فاروس logo

پکیج آموزش کنکور تجربی

پکیج آموزش کنکور تجربی

پکیج آموزش کنکور تجربی

پکیج آموزش کنکور تجربی

 

در این مقاله می خواهیم یک پکیج آموزش کنکور تجربی بسیار کاربردی به شما معرفی کنیم. تا به حال از پکیج های آموزشی استفاده کرده اید؟ دوستان برای این که درس ها را بهتر متوجه شوید و مطالب بیشتر در ذهن شما بمانند، شما نیاز به یک سری ابزار دارید. کتاب درسی شما مهم ترین منبع کنکوری می باشد. اما برای قبولی شما در کنکور کافی نیست. نیاز به چیزهایی دارید تا به کمک آن ها مطالب را تمرین و دوره کنید. به خصوص در سال کنکور که حجم کارها بیشتر نیز هست. پس باید شما باید به دنبال بهترین ها باشید و به کمک آن ها به یاگیری بیشتر خود کمک کنید. مطالب را سرسری نخوانید. به ویژه کنکور تجربی که تلاش بیشتری نیز می خواهد. داوطلبان این گروه آزمایشی باید کاملا درس ها را در حد تسلط یاد بگیرند. پس تحقیق کنید و ابزار های مفید تهیه نمایید.

 

بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی

 

بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی باید توسط یک مجموعه خوب و با تجربه در کنکور تهیه شود. تمام ویدئو های آن را اساتید برتر کنکوری ضبط کرده باشند. دوستان با تهیه یک پکیج کامل می توانید نیاز خود را به هر ابزار کنکوری برطرف کنید. دوستان سال کنکور، یک بازه ی زمانی بسیار مهم است که در آن می توانید آینده ی خود را بسازید. به شرط آن که خوب و با برنامه عمل کنید. پس از همان ابتدا یک برنامه ریزی اصولی و منظثی داشته باشید و هر روز را فرصتی برای موفقیت بدانید. در هر زمان نکات جدید و مهم یاد بگیرید و از وقت خود درست استفاده کنید. با تلاش و کوشش می توانید به هر هدفی که دارید برسید. فقط باید به خود و توانمندی های خود ایمان داشته باشید. کنکور را جدی بگیرید و برای آن زحمت بکشید.

 

 

بسته های آموزشی کنکور تجربی

 

بسته های آموزشی کنکور تجربی چیست؟ این بسته ها در واقع پکیج هایی هستند که شامل جزوات، فیلم آموزشی، آزمون آزمایشی و... می باشد. هر چیزی را که فکر کنید در آن ها وجود دارد. با وجود آن ها شما دیگر نیازی به کلاس های کنکوری نخواهید داشت. دیدن فیلم های آموزشیش چند مزیت به کلاس دارد. اول این که شما در خانه می توانید از آن ها استفاده کنید و دیگری نیازی به رفت و آمد ندارید. در نتیجه زمان زیادی را ذخیره می کنید. در سال کنکور هم زمان خیلی مهم است برای شما✨. مورد دیگر این که امکان استفاده چند باره از فیلم ها وجود دارد. هر مبحثی را که یاد نگرفتید می توانید دوباره فیلم مربوط به آن را ببیند. هر زمانی از شبانه روز می توانید از ویدئو ها استفاده کنید. در مشاهده ی آن ها هم حتما برنامه ریزی داشته باشید.

 

 

بهترین بسته های آموزشی کنکور

 

ما به شما بهترین بسته های آموزشی کنکور را تقدیم می کنیم. فاروس طاها بهترین موسسه ی کنکوری است. بچه ها ما شما را به آرزوهایتان می رسانیم. اصلا مهم نیست که شما تا به الآن چطور درس می خوانده اید و وضعیت درسی تان به چه صورت است/ با برای شما برنامه ریزی ویژه خودتان انجام می دهیم. به طوری که با اجرای آن نه تنها از درس خواندن خسته نمی شوید بلکه این کار برای شما لذت بخش خواهد شد. سعی کنید به خود انگیزه بدهید و با هر شکستی ناامید نشوید. به مرور اشتباهات خود را کاهش دهید. حتما هر روز تست های کنکور سراسری را حل کنید. اینقدر این کار را انجام دهید تا برایتان تبدیل عادت شود. اهداف خود را مشخص کنید و دلیل خود را از شرکت در آزمون مشخص کنید. با انجام راه های درست می توانید آینده خود را به خوبی بسازید.

 

 

پکیج رایگان کنکور تجربی

 

پکیج رایگان کنکور تجربی😲!!! شیوه ی شما در رابطه با آمادگی برای کنکور چیست؟ چقدر و چگونه درس می خوانید؟ بچه ها فراموش نکنید که آزمون کنکور مانند امتحانات مدرسه نیست. برای آن شما باید خیلی مطالب را بهتر بلد باشید و باید حتما سوال ها را به جواب اخر برسانید. دیگر مانند ما توضیح و تشریح کردن نمی توانید بخشی از نمره را بگیرید. در کنکور حتما باید تمام راه حل درست باشد و اگر پاسخ غلط بدهید نه تنها نمره ی آن را از دست می دهید بلکه بخشی از پاسخ های درست شما هم تلف می شود( نمره منفی). واضح و مبرهن است که برای رسیدن به چنین نتیجه ای شما نیاز به تیلط کافی و نه نسبی بر همه ی مطالب دارید. در این جا اهمیت استفاده از پکیج آموزش کنکور تجربی معنا پیدا می کند. استفاده از آن به شدت توصیه می شود.

 

 

برنامه ریزی کنکور 1401

 

برای برنامه ریزی کنکور 1401 چه کاری انجام داده اید؟ هدف خود را مشخص کرده اید؟ مطالعه درس ها را شروع کرده اید؟ دوستان در سال آینده هم مانند امسال نظام جدید و قدیم ادغام خواهد شد. پس عزیزان گرانقدر نظام قدیم حتما نیاز دارنا تا با یک مشاور خوب صحبت کنند. حتما از کمک مشاوران خوب کنکوری بهره بگیرید و طبق برنامه ای که به شما می دهند عمل کنید و درس ها را بخوانید. شما باید بتوانید منابع را به موقع به اتمام برسانید تا بتوانید زمانی هم برای جمع بندی و مرور داشته باشید. حتما در آزمون های آزمایشی نیز شرکت کنید تا نقاط قوت و ضعف تان مشخص شود. سپس با توجه به نتیجه ای که گرفته اید برای هفته های بعد خود برنامه ریزی کنید. خلاصه نویسی و یادداشت کردن نکات مهم را هم حتما در حین مطالعه خود انجام دهید.

 

برنامه ریزی شخصی

 

در رابطه با برنامه ریزی شخصی چیزی شنیده اید؟ دوستان برنامه هر کس با بقیه فرق دارد. باید با توجه به نیاز هر درس برای آن زمان بگذرید. ضمن این که توانمندی افراد در یادگیری درس های مختلف متفاوت است.

 

قبولی تضمینی کنکور پزشکی

 

در این قسمت می خواهیم یک طرح قبولی تضمینی کنکور پزشکی را به شما معرفی کنیم. فاروس طاها یک طرح ویژه برای کنکور سال آینده برگزار خواهد کرد. در آن به شما برنامه های بی نطیر داده می شود و با شما قرار داد بسته می شود که در صورت عدم نتیجه تمام وجه به شما باز پس داده خواهد شد. برای شرکت در این طرح با شماره 09120981385 تماس بگیرید. تمامی خدمات آموزشی که شما برای موفقیت نیاز دارید با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهیم داد. می توانید اپلیکیشن تست کنکور آنلاین ما را تهیه کنید و هر روز در آن تست بزنید. مزیت آن این است که این اپ همیشه همراه شما خواهد بود و در فرصت های اضافه خود می توانید یک آزمون کوتاه از خود بگیرید. درصد ها در هر توسط خود برنامه خیلی زود برای شما مشخص خواهد شد.

 

 

سوالات متداول

 

پکیج آموزش کنکور تجربی فاروس طاها را چطور می توانیم تهیه کنیم؟

با شماره 09120981385 تماس بگیرید و در موسسه ی ما ثبت نام کنید و نتیجه ای درخشان بگیرید.

چطور از یک پکیج آموزشی استفاده کنیم؟

این کار باید با توجه به نظر مشاو شما انجام شود. اما سعی کنید فیلم های آموزشی را خیلی سریع نبییند چون زود فراموش می شوند. فیلم ها را کم کم و مبحث مبحث با برنامه ببینید.

برچسب ها