images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

کنکور آنلاین جامع تجربی 1401‏ آزمون

کنکور آنلاین جامع تجربی 1401‏

 

 

✏️ کنکور آنلاین جامع تجربی 1401 در بین متقاضیان کنکور از اهمیت زیادی برخوردار است. کنکور همواره یکی از مهم ترین دغدغه های دانش آموزان و والدین آنها بوده است. کنکور سراسری برای همه دانش آموزان آزمونی مهم و آینده ساز است که در این آزمون دانش آموزان ثمره سال ها تلاش خود و درس خواندن خود را می بینند.

 

✏️ کنکور ۱۴۰۱ دومین آزمونی است که در آن هر دو دسته داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم به طور یکپارچه در آن شرکت می کنند. همچنین، طبق اطلاعیه های سازمان سنجش، کنکور 1401 نیز مانند کنکور سال 1400 بر اساس کتاب های درسی نظام جدید برگزار می گردد.

 

✏️ کنکور سراسری هر ساله در 5 گروه آزمایشی میان هزاران داوطلب برگزار می شود. موارد امتحانی این آزمون دروس 3 سال متوسطه دوم می باشد که افراد داوطلب برای موفقیت خود باید آن ها را با دقت مورد مطالعه قرار دهند. علوم تجربی یکی از پرطرفدار ترین گروه های آزمایشی است که داوطلبان بسیاری برای تحصیل در رشته های کنکور تجربی با یکدیگر رقابت می کنند.

 

✏️ اگر شرکت کننده کنکور تجربی 1401 هستید و می خواهید اطلاعات کامل و مفیدی در این زمینه پیدا کنید پس تا پایان این مقاله را بخوانید. فاروس طاها در این مقاله هر آنچه را که لازم است در مورد کنکور تجربی 1401 بدانید را در اختیار شما قرار می دهد.

 

✏️ داوطلبان کنکور ۱۴۰۱، در هر ۵ گروه آزمایشی (تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان) باید در هفته آخر بهمن ماه ۱۴۰۰ اقدام به ثبت نام جهت شرکت در آزمون سراسری ۱۴۰۱ در سایت رسمی سازمان سنجش کنند.

 

✏️ اغلب ثبت نام کنکور سراسری هر ساله از تاریخ شروع ثبت نام تا ۱۰ روز ادامه دارد که این فرصت در اغلب اوقات تمدید خواهد شد و متقاضیانی که در این ۱۰ روز موفق به تکمیل مدارک خود و ثبت نام نشده اند در فرصت دوم شانس ثبت نام دارند.

 

مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور تجربی ۱۴۰۱

 

  • اطلاعات فردی و تحصیلی
  • کد نظام وظیفه برای آقایان
  • مدارک مربوط به سهمیه
  • دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی

 

تاثیر معدل در کنکور تجربی ۱۴۰۱

 

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱، ۴۰ درصد خواهد بود که میزان اثر معدل برای دانش آموزان نظام قدیم و جدید مختلف است که در ادامه مشاهده می کنید:

 

  • دانش آموزان نظام قدیم: اعمال 30 درصد سوابق تحصیلی ترکیبی از 25 درصد معدل دیپلم و 5 درصد معدل پیش دانشگاهی می باشند.
  • دانش آموزان نظام جدید: اعمال 40 درصد سوابق تحصیلی مثبت مدرک دیپلم دوازدهم در کنکور 1401 می باشند.

 

تاریخ کنکور ۱۴۰۱

 

در سال ۱۳۹۹ و شرایط ویژه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کل دنیا به وجود آمد، کنکور سراسری در اواخر شهریور ماه برگزار شد. اما در سال ۱۴۰۰ رویه برگزاری کنکور باز به روال سال های قبل برگشت. بنابراین، انتظار می رود کنکور 1401 نیز مانند روال همیشگی سازمان سنجش بر اساس نوع رشته در بازه تاریخ ۹ تیر، ۱۰ تیر، ۱۱ تیر و ۱۲ تیر برگزار شود.

 

برنامه ریزی برای کنکور تجربی ۱۴۰۱

 

 

این قسمت یکی از مهم ترین بخش های این مطلب است. در بخش های به مطالب پیش نیازی که باید جهت شرکت در کنکور ۱۴۰۱ بدانید، پرداخته شد. حال زمان آن رسیده تا با هم به بررسی نحوه برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۱ بپردازیم: به طور کلی ۳ عامل اصلی برای برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۱ وجود دارد:

 

  • انتخاب منابع صحیح برای مطالعه
  • شرکت در آزمون های آزمایشی
  • برنامه ریزی انعطاف پذیر

 

۳ مورد بالا، باید جز مهم ترین معیار های شما برای برنامه ریزی باشند.

 

برنامه ریزی بر اساس نیازهای شما

 

پیش از آغاز برنامه ریزی بایستی هدف خود را تعیین کنید و بر اساس آن برنامه ریزی خود را انجام دهید. برنامه ریزی بدون هدف مانند یک کشتی بدون بادبان است و باد به هر سمتی بوزد، کشتی را هم به آن سمت می برد.

 

آزمون آنلاین کنکور تجربی 1401

 

  • باید تست های جامع و حرفه ای بزنیم تا متوجه شویم کجای کار قوی هستیم و کجای کارمان ایراد دارد.
  • یک آزمون خوب بهترین ابزار است برای این که وضعیت فعلی خود را بسنجیم و برای بهتر شدن برنامه ریزی کنیم.
  • به علاوه، زمانی که این موارد را متوجه شدیم می توانیم تعمیرکار وضعیت درسی خودمان بشویم. همچنین، پله پله بهترین نسخه خود را به روز رسانی کنیم.
  • به علاوه، در ارتباط با کنکور تجربی 1401 نکته ای که حائز اهمیت است این است که حتماً می دانید که در کنکور تجربی مهم ترین درس زیست شناسی می باشد. نکته کلیدی این است که برای موفقیت در درس زیست شناسی باید تست های قوی و حرفه ای بزنید؛ تست های چالش برانگیز و ترکیبی. به عبارت دیگر، باید روی تست هایی کار کنید که سطح بالایی داشته باشند و کمک کنند که سطح شما ارتقاء پیدا کند.

 

بهترین منابع کنکور تجربی ۱۴۰۱

 

بهترین منابع کنکور منابعی هستند که همه نیاز های درسی شما را پاسخ دهند. شما متقاضیان کنکور تجربی 1401 جهت موفقیت در کنکور سراسری و دستیابی به رتبه مورد نظر به منابعی احتیاج دارید که تمام ویژگی های یک منبع کامل و جامع را داشته باشد. خصوصیات بهترین منابع کنکوری را در ادامه این مطلب مطالعه کنید:

 

  • آموزش کامل و مفهومی همه سر فصل های کتاب درسی؛
  • ارائه بهترین و به روز ترین تکنیک های تست زنی مطابق با تست های کنکور سال های قبل؛
  • تحلیل حرفه ای تست های کنکور سال های قبل؛
  • پرداختن به مفاهیم ترکیبی که در کنکور سراسری دارای تست های ترکیبی هستند.

 

بودجه بندی دروس تخصصی کنکور تجربی ۱۴۰۱

 

دفترچه دروس تخصصی رشته تجربی شامل ۵ درس تخصصی (زمین شناسی، ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی) است. این دفترچه مجموعاً شامل ۱۷۰ سؤال است که باید در مدت زمان ۱۷۵ دقیقه به سؤالات آن پاسخ دهید.در این مقاله سعی شد در مورد کنکور تجربی 1401 توضیحات مختصر و مفیدی را در اختیار شما داوطلبین عزیز کنکور تجربی 1400 قرار دهیم. با این وجود، اگر هنوز ابهامات و پرسش هایی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، می توانید در هر زمان که نیاز به راهنمایی هایی درباره ی کنکور 1401 داشتید با فاروس طاها تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

☎شماره تماس فاروس طاها 09120981385 می باشد.☎

 

کنکور آنلاین و جامع تجربی چه مزیتی برای کسب رتبه برتر نسبت به سایر سابت ها دارد؟

با استفاده از این کنکور شبیه سازی شده شما می توانید به آمادگی لازم و کافی در جهت کسب رتبه برتر دست یابید

برنامه ریزی با توجه به بودجه بندی چه مزیتی دارد؟

شما را با مباحث مهم کنکور آشنا می کند و زمان بندی مطالعاتی بیشتری برای آشنایی با تیپ بندی انواع سوالات به شما می دهد

 

 

برچسب ها: