فاروس logo

گام خواندن در برنامه ریزی | فاروس طاها

گام خواندن در برنامه ریزی | فاروس طاها

گام خواندن در برنامه ریزی | فاروس طاها

گام خواندن در برنامه ریزی

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با عملیاتی که روی گام های برنامه ریزی فاروس طاها انجام می شود صحبت کنیم. اولین کاری که باید انجام شود گام خواندن در برنامه ریزی می باشد. با عنوان مثال در برنامه ریزی فارغ التحصیلان، برای درس شیمی مدت یک ساعت و نیم، زیست شناسی یک ساعت و نیم، ریاضی یک ساعت و فیزیک نیز یک ساعت زمان در نظر گرفته شده است. برای هر درس عمومی نیز روزی 45 دقیقه فرصت گذاشته می شود. یعنی این افراد در هر روز مجموعا با 8 ساعت درس بخوانند. که این بازه زمانی را تایم کارمندی می نامیم. به این صورت که شما به طور مثال یک کارمند را فرض کنید. او هر روز 8 ساعت کار می کند. ما به دانش آموز و متقاضی می گوییم که شما در هر روز برای این مدت زمان باید کارمند خودتان باشید.

چطور خواندن در برنامه ریزی را بهتر انجام دهیم؟

چطور خواندن در برنامه ریزی را بهتر انجام دهیم؟ در قسمت قبل به شما گفتیم که باید در مدت زمانی که برایتان در نظر گرفته شده است واقعا با تمام انرژی درس بخوانید. پس بدانید که فی الواقع شما در این تایم کارمند خودتان هستند. اما فراموش نکنید که شما حتی می توانید بیشتر از این مدت زمان هم درس بخوانید. متقاضیان پایه دهم حدودا 5 ساعت در هر روز تایم کارمندی دارند و یازدهمی ها نیز 7 ساعت در روز می باشد. دوازدهمی ها هم باید 7 الی 8 ساعت بخوانند. بچه ها توجه کنید که هر گام برنامه ریزی تان دارای مراحلی است که اولین کاری که انجام می شود خواندن است. که در این مرحله دانش آموزان یا منبعی از قبل دارند و یا از منابع موسسه ما استفاده می کنند. که توصیه ما این است که گزینه دوم انجام شود.

پیشرفت درسی تضمینی

دوستان توجه کنید که دانش آموز در انتخاب منابع اختیار دارند. هر چند که استاندارد بودن، کم حجم و پر محتوا بودن آن بسیار مهم است. اما نگران نباشید، چون که موسسه ما همه امکانات آموزشی را در بالاترین سطح ممکن در اختیار داوطلبان قرار می دهد. که این موضوع می تواند خیال شما را از بابت پیشرفت درسی تضمینی راحت کند. اگر قصد دارید تا در موسسه ما ثبت نام کنید با شماره 09120981385 تماس گرفته و اطلاعات کامل را کسب کنید. مطمئن باشید که با حتما در کنکور سراسری موفق خواهید شد و رتبه های خوبی را کسب می کنید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ما هم قدم شوید.

برچسب ها


کنکور