images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

اپلیکیشن تست کنکور تجربی منابع آموزشی

اپلیکیشن تست کنکور تجربی

 

آیا تا به حال از اپلیکیشن تست کنکور تجربی استفاده کرده اید؟ در سال کنکور استفاده از آزمون های شبیه ساز خصوصا برای بچه های تجربی که در رقابت سخت تری باید شرکت کنند، می تواند خیلی مفید باشد. در دوران کرونا که همه آموزش مجازی شده است، آزمون ها هم به صورت غیرحضوری و در سایت ها یا اپلیکشن ها برگزار می شود. اما کدام از همه مفید تر است و با دقت بالاتری رتبه و تراز برای دانش آموز صادر می کند؟ در این صفحه همراه ما باشید تا بهترین اپلیکیشن تست کنکور تجربی را به شما معرفی کنیم.

 

دوستان عزیز دقت فرمایید که شما باید برای قبولی در رشته های پزشکی در سال کنکور کاملا به صورت هدفمند عمل کنید. باید یک برنامه مشخص داشته باشید تا هم به تمامی منابع کنکور برسید و هم با حل تست های متنوع بر آمادگی خود بیفزایید. اگر یک اپلیکیشن کنکوری داشته باشید، این برنامه داخل تلفن همراه شما بوده و همیشه با شما خواهد بود. در هر زمانی می توانید از آن استفاده کنید. زمان هایی که نمی توانید درس بخوانید مثلا در راه مدرسه تا منزل هستید، در اتوبوس هستید و یا موارد این چنینی می توانید به جای بازی با موبایل خود با اپلیکیشن درس بخوانید و از زمان خود درست استفاده کنید. یک اپ کنکوری کامل می تواند خیلی برای شما کاربردی باشد و به رشد شما کمک کند.

 

نرم افزار تست کنکور

 

فاروس طاها، بهترین نرم افزار تست کنکور را در اختیار داوطلبین عزیز رشته ی تجربی قرار می دهد. ما برای شما یک اپلیکیشن تست کنکوری کامل طراحی کرده است، که تمام نیاز های شما را رفع می کند. تمامی خدمات کنکوری را به صورت تضمینی در اختیارتان قرار می دهیم تا به اهداف خود برسید. ما به شما قول قبولی پزشکی را می دهیم. درست است که شرط اولیه موفقیت در کنکور، تلاش است. اما این تلاش باید در مسیر درست باشد تا نتیجه دهد. فاروس طاها شما را داخل این مسیر قرار می دهد. فیلم های آموزشی جامع و کامل برای یادگیری تمام مباحث در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بهترین نتایج را ما به شما هدیه می کنیم. کافی است خودتان بخواهید و به اهداف خود ایمان داشته باشید. اگر بخواهید، حتما اتفاق خواهد افتاد.

 

ویژگی های نرم افزار تست فاروس طاها

 

  • 📋وجود سوالات احتمالی کنکور در آزمون ها📋
  • 📋دارای قسمت برنامه ریزی کنکوری📋
  • 📋سوالات طبقه بندی شده برای همه دروس📋
  • 📋دقت تصحیح بالا📋
  • 📋سرعت بالای نرم افزار📋
  • 📋قابلیت نصب برای اندروید و ios📋
  • 📋قیمتی مناسب📋
  • 📋پیوستگی مطالب در آن رعایت شده است📋
  • 📋جذابیت آزمون ها📋
  • 📋تعیین رتبه برای شما از میان یک جامعه آماری بالا📋

 

 

با توجه به ویژگی هایی که گفتیم قطعا این برنامه خیلی می تواند برای شما مفید باشد. با این برنامه برای سوالات دام دار کنکور خود را آماده کنید. تمامی ترفند و تکنیک ها را بیاموزید و اشتباهات خود را حداقل برسانید. در این صورت استرس شما برای آزمون اصلی کاهش می یابد. حتما آزمون های خود را تحلیل کنید و علت خطاهای خود را در یابید تا به مرور پیشرفت کنید. برای درس های مدرسه خود نیز در سال کنکور برنامه ای حتما داشته باشید و از آن ها غفلت نکنید. توصیه ما این است که درس هر روز را همانروز بخوانید تا برای درس های سال پیش دانشگاهی نیز خود را به تسلط برسانید. مطالعه برای کلاس های مدرسه خود نیز باعث می شود که مجبور باشید تا کتاب های درسی را مطالعه کنید که روند مهمی از درس خواندن شما محسوب می شود.

 

برنامه تست کنکور تجربی نظام جدید

 

برنامه تست کنکور تجربی نظام جدید🤓!!! حتما می دانید که حل مکرر تست های کنکور سراسری می توانید به پیشرفت خود کمک بزرگی بکنید. برای هر درس و هر کدام از مباحث آن باید اینقدر مسلط باشید و اینقدر تست دیده باشید که هر نوع سوالی که مد نظر طراح باشد را بتوانید حل کنید. با استفاده از اپلیکیشن ها نیاز خود را به این مقدار تست زدن رفع کنید. برنامه ریزی کنید و طبق نظر مشاور خود هر چند وقت یک بار در یکی از این آزمون های جامع شرکت کنید و میزان سطح خود را مورد سنجش قرار دهید.

 

یک دفتر برای هر آزمون خود داشته باشید و پس از اتمام امتحان خود به تحلیل آن بپردازید. سوالاتی که غلط حل کرده اید و یا پاسخ نداده اید یک بار دیگر پس از آن دوباره حل کنید و نکته ی آن را در جایی یادداشت کنید تا برای همیشه در خاطرتان بماند.

 

نرم افزار تست زیست کنکور

 

درس زیست یکی از درس های خیلی حساس و مهم رشته ی تجربی است. از این درس سوالات زیادی در قالب ترکیبی می آیند که پاسخ دادن به آن ها نیازمند تسلط صدردصدی است. نرم افزار تست زیست کنکور می تواند شما را برای پاسخگویی به این سوالات آماده کند. در داخل اپ فاروس طاها باکس جست و جو نیز وجود دارد که با آن می توانید خیلی سریع به موضوع مدنظر خود دست پیدا کنید. همین الآن نسبت به تهیه آن اقدام کنید و فرصت را از دست ندهید. طبق برنامه های پیش بروید تا فرصت کافی برای همه منابع کنکورتان داشته باشید. با دیدن نتایج درخشان سال های گذشته فاروس طاها خیلی بهتر می توانید به ما اعتماد کنید و صحت حرف های ما برای شما مشخص شود.

 

برای دریافت خدمات مشاوره ای با شماره 09120981385 تماس بگیرید. تمامی قول های ما به شما به صورت تضمینی بوده و در صورت دریافت نکردن نتیجه تمام وجه دریافتی به شما عودت خواهد شد.

 

آیا اپلیکیشن های کنکوری در همه گوشی ها قابل نصب است؟

بله اپلیکیشن فاروس طاها قابل نصب در گوشی های اندروید و آیفون می باشد. سرعت این نرم افزار بسیار بالا بوده و با نصب آن می توانید تمرین های بسیار زیادی حل کنید.

آیا در این برنامه آزمون های قبلی در قسمتی ذخیره می شوند؟

تمامی آزمون های شما در این برنامه ذخیره می شود. می توانید هر چند وقت یک بار نتایج آزمون های خود را با هم مقایسه کرده و میزان رشد خود را بسنجید.

برچسب ها: