتر از خود این آزمون ها اهمبت دارد، بودجه بندی فصل های درسی برای آمادگی در آزمون آمایشی در هر مرحله است. برنامه ریزی آزمون آزمایشی کنکور سراسری فاروس طاها به گونه ای برنامه ریزی شده که دانش آموز با شرکت در این آزمون استاندارد مطابق کنکور سراسری گویا بار ها در کنکور شرکت کرده و حتی مباحثی را که در آزمون های قبل آزمون داده بار ها دوره و مرور می ند تا به سطح فردی خود را بالا ببرد.

 

چگونه با آمادگی لازم در دروس تخصصی و عمومی برسیم؟

 

 

با توجه به مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم حتما متوجه شدید که هر درس روش مطالعه خاص خود را دارد و برنامه ریزی کنکوری باید بسیار حرفه ای باشد تا بتوانید به موفقیت برسید. شما برای عبور از این مسیر سخت احتیاج به یک راهنما دارید. فاروس یعنی چراغ راهنما. این موسسه سال هاست که دانش آموزان زیادی را در مسیر موفقیت همراهی کرده است.

  

درباره موسسه فاروس طاها

 

چه چیزی موسسه فاروس طاها را از سایر موسسات کنکوری متمایز می کند؟ موسسه فاروس تمام امکانات لازم دانش آموز را در اختیار وی قرار می دهد و با مشاوره و پشتیبانی تا روز کنکور با متقاض خواهد ماند. این موسسه تحت مدیریت برترین مشاور و برنامه ریز کنکور و باهمکاری برترین اساتید برجسته ایران خدمات خود را ارئه می دهد و با استفاده از ایجاد دسترسی به دانش آموز منابع را هم به صورت حقیقی و هم مجازی در اختیار قرار می داهد. آزمون، بانک تست، مشاوره ، برنامه ریزی، پشتیبانی و هر آنچه برای کسب رتبه برتر به آن نیاز دارید را به ما بسپارید و با خیال راحت تمام حواس خود را معطوف به مطالعه با تمرکز کنید. و پزشک شوید

برچسب ها