فاروس logo

چنل برنامه ریزی کنکور تجربی به صورت تضمینی

چنل برنامه ریزی کنکور تجربی به صورت تضمینی

چنل برنامه ریزی کنکور تجربی به صورت تضمینی

چنل برنامه ریزی کنکور تجربی به صورت تضمینی

 

 

چنل برنامه ریزی کنکور تجربی این روز ها در بین داوطلبان این رشته طرفداران بسیاری پیدا کرده است. زیرا همانطور که می دانید بیشترین تعداد داوطلب برای کنکور در رشته تجربی است. از این رو رقابت بین داوطلبان افزایش می یابد. در بین افرادی که در کنکور تجربی شرکت کرده اند تنها افرادی موفق می شوند که برنامه ریزی درسی دقیق داشته باشند. این افراد با داشتن یک برنامه درسی دقیق هدف خود را برای شرکت در کنکور تجربی مشخص می کنند و از شاخه ای به شاخه دیگر نمی روند.

 

در این مقاله قصد داریم که اطلاعات مفیدی را در رابطه با کنکور تجربی و مشاوره تحصیلی در اختیارتان قرار دهیم. بنابراین تا پایان مقاله همراه ما باشید و از این مطالب مفید بهره ببرید.

 

چنل برنامه ریزی کنکور تجربی چه کمکی می کند؟

 

با توجه به اینکه همه افراد هنگام کنکور دارای مشغله های ذهنی فراوان هستند و نمی توانند دروس خود را به درستی مدیریت کنند، چنل های برنامه ریزی می تواند کمک زیادی به شما کند. در این کانال ها بهترین مشاورین کنکور برای کمک به دانش آموزان گرد هم آمده اند و برنامه درسی با کیفیتی را در اختیارتان قرار می دهند.

  

علاوه بر این شما با داشتن این چنل ها دیگر نیازی به مشاوره حضوری و هزینه های فراوان ندارید. تنها با مبلغ اندکی می توانید یک برنامه درسی مفید را در اختیار داشته باشید. علاوه براین این چنل ها همیشه در دسترس شما خواهد بود و در هر زمان و مکانی که باشید می تواند برنامه درسی خود را مدیریت کنید. این مدیریت درسی می تواند تاثیر زیادی در موفقیت شما داشته باشد. زیرا همه کارهای شما روی برنامه خواهد بود و از کنترل شما خارج نمی شود و شما را دچار سردرگمی نمی کند.

 

برنامه ریزی و مشاوره چه نقشی در موفقیت شما دارد؟

 

در این بخش می خواهیم فواید استفاده از برنامه ریزی و مشاور تحصیلی را در اختیارتان قرار دهیم که با چشم باز بتوانید تصمیم درست را بگیرید.

 

مدیریت زمان و منابع

 

باتوجه به اینکه منابع مطالعاتی شما در زمان کنکور بسیار زیاد است و قطعا نمی توانید به تنهایی از پس آن همه کتاب درسی و تست بر بیایید، قطعا در طول مسیر کمبود یک مشاور و برنامه ریزی را احساس خواهید کرد. بهتر است قبل از اینکه به کنکور نزدیک شوید زمان خود را از دست بدهید یک مشاور تحصیلی برای خود انتخاب کنید. این مشاور می تواند به شما در مدیریت زمان و منابع کمک کند. با یک برنامه ریزی دقیق درسی قطعا به موفقیت های زیادی خواهید رسید.

 

اکثر افراد تصور می کنند که زمان کنکور تنها باید درس بخوانند و تفریح نداشته باشند. همین طرز فکر اشتباه می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به دانش آموزان وارد کند. حال به کمک یک مشاور تحصیلی خوب ساعت مطالعه و تفریح شما مشخص می شود و بازدهی مطالعات بالا می رود.

 

برنامه ریزی دقیق

 

همانطور که می دانید برای موفقیت شما در کنکور برنامه ریزی حرف اول را می زند. چنل برنامه ریزی کنکور تجربی همانطور که از اسمش مشخص است به شما یاد می دهد که چگونه برای خود یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید. در زمان کنکور همه چیز باید سرجای خود باشد. خواب کافی، تغذیه مناسب و ساعت مطالعه مشخص برای رسیدن به موفقیت بسیار مهم است. درصورتیکه هریک از این موارد رعایت نشود یک جای کار می لنگد و تلاش شما بی نتیجه خواهد ماند.

 

تشخیص هدف

 

بسیاری از افراد برای شرکت در کنکور هیچ هدف مشخصی ندارند و بدون انگیزه در کنکور شرکت می کنند. این مسئله شاید زیاد به چشم نیاید، اما تاثیر فراوانی در موفقیت شما خواهد داشت. در مواقعی پیش می آید که دانش آموزان تلاش بسیاری برای موفقیت در کنکور می کنند، ولی به دلیل نداشتن هدف هیچ موفقیتی به دست نمی آورند.

 

مشاور کنکور در قدم اول باید به داوطلب کمک کند که هدف خود را برای شرکت در کنکور مشخص نماید. با مشخص شدن هدف نصف مسیر طی می شود بقیه راه را با کمک تلاش می توان عملی کرد و به موفقیت رسید. بنابراین اگر نمی دانید که چرا در کنکور شرکت می کنید و هدف خاصی ندارید، قبل از اینکه دیر شود به سراغ یک مشاور تحصیلی با تجربه بروید و از او کمک بخواهید.

 

پشتیبانی و حمایت

 

یکی دیگر از مواردی که در زمان کنکور به شما کمک می کند انرژی های مثبت و حمایت از طرف مشاور خواهد بود. یک مشاور کاربلد به خوبی می داند که برای کم کردن استرس و ایجاد انگیزه باید از دانش آموز خود به طور کامل پشتیبانی کند.

 

شاید در مواقعی برنامه ها به درستی پیش نرود و داوطلبان دچار بی انگیزگی شوند. در این زمان به جای سرزنش و ایجاد استرس باید حامی داوطلب باشید و با روش های مخصوص به خود انگیزه لازم را در آن ها ایجاد کنید. در چنل برنامه ریزی کنکور تجربی که این روزها بسیار زیاد است پشتیبانی ها و حمایت های مشاورین از داوطلبان به خوبی دیده می شود.

 

پیگیری

 

در مسیر کنکور داوطلبان به فردی نیاز دارند که به طور مداوم نتیجه کار ها را پیگیری کند بدون اینکه احساس بدی منتقل شود. پیگیری های بیش از حد نیز می تواند تاثیرات منفی را ایجاد کند و داوطلب به کلی از مشاوره خسته شود. این پیگیری باید به گونه ای باشد که احساس بدی را به شما منتقل نکند و باعث ایجاد انگیزه در شما شود. استرس های بی مورد و ناراحتی می تواند تاثیرات منفی را به دنبال داشته باشد. بنابراین اگر فکر می کنید که با پیگیری های زیاد استرس می گیرد، آن را با مشاور خود در میان بگذارید.

 

چنل برنامه ریزی کنکور تجربی فاروس طاها را جدی بگیرید

 

همانطور که گفته شد برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور حرف اول را می زند. مشاورین ما در فاروس طاها به شما کمک می کنند که با تشخیص هدف، برنامه دقیقی را برای کنکور و شرکت در آن داشته باشید. علاوه براین چنل های برنامه ریزی و مشاوره کنکور ما نیز می تواند تاثیرات فوق العاده در موفقیت شما داشته باشد. برای اینکه بتوانید برنامه ریزی درستی را هنگام کنکور تجربه کنید با مشاورین و کانال ما در ارتباط باشید و از نتیجه شرکت در کنکور خود لذت ببرید.

 

سوالات متداول

 

چگونه یک مشاور تحصیلی خوب داشته باشیم؟

قبل از اینکه به سراغ مشاورین تحصیلی بروید باید درباره سابقه کاری و تجربه های موفق آن ها به خوبی تحقیق کنید. معمولا مشاورین با تجربه بیشتر از یک مشاور تازه کار می تواند به شما در مسائل کنکوری کمک کند. هرچه تجربه های موفقیت مشاور در کنکور بیشتر باشد، قطعا کمک بیشتری به شما می کند و مسیر موفقیت برایتان هموار تر خواهد بود. جست و جو در اینترنت و پرس و جو از افراد کنکوری که به هدفشان رسیده اند در یافتن مشاوری شایسته کمک می کند.

برنامه غذایی و خواب در زمان کنکور چه اهمیتی دارد؟

مشاورین کنکور باید علاوه بر اینکه برای شما برنامه درسی طراحی کند، برنامه غذایی و خواب شما را نیز نظم بخشد. داشتن تغذیه درست و خواب کافی در زمان کنکور می تواند بازدهی مغز را بیشتر کند و بهتر بتوانید مطالب را یاد بگیرید. بنابراین به خواب و تغذیه خود نیز مانند برنامه درسی اهمیت بدهید و آن ها را مدیریت کنید. 

برچسب ها