فاروس logo

گام های برنامه ریزی فاروس طاها | گام دهم به بعد

گام های برنامه ریزی فاروس طاها | گام دهم به بعد

گام های برنامه ریزی فاروس طاها | گام دهم به بعد

گام های برنامه ریزی فاروس طاها

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با گام های برنامه ریزی فاروس طاها ( گام ده به بعد) صحبت کنیم. جالب اینجاست که در این برنامه بعد از گام دهم دانش آموزان کل درس ها را می بندند. در این زمان تکرار بسیار بالایی اتفاق می افتد. یعنی ما برای شما عزیزان 24 قدم را در نظر گرفته ایم. 10 مورد اول برای این می باشد که دروس پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را ببندید. با این تفاسیر که فرد در هر گام خواندید و مرور کردید( با قدرت، در مدت زمان کافی، بدون استرس و با انگیزه بالا) هم چنین آنالیز و چالش تست را انجام داده اید و در مرحله آخر هم در آزمون مربوط به همان مبحث شرکت می کنید و نمره مورد نظر را کسب می کنید. به عبارتی شما در گام دهم به صورت کامل آماده برای کنکور هستید.

منطق گام های برنامه ریزی

در قسمت قبل گفتیم که 10 گام اول شما را قدرتمند می کند. یعنی همه عملیات ها و هر آنچه که نیاز بوده تا شما بخوانید و کار انجام بدهید را انجام داده اید، اما ببینید که این برنامه ریزی شگفت انگیز برای چه کرده است. از گام دهم به بعد ما کاری کرده ایم تا شما تست ها را از چند دقیقه به زیر 30 ثانیه برسانید. یعنی از اینجا به بعد برای کیفیت عالی متقاضی می باشد. در این 14 گام تمرکز بر روی تست زنی می باشد. که این مسئله بسیار مهمی می باشد. منطق گام های برنامه ریزی ما به صورتی می باشد تا شما را با قاطعیت رتبه برتر کند. یعنی با اجرای آن امکان شکست متقاضی وجود ندارد. وقتی می خواهید که به پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی برسید و گام ها را هم طی می کنید حتما موفق خواهید شد.

قبولی تضمینی کنکور پزشکی

ما بیش از 70 آزمون از هر دانش آموز می گیریم. که این برای گام دهم به بعد است. این برنامه ریزی موجب می شود تا دانشپذیر از هر کد حدقل 1500 تست تا زمان کنکور بزند. در نتیجه هر مبحث را حدقل 20 بار مرور می کند. با اجرای تمامی این موارد امکان ندارد تا دانش آموز نتواند به تست ها جواب دهد. چون بعد از گام دهم آموزش می بینید که اگر به یک تستی برخوردید باید روی آن عملیات انجام دهید. در بحث مشاوره به شما یاد خواهیم داد که هرگز تستی را نزنید مگر این که چندین نکته در آن بیاورید. اگر تست شناسی دانش آموز خوب شود به خوبی می داند که یک تست باید چه فاکتور هایی داشته باشد تا مشخص شود تست درست است یا غلط. همه این ها را می توانید از فاروس طاها یاد بگیرید.

برچسب ها


کنکور