فاروس logo

کانال مشاوره کنکور تجربی تلگرام

کانال مشاوره کنکور تجربی تلگرام

کانال مشاوره کنکور تجربی تلگرام

کانال مشاوره کنکور تجربی تلگرام

همانطور که می دانید اکثریت دانش آموزان برای اینکه بتوانند به مشاغل مهمی چون پزشکی، پرستاری و زیرشاخه های ان دست یابند و رویای دیرینه خود را به واقعیت تبدیل کنند در دوره متوسطه به سراغ رشته علوم تجربی می روند. از این رو کانال مشاوره کنکور تجربی زیادی را این روز ها مشاهده می کنید که به کمک دانش آموزان آمده اند.

در رشته پر طرفدار تجربی شرکت کنندگان کنکور بسیار زیاد هستند و تنها اندکی از این تعداد بی شمار می توانند به موفقیت برسند. این افراد کسانی هستند که از مشاورین کاربلد کنکور برنامه دقیقی را دریافت کرده اند و به موفقیت رسیده اند. به همین دلیل وجود یک مشاور تحصیلی برای کنکوری ها به خصوص شرکت کنندگان رشته تجربی اهمیت بسیاری دارد.

چرا کانال مشاوره کنکور تجربی تلگرام طرفدار زیادی دارد؟

همانطور که در جریان هستید مشاورین کنکور زیادی در سراسر کشور وجود دارند که شما می توانید برای دریافت یک برنامه تحصیلی ویژه به آن ها مراجعه کنید. در این بین افراد زیادی وجود دارند که به دلایل مختلف نمی توانند حضوری به مشاوره تحصیلی مراجعه کنند یا اینکه از پس هزینه های سرسام آور مشاوره بر بیایند.

به همین علت بسیاری از مشاورین کاربلد ما تصمیم گرفته اند که با هزینه ای بسیار ناچیز یک کانال تلگرامی برای دانش آموزان راه اندازی کنند که علاوه بر دسترسی آسان، هزینه های دانش آموزان نیز کاهش یابد. این کانال های مشاوره برای تمامی افراد قابل دسترس هستند و هر فردی که بخواهد در کنکور شرکت کند می تواند عضو این کانال ها شود و برنامه درسی دقیقی را از مشاورین کاربلد آن دریافت نماید.

مشاور کنکور تجربی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بررسی شخصیت دانش آموزان

همانطور که می دانید هر فرد دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است و همه افراد نمی توانند شبیه به هم باشند. این مسئله درباره برنامه ریزی درسی نیز صدق می کند. برای مثال برخی از افراد ترجیح می دهند در سکوت شب درس بخوانند و ذهنشان در آن ساعات از شبانه روز بازدهی بیشتری دارد و برخی افراد دیگر درست در نقطه مشابل یعنی در ساعات اولیه صبح بازدهی بیشتری دارند.

حال یک مشاوره تحصیلی کاربلد باید بتواند به راحتی روحیات و ویژگی های داوطلبان کنکور خود را بشناسد و یک برنامه ریزی درسی دقیق مطابق ویژگی های فردی به آن ها بدهد. تنظیم یک برنامه درسی واحد برای همه افراد کار اشتباهی است و هیچگاه تاثیر خوبی برای داوطلبان ندارد.

ایجاد آرامش و انگیزه

باتوجه به اینکه دانش آموزان در دورانی که می خواهند کنکور بدهند کاملا تحت فشار روانی هستند و استرس فراوانی را تحمل می کنند، ممکن است در طول مسیر بارها و بار ها نا امید شوند و بخواهند قید همه چیز را بزنند. اینجاست که نقش یک مشاوره تحصیلی به خوبی نمایان می شود. مشاورین باید بتوانند در کمال آرامش دانش آموزان خود را آرام و انگیزه جنگیدن برای هدفشان را به آن ها تزریق کنند. مشاوری که نتواند دانش آموز خود را آرام کند و باعث افزایش استرس آن ها شود، ممکن است آسیب های فراوانی را به دانش آموز منتقل کند.

بنابراین زمانی که احساس کردید از مشاوره تحصیلی خود چیزی جز استرس نصیبتان نمی شود به فکر تعویض آن باشید و به سراغ کسی بروید که در کمال آرامش انگیزه کافی برای درس خواندن را در شما ایجاد کند.

همراهی با داوطلب

در زمان کنکور دانش آموزان و داوطلبان به مشاوری نیاز دارند که همیشه همراه آن ها باشد و در هر زمان و شرایطی پیگیری های لازم را انجام دهد. کانال مشاوره کنکور تجربی تلگرام در هر ساعت از شبانه روز همراه دانش آموزان خواهد بود.

همچنین در زمان مسافرت یا حتی شرایط ویژه نیز افراد می تواننند به ان دسترسی داشته باشند و برنامه درسی خود را به راحتی دریافت کنند. از این رو می توان گفت که کانال های تگرامی مشاوره همیشه و همه جا همراه دانش آموز هستند.

تسلط به مباحث کتاب های درسی

مشاورین برای اینکه بتوانند برنامه درسی دقیقی را در اختیار دانش آموزان قرار دهند باید به همه کتاب های درسی آگاهی داشته باشند و با مباحث آن ها آشنا باشند. در غیر اینصورت انتظار یک برنامه ریزی دقیق از آنها وجود نخواهد داشت و ممکن است دانش آموز را نیز به اشتباه بیاندازد. بنابراین هنگان انتخاب مشاوره تحصیلی خود به این نکته آگاه باشید و آن را جدی بگیرید. زیرا یک مشاوره تحصیلی کاربلد می تواند آینده شما را به کلی تغییر دهد و سرنوشتتان را عوض کند.

داشتن روش کاری مخصوص به خود

این مسئله اصلا بد نیست که از موفقیت های دیگران الگوبرداری کنیم و آن ها را در کار خود استفاده کنیم، اما باید بدانید که کپی از دیگران کار درستی نیست و همیشه جواب نمی دهد. مشاورین تحصیلی معمولا روش های رسیدن به موفقیت خاص خود را دارند و از دیگران تقلید نمی کنند. این راهکار های مخصوص حاصل چندین سال تجربه و کار با دانش آموزان مختلف به دست می اید و باعث رسیدن آن ها به موفقیت می شود.

تجربه کاری

برای مشاورین کنکور تجربه حرف اول را می زند، شاید یک مشاور تحصیلی تازه کار بتواند افراد را به موفقیت برساند، اما در مواقع بسیاری نیز با شکست مواجه خواهد شد. این درحالی است که یک مشاور با تجربه به دلیل داشتن تجربه های فراوان دیگر با شکست مواجه نمی شود و قطعا شما را به موفقیت می رساند. از این رو سعی کنید که هنگام انتخاب مشاور به سراغ افراد یا موسسه هایی بروید که تجربه کاری زیادی در زمینه کنکور و مشاوره داشته اند.

بهترین کانال مشاور کنکور با فاروس طاها

موسسه کنکور فاروس طاها برای آسایش بیشتر دانش آموزان خود کانال مشاوره کنکور تجربی تلگرام را راه اندازی کرده است که دانش آموزان بتوانند در هر ساعت از شبانه روز با مشاور خود در ارتباط باشند. این مسئله به آن ها کمک می کند که به موفقیت و رویای خود دست یابند. اگر شما نیز به دنبال موفقیت در رشته تحصیلی خود هستید، ما می توانیم به همراه مشاورین تحصیلی با تجربه و کاربلد به شما کمک کنیم که رویای دیرینه خود را به موفقیت تبدیل کنید و با درصد بالای دروس در کنکور پیروز شوید.

 

برچسب ها


کنکور