فاروس logo

پزشکی بدون کنکور | پزشکی بدون آزمون

پزشکی بدون کنکور | پزشکی بدون آزمون

پزشکی بدون کنکور | پزشکی بدون آزمون

پزشکی بدون کنکور | پزشکی بدون آزمون

 

پزشکی بدون کنکور یکی از درخواست های داوطلبین رشته های علوم پزشکی است. در ادامه به این نکته می پردازیم در کدام دانشگاه ها می توان در رشته پزشکی بدون کنکور به تحصیل پرداخت و شرایط آن چیست.

 

واقعیت این است به علت درخواست های بالا در رشته های دندانپزشکی، داروسازی و پزشکی و سایر رشته های پر تقاضای علوم تجربی بدون آزمون و یا با سوابق تحصیلی ارائه نمی شوند. اما راهکار هایی وجود دارد که بتوانید به صورت تضمینی در رشته پزشکی قبول شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا به ارائه این راهکار ها برای قبولی در دانشگاه های سراسری بپردازیم.

 

 

شهریه رشته پزشکی بدون کنکور

 

شهریه رشته پزشکی بدون کنکور چقدر است؟ رشته پزشکی در برخی از دانشگاه های آزاد و پردیس خودگردان با آزمون پذیرش دارند. شهریه دانشگاه های پردیس خودگردان در رشته پزشکی پزشکی بالا و ترمی نزدیک به 20 میلیون تومان است. در رشته داروسازی و دندانپزشکی نیز به همین صورت است. اما راه های آسان تری جهت قبولی در رشته پزشکی دانشگاه سراسری وجود دارد. آن هم استفاده از پکیج های قبولی تضمینی در کنکور سراسری پزشکی است. موسسه های معتبر قبولی تضمینی کنکور سراسری با قرارداد محضری قبولی شما را در رشته های دلخواهتان تضمین می کنند.

 

پزشکی بدون کنکور دروغ یا واقعیت؟

 

در سال های آینده مشخص نیست که چه اتفاقی برای رشته پزشکی خواهد افتاد. اما قبولی در این رشته صرفا با آزمون انجام می پذیرد و کلیه مراکزی در رابطه با پزشکی بدون آزمون به داوطلب وعده می دهند، دروغی شیرین برای عبور از ماراتون کنکور است. اما کنکور آنقدر ها هم که به نظر می رسد سخت نیست. فقط باید نسبت به آن به شناخت برسید به همین علت ایت که برخی از مراکز معتبر اقدام به قبولی تضمینی دانش آموز در رشته پزشکی کرده اند.

 

قبولی تضمینی در رشته پزشکی با قرارداد محضری

 

☑️ یکی از روش های مهم برای رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری استفاده از منابع کامل و جامعه است
☑️ داوطلبان گروه آموزشی علوم تجربی کسانی که قصد این را دارند که قبول بشوند در رشته های پزشکی دندان پزشکی و داروسازی بهتر است از منابع کامل قبولی پزشکی تضمینی استفاده کنند
☑️ این منابع تضمینی قبولی پزشکی ویژگی خوبی که دارد قرار داد محضری مینند و با خیال راحت میتوانند از این منابع بهره ببرند
☑️ منایع تضمینی قبولی پزشکی دارای امکاناتی است که سایر منابع ندارند
☑️ یکی از این امکانات مشاوره ای است که این منابع دارند مشاور تخصصی تضمینی قبولی پزشکی کاملا با تکنینک های روز آشنا است و به راحتی میتوانند برنامه ای بریزد که با شرایط داوطلب تطابق داشته باشد که تا داوطلب بهترین نتیجه را از کنکور خود بگیرد

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09120981385 تماس حاصل فرمایید

 

 

موسسه معتبر قبولی صددرصد در رشته پزشکی

 

برای این کار شما احتیاج به موسسه ای دارید که از همه نظر مورد تایید باشد و قبولی شما را در رشته های دلخواهتان تضمین کند. استادان و هیئت علمی مجموعه فاروس طاها با سال ها تجربه موفق در این زمینه از سال ها پیش اقدام به عقد قرارداد بازگشت وجه در صورت عدم قبولی دانش آموزان کرد. از آنجایی که در این طرح موسسه تضمین می داد که در صورت عدم نتیجه ، کل مبلغ دریافتی را به دانش پذیر عودت می دهد لذا بدیهی است در هنگام پذیرش گزینش لازم توسط مشاوران ارشد در خصوص توانایی های لازم دانش پذیر و داشتن بستر لازم صورت می گرفت. اما در حال حاضر طرح تضمینی قبولی قطعی در رشته پزشکی به شکل دیگری انجام می پذیرد که اکثر دانش آموزان را به درصد های لازم برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی می رساند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09120981385 تماس حاصل فرمایید

 

استفاده از طرح های تضمینی موسسه فاروس طاها

 

موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه و رتبه های برتری که در زمینه قبولی دانش آموزان در برترین آموزشگاه های سراسر کشور دارد، اقدام به تولید ویدیو و فیلم های آموزشی، جزوه، آزمون های مرحله به مرحله و هر آنچه برای موفقیت در آزمون سراسری به آن نیز دارید و از همه مهم تر برنامه ریزی و مشاوره زیر نظر برترین مشاور کنکور کشور کرده است. هیئت علمی و تیم حرفه ای این مجموعه با طرح های حرفه ای که برای دانش آموزان تدارک دیده اند فرآیند کنکور سراسری را برای دانش آموزان آسان می کنند.

 

 

 

راه های ورود به رشته پزشکی بدون کنکور

 

شاید شما هم شنیده باشید یکی از راه های ورود به رشته پزشکی شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی است. این نوع پذیرش به این صورت ایت که به وسیله یک آزمون هماهنگ از طرف دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت می گیرد. از مهم ترین شرایط شرکت در این آزمون اولا دارا بودن مدرک تحصیلی در مقطع پیوسته و یا ناپیوسته یکی از رشته های گروه آزمایشی تجربی و یا ریاضی است. بنابراین بسیاری از داوطلبین که قصد تحصیل قبل از ورود به دانشگاه در رشته پزشکی را دارند، نمی توانند از این طریق به دانشگاه وارد شوند. شرط دوم داشتن حداکثر 25 سال تام در هنگام ثبت نام در دانشگاه است. شرط سوم داشتن حداقل معدل دبیرستان 18 و حداقل معدل دانشگاهی 16 می باش. یکی از نکاتی که در هنگام انجام این آزمون باید بدانید این است که پذیرش از طریق این آزمون بسیار محدود است. از دیگر روش های تحصیل بدون آزمون کنکور در رشته پزشکی تحصیل در خارج از کشور است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

 

پزشکی بدون کنکور در خارج از کشور

 

در کشور های خارجی روش های دیگری برای پذیرفته شدن در کنکور وجود دارد. اما برای پذیرش در این رشته ها نیز شما احتیاج دارید از دانشگاه مورد نظرتان پذیرش بگیرید. همچنین اگر قصد کار کردن در ایران را دارید باید در دانشگاه هایی به تحصیل بپردازید که مورد تایید وزارت بهداشت ایران باشد و بعد به فکر پذیرش از دانشگاه مورد نظر باشید. شرایط پذیرش در هر کشوری نیز متفاوت است. بنابراین تصمیم با خود شماست که از چه راهی به تحصیل در رشته پزشکی و شاغل شدن در این زمینه برسید.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها