فاروس logo

آخرین تغییرات کتب درسی برای کنکور سراسری 1401

آخرین تغییرات کتب درسی برای کنکور سراسری 1401

آخرین تغییرات کتب درسی برای کنکور سراسری 1401

آخرین تغییرات کتب درسی برای کنکور سراسری 1401

  

در این مقاله فاروس طاها به بررسی تغییرات کتب درسی برای کنکور 1401 می پردازیم. هر ساله درس های کتب درسی کمی دچار تغییر می شوند. این تغییرات برای کنکوری ها بسیار مهم و حائز اهمیت است. بنابراین، با ما همراه باشید. تمامی این تغییرات را به شما در این مطلب خواهیم گفت. و شما به صورت کامل با تغییرات کنکور 1401 آشنا می شوید.

  

حذفیات کنکور 1401 سایت سازمان سنجش

  

حذفیات کنکور 1401 سایت سازمان سنجش 👩‍🎓 >>> دوستان هر زمانی که قصد کنکور داشتید، حتما جدید ترین لیست حذفیات کنکور را ببییند. این مورد اغلب در سایت سازمان سنجش اعلام می شود. ضمن این که می توانید به سایت فاروس طاها هم مراجعه کنید و از آخرین اخبار مربوط به کنکور سراسری آگاه شوید. لیست کامل حذفیات کنکور 1401 تجربی را می توانید از مشاوران ما بگیرید. برای گرفتن نتیجه بهتر داشتن یک برنامه ریزی اصولی خیلی مفید است. این مورد را هم می توانید با کمک یک مشاور انجام دهید. به عنوان نمونه، برای پایه یازدهم سوالات عددی و محاسباتی به هر شکل و در هر سطحی فرمول ساختاری مواد شیمیایی. و همچنین، سوال از شکل هایی در کتاب درسی که با “غیر مجاز بودن طرح سوال” تعیین شده اند. برای کنکور 1401حذف شده است.

  

   


  

تغییرات کتاب درسی زیست شناسی برای کنکور 1401

  

برای کنکور 1401 درس زیست شناسی دوازدهم تغییرات زیادی ندارد. بنابراین، می توانید از کتاب سال قبل استفاده کنید. (تنها یک بخش بیش تر بدانید در صفحات 56 و 60 اضافه شده است). اما زیست دهم و یازدهم تغییرات زیادی در آنها اعمال شده است. که توصیه می شود حتما منابع و کتاب های درسی خود را بروز کنید.

   


  

تغییرات کتاب درسی شیمی برای کنکور 1401

  

درس شیمی در پایه های تحصیلی یازدهم و دوازدهم زیاد تغییر نکرده است. و می توانید از همان کتاب های سال قبل استفاده کنید. اما شیمی دهم تغییرات زیادی در کنکور 1401 دارد و نیاز است منابع خود را بروز کنید.

  

بخشی از تغییرات شیمی دهم به شرح زیر است:

  

  

با توجه به اینکه میزان تغییرات کتاب های درسی برای کنکور 1401 زیاد هستند. توصیه می شود برای دریافت لیست کامل تغییرات تمام کتاب ها با مشاوران ما تماس بگیرید. همین حالا تماس بگیرید...

  

☎ شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎

   


  

تغییرات کتاب درسی ریاضی برای کنکور 1401

  

کتاب ریاضی در پایه های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های ریاضی و تجربی تغییر نکرده اند. و می توانید از منابع سال قبل برای این درس استفاده کنید.

   


  

تغییرات کتاب درسی فیزیک برای کنکور 1401

  

 فیزیک رشته های ریاضی و تجربی در پایه های یازدهم و دوازدهم تغییری نداشته است. اما در پایه دهم میزان تغییرات زیاد است. بنابراین توصیه می شود فیزیک دهم را بروز کنید.

   


  

تغییرات کتاب درسی ادبیات

  

ادبیات فارسی دوازدهم جزو دروس بدون تغییر کنکور 1401 است. بنابراین، می توانید از منابع سال قبل این درس استفاده کنید. اما ادبیات یازدهم دارای یکسری تغییرات جزئی است. و باید منابع خود را در این درس بروز کنید. در ادبیات فارسی دهم نیز تنها تغییرات جابجایی فصل های 2 و 4 است. اما سایر بخش های کتاب هیچ تغییری ندارند.

   


  

تغییرات کتاب درسی عربی

  

درس عربی دهم، یازدهم و دوازدهم در کنکور 1401 هیچ تغییری نسبت به سال قبل ندارد. بنابراین، می توانید از همان کتاب ها و منابع کنکور 1400 برای این درس استفاده کنید.

  

 

  

کتاب های درسی منبع کنکور 1401

  

منبع طراحی سوالات کنکور 1401 در دروس عمومی و اختصاصی از کتاب های چاپ سال های زیر است:

  

  

بنابراین داوطلبان کنکوری نظام جدید و نظام قدیم. باید کتاب های درسی با سال های چاپ بالا را ملاک برنامه ریزی برای کنکور 1401 قرار دهند.

  

طرح قبولی تضمینی در رشته دندانپزشکی فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی خود را مبنی بر گام با پشتوانه سال ها سابقه به اتمام رسانده است. این برنامه شامل: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه قوی ترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع می باشد. به علاوه، این برنامه شامل مشاوره و برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و متقاضیان کنکور در کم تر از یک سال است.

 

این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب و پرطرفدار از جمله: رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی موسسه فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین، می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هرگام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

سوالات متداول

  


آیا برای کنکور 1401 کتاب های درسی تغییری کرده اند؟


بله. قسمت هایی از کتاب های عمومی و اختصاصی در کنکور 1401 تغییر می یابند.


تغییرات کتاب درسی برای کنکور 1401 شامل کدام کتاب هاست ؟


تغییرات کتاب های درسی شامل دروس عمومی و اختصاصی است. که به طور کامل در این مقاله به تغییرات هر یک از آنها پرداخته شد.


تغییرات کتب درسی برای 1401 تجربی در کدام کتاب ها است؟


بخش هایی از کتاب های عمومی، زیست شناسی، فیزیک و ریاضی در کنکور 1401 تجربی تغییر می کنند. که در این مقاله بررسی شد.

  

برچسب ها