فاروس logo

صفر تا صد شیمی کنکور | پکیج آموزشی شیمی کنکور | جزوه کنکوری شیمی

صفر تا صد شیمی کنکور | پکیج آموزشی شیمی کنکور | جزوه کنکوری شیمی

صفر تا صد شیمی کنکور | پکیج آموزشی شیمی کنکور | جزوه کنکوری شیمی

صفر تا صد شیمی کنکور | پکیج آموزشی شیمی کنکور | جزوه کنکوری شیمی

  

بهترین جزوه شیمی کنکور کدام است؟🤩✌ همراه ما باشید. ما در این مقاله فاروس طاها به بررسی صفر تا صد شیمی کنکور می پردازیم. درس شیمی از اهمیت بالایی در رشته تجربی برخوردار است. از این درس در کنکور 35 سوال می آید و مدت پاسخگویی به آن هم 35 دقیقه می باشد. یعنی برای هر سوال یک دقیقه فرصت دارید. این درس سومین بخش دفترچه سوالات کنکور سراسری است. از درس شیمی می تواند سوالات ترکیبی هم مطرح شود. بنابراین تسلط کامل برای کسب درصد بالا نیاز است. برای این درس حتما برنامه مطالعاتی خوبی قرار دهید تا به همه مباحث آن برسید. مطالب حفظی آن را هر چند وقت یک بار به صورت کامل مرور کنید. در حین مطالعه نیز تا مبحثی را به صورت کامل یاد نگرفتید وارد قسمت بعدی نشوید. تست های کنکور سال گذشته هم فراموش نشود.

 

صفر تا صد شیمی کنکور نظام جدید

  

صفر تا صد شیمی کنکور نظام جدید با فاروس طاها! درس شیمی یکی از مهم‌ ترین دروس تخصصی برای داوطلبان گروه تجربی است. داوطلبان باید با دقت زیادی به این درس توجه کنند و تراز بالایی برای آن داشته باشند. یکی از مهم‌ ترین کارهایی که قبل از مطالعه شیمی کنکور باید انجام دهید، مطالعه بودجه بندی شیمی کنکور است. داوطلبان حتما باید با بودجه بندی شیمی کنکور نظام جدید آشنا باشند. همچنین، با توجه به سوالات هر فصل برای آن بخش زمان بگذارند. تمامی دروس تخصصی در گروه تجربی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. درس شیمی نیز برای زیر گروه‌ های مختلف گروه تجربی دارای ضرایب مختلفی است. داوطلبان باید با توجه به رشته مورد نظر خود به ضرایب درس شیمی توجه زیادی کنند. به عنوان مثال، داوطلبانی که به دنبال رشته داروسازی هستند باید به ضرایب این درس و تراز شیمی کنکور توجه زیادی داشته باشند.

  

 

تیپ بندی مسائل شیمی کنکور

  

در این قسمت می خواهیم با تیپ بندی مسائل شیمی کنکور آشنا شویم. از این درس سوالات متنوعی در کنکور می آید. می خواهیم شما را با این سبک های مختلف آشنا کنیم. از سوالات محاسباتی می توان استوکیو متری، محلول ها، موازنه، روابط حجمی گازها، انحلال پذیری گاز ها و نمک ها، ppm، مسائل اسید و باز، درصد جرمی، مسائل سینتیک. همچنین، محاسبات آنتالپی و ظرفیت گرمایی و مسائل ثابت تعادل و اصل لوشاتلیه و مسائل الکتروشیمی را نام برد.

 

نحوه خلاصه نویسی درس شیمی

 

نحوه خلاصه نویسی درس شیمی باید به صورت مفید و کاربردی باشد. گاهی اوقات وقتی به بچه می گوییم خلاصه نویسی کنید تمام کتاب درسی را می نویسند😐. ببینید عزیزان باید خلاصه نویسی به صورت خیلی خوبی برای شما تعریف شود و جا بیفتد. این که کل مطالب را رو نویسی کنید اصلا فایده ای ندارد. این کار هم وقت شما را می گیرید هم نتیجه حاصل نمی تواند سودی برای شما داشته باشد. وقتی می گوییم خلاصه نویسی یعنی باید به فکر مثلا دو ماه بعد خود باشید. این مطالبی که الآن می خوانید که فعلا در ذهن تان هست. اما آیا سه ماه بعد هم تمامی این مطالب با جزئیات در خاطرتان می ماند؟ و اگر یادتان رفته باشد، فرصت این را دارید که تمامی آن ها را دوباره بخوانید؟ پس باید یک منلع مختصر و مفیدی داشته باشید تا با نگاهی به آن حجم زیادی از مطالب به یادتان بیاید.

  

  

بهترین منابع شیمی کنکور

  

با توجه به اهمیت زیاد درس شیمی شما هم به دنبال بهترین منابع شیمی کنکور هستید؟ راه را درست آمدیده اید😎👌. فاروس طاها بهترین جزوات را نه تنها برای درسی شیمی بلکه برای همه دروس می تواند در اختیار شما قرار دهد. حالا اصلا چرا جزوات فاروس طاها؟ برای این که فاروس طاها بهترین موسسه کنکور در سراسر کشور می باشد. همچنین، برگزار کننده بزرگ ترین طرح های تضمینی قبولی در رشته های پزشکی برای بچه های تجربی نیز هست. پس جای شکی برای شما عزیزان در انتخاب این موسسه کنکور باقی نمی گذارد. همین الان با شماره تلفن 09120981385 تماس بگیرید و از تمامی خدمات آموزشی ما بهره ببرید. برای درس هایتان برنامه ریزی کنید و کار امروز را به فردا نیندازید. مطمئن باشید که موفقیت از آن شماست اگر که بخواهید و برای آن تلاش کنید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

قبولی تضمینی کنکور پزشکی فاروس طاها

  

قبولی تضمینی کنکور پزشکی با فاروس طاها💯. این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. 👩‍⚕️ با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین، می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فارروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید. برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافی است. مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

  

سوالات متداول

  


✅ اگر فقط شیمی سال دوازدهم را بخوانم چند درصد شیمی در کنکور می زنم؟ 


ببینید بخش مهمی از منابع کنکور برای همه درس ها از دروس پایه شماست. از طرفی درس شیمی هم مانند زیست شناسی سوالات ترکیبی دارد. از این رو حذف آن ها را توصیه نمی کنیم. اما احتمال این که از 20 تا 30 درصد بتوانید به دست آورید وجود دارد.


✅ مسائل شیمی خیلی برایم گنگ و نامفهوم است، چه کار کنم؟


این موضوع به خاطر این است که درست آموزش ندیده اید و تسلط ندارید. توصیه می کنیم مجموعه دی وی دی های کنکور فاروس طاها را تهیه کنید. با مشاهده آن ها از پس هر سوالی بر خواهید آمد.


✅ برای درس شیمی چگونه تست بزنم که نتیجه بهتری بگیرم؟


حل تست های کنکور سراسری و سوالات تالیفی نرمال می تواند به شما کمک کند. هر شب 10 الی 15 سوال از درس شیمی حل کنید. همچنین، نکته برداری و خلاصه نویسی نیز فراموش نشود.


✅ برای ثبت نام در موسسه فاروس طاها چگونه می توانم اقدام کنم؟ 


با شماره 09120981385 تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از مشاورین ما بپرسید.

برچسب ها