فاروس logo

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد

 

اگر به دنبال اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد هستید حتما در این قسمت با ما همراه باشید. اولین اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد منتشر شد. در این دفترچه 29 کد رشته ی جدید به قبلی ها اضافه شده است. هم چنین 19 کد رشته نیز ظرفیت شان تغییر کرده و اصلاح شده اند. در واقع این موارد از اصلاحیه های دفترچه ی کنکور می باشند. تعداد ۶۳۶ هزار و ۵۹۷ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰۶ هزار و ۴۲۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند. گزینش اولیه و نهایی داوطلبان براساس نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی با رعایت دیگر ضوابط مربوط انجام خواهد شد. با توجه به این اصلاحات یک برنامه جدیدی برای خود داشته باشید تا نتیجه ی بهتری بگیرید.

 

 

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته ارشد 1400

 

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته ارشد 1400 صادر شد!!!!  ظرفیت پذیرش در تمامی دوره‌های مورد پذیرش بدون در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ۱۳۶ هزار و ۶۹۱ نفر است. استخراج و اعلام فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در اواخر مهرماه ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد. داوطلبان تا پایان روز دوشنبه ۱۵ شهریورماه فرصت دارند با توجه به اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ انتخاب رشته کنند.

 

افرادی هم که تاکنون فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کرده‌اند می‌توانند با توجه به اصلاحیه‌ها فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند. هر زمان که راهنمایی درباره ی نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری داشتید می توانید با فاروس طاها تماس بگیرید.

 

☎شماره تماس فاروس طاها 09120981385 می باشد.☎

 

دفترچه انتخاب رشته ارشد

 

دفترچه انتخاب رشته ارشد با چند اصلاحیه صادر شد. با توجه به آن علایق خود را اولویت بندی کرده و انتخاب رشته خود را انجام دهید. یبق ظرفیت دانشگاه ها بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. سازمان سنجش آموزش کشور به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی توصیه کرده ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) اقدام کنید. سپس با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج کنید. سپس به ترتیب علاقه مرتب کنید.

 

پس از آن در فرم پیش‌نویس  درج نمایند و پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از چهارشنبه مورخ ۱۰ شهریور تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۳ شهریور،  با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است. نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی (حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند. فاورس طاها بهترین مشاور برای انتخاب رشته شما باشد.

برچسب ها