فاروس logo

دانلود رایگان جزوه ریاضی دهم

دانلود رایگان جزوه ریاضی دهم

دانلود رایگان جزوه ریاضی دهم

دانلود رایگان جزوه ریاضی دهم

 

 

جزوه ریاضی دهم بهترین اساتید را به صورت رایگان در اختیارتان دانش آموزان پایه دهم قرار دادیم تا با استفاده از آن بتوانید به جمع بندی دروس ریاضیات پایه دهم بپردازید. همانطور که می دانید برای ارتقای معدل باید علاوه بر استاده از کتاب های درسی یا از منابع کمک درسی نیز کمک بگیرید. به این منظور موسسه آموزشی فاروس طاها جهت افزایش معدل دانش آموزان ابتدایی لینک دانلود جزوه ریاضی دهم فصل به فصل را در رشته های را در اختیار دانش آموزان قرار داده است.

 

دانلود رایگان جزوه دهم فصل به فصل

 

ریاضیات پایه دهم رشته ریاضی و تجربی از این جهت اهمیت دارد که علاوه بر اینکه پایه سال های بعد را تشکیل می دهد، در کنکور سراسری از آن سوال مطرح می شود. بنابراین نیاز دارید علاوه بر مرور کتاب درسی برای یادیری عمیق تر به جزوات کمک درسی . حل نمونه سوال بپردازید. به همین دلیل ایم جزوه را به صورت فصل به فصل در اختیارتان قرار دادیم تا با استفاده از آن بتوانید به یادگیری خود را تکمیل کنید. در ادامه توجهتان را به دانلود فصل به فصل کتاب ریاضیات دهم جلب می کنیم. همچنین می توانید این جزوه را در رشته تجربی و ریاضیات را به صورت یکجا دانلود کنید.

 

دانلود جزوه فصل اول ریاضی دهم " الگو و دنباله "

 

مجموعه اول از ریاضی دهم شامل بخش های زیر است:

 

 

جزوه این بخش شامل مفاهیم آموزش موارد بالا که پس از آن می توانید به صورت تستی و تشریحی خود را برای یادگیری مفهوم دنباله ها آماده کنید.

 

دانلود فصل اول جزوه ریاضی دهم

 

دانلود جزوه فصل دوم ریاضی دهم " مثلثات "

 

بخش دوم ریاضیات دهم شامل موارد زیر است:

 

 

بخش مثلثات یکی از مهم ترین بخش های ریاضی است. چرا که این بخش در پایه های یازدهم و دوازدهم تکیمیل می شود و در کنکور سراسری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل دانلود رایگان جزوه مثلثات را در اختیارتان نهادیم تا با استفاده از آن در بخش مثلثات به حل سوالات تستی و تشریحی بپردازید.

 

 

دانلود جزوه فصل سوم ریاضی دهم " توان های گویا و عبارات جبری "

 

بخش سوم از ریاضیات سال دهم شامل توان های گویا و عبارات جبری است. این بخش مطابق با سرفصل های زیر در کتاب درسی پیش می رود:

 

 

 

دانلود جزوه فصل چهارم ریاضی دهم " معادله ها و نامعادله ها "

 

معادله ها و نامعادله ها بخش چهارم از ریاضیات پایه دهم است. یادگیری مفاهیم این بخش به شما در حل تست و سوالات تشریحی بسیار کمک می کند چرا که این بخش شامل مفاهیم پایه است که هر دانش آموز باید بداند. سرفصل های این بخش شامل موارد زیر است:

 

 

 

دانلود جزوه فصل پنجم ریاضی دهم " تابع "

 

تابع نیز مانند مثلثات یکی از فصل هایی است که در سال های بعد مفاهیم آن تکمیل می شود. در سال دهم شما با مفهم تابع آشنا خواهید شد. در سال های بعد شما می توانید با استفاده از این بخش به مفاهیم پیچیده تری از توابع دست یابید:

 

 

 

دانلود جزوه فصل ششم ریاضی دهم " شمارش بدون شمردن "

 

بخش شمارش نسبت به سایر بخش های ریاضی دهم برای دانش آموزان آسان تر است. بنابراین با آموزش عمیق مفاهیخم این بخش می تعوانید به راحتی در امتحانات پایانترم و حتی کنکور سراسری به سوالات آن پاسخ دهید. شمارش بدون شمردن در سال دهم شامل سرفصل های زیر است:

 

 

 

دانلود جزوه فصل هفتم ریاضی دهم " آمار و احتمال "

 

آمار و احتمال نیز یکی از آن فصل هاغیی است که در پایه های بالاتر بیشتر در باره آن می خواید. آمار و احتمال پایه دهم به شما مفاهیم پایه ای از آمار را می آموزد. آمار و احتمال سال دهم شامل سرفصل های زیر است:

 

 

 

دانلود جزوه ریاضی استاد زیرکاری

 

استاد زیرکاری در رشته ریاضی در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم به به تدریس می پردازند. جزوات ایشان برای پایه متوسطه اول می توانید از سایت زیر دانلود کنید.

دانلود بهترین جزوه ریاضیات رشته تجربی و ریاضی

 

بهترین جزوه که شامل نکات تستی و تشریحی شما را برای کنکور رسراسری، امتحانات نهایی و امتحانات پایان ترم آماده می کند. این جزوه های تخصصی با قیمت بسیار ارزان در اختیار دانش آموزان در سراسر کشور قرار می گیرد. برای استفاده از این جزوات کافیست با مشاورین برتر فاروس طاها به شماره 09120981385 تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره تلفنی رایگان، از خدمات موسسه فاروس طاها در زمینه کسب رتبه برتر در کنکور سراسری و ارتقای معدل آشنا شوید.

 

 

تمام موارد بالا به علاوه مواردی که برای رتبه شدن به آن احتیاج دارید را از مومسسه فاروس طاها بخواهید

 

 

برچسب ها