فاروس logo

نرم افزار تخمین رتبه سراسری

نرم افزار تخمین رتبه سراسری

نرم افزار تخمین رتبه سراسری

نرم افزار تخمین رتبه سراسری

 

معمولا بعد از برگزای کنکور سراسری اکثر داوطلبین به دنبال نرم افزار تخمین رتبه سراسری هستند. در این نرم افزار شما می توانید درصد دروس مختلف خود را وارد کنید رتبه خود را ببینید. این رتبه بسیار نزدیک به رتبه واقعی شما خواهد بود. اگر به دنبال دقیق ترین و مطمئن ترین نرم افزار تخمین رتبه سراسری هستید، فاروس طاها را انتخاب کنید. نرم افزاری که ما به شما معرفی می کنیم می تواند رتبه شما را به شما نشان دهد. پس از آن شما بهتر می توانید در مورد انتخاب رشته خود تحقیق کنید و تصمیم بهتری خواهید گرفت. هم چنین دوره های مشاوره کنکوری ما در کشور جزء بهترین ها بوده و نتیجه عالی به شما هدیه خواهد کرد. با موسسه ما همگام شوید و خود را به آرزوهای خود نزدیک و نزدیک تر کنید. موفقیت شما با ما به صورت صددرصدی می باشد.

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش

 

گاهی دانش آموزان از ما سوال می پرسند که نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش چیست؟ خواستیم پاسخ این سوال را در این مقاله برای شما عزیزان نیز به اشتراک بگذاریم. ببینید این نرم افزار برای داوطلبین گرانقدری است که که می خواهند شانس قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را بدانند. این نرم افزار با استفاده از کارنامه قبولی بچه ها توسط سازمان سنجش طراحی شده است. سازمان سنجش به پایگاه داده که حاوی اطلاعات داوطلبین است دسترسی دارد. در نتیجه با استفاده از این موارد به صورت حدودی رتبه شما را تخمین می زند. این رتبه تخمینی می تواند کمک بزرگی در داشتن یک انتخاب رشته اصولی به شما بکند. هم چنین شما می توانید از نرم افزار فاروس طاها که با دقتی بالا طراحی شده است، استفاده نمایید.

 

نرم افزار تخمین رتبه

 

بعد از برگزاری کنکور سراسری هر چقدر هم که به نظر خود موفق عمل نکرده اید باز هم نگران نباشیدو ما حتی به دانش آموزان می گوئیم که حتی با آمدن رتبه ها و مشخص شدن نتایج کنکور هم مضطرب نباشند. چرا که هنوز یک مرحله مهم و اساسی باقی مانده است. آن هم انتخاب رشته می باشد. از شما خواهش می کنیم با هر رتبه ای که هستید انتخاب رشته را انجام دهید. در سال های گذشته دانش آموزانی بودند که هر چند نتوانستند رتبه ای خوب به دست آورده باشند، اما با یک انتخاب رشته ی اصولی به بهترین نتیجه رسیدند. همانطور بچه هایی هم بودند که با وجود رتبه ای خیلی خوب به علت ندانم کاری در زمان انتخاب رشته تمام زحمات خود را به باد دادند. پس خواهشمندیم در این مورد به خصوص حتما با یک مشاور خبره در زمینه کنکور مشورت نمایید.

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری

 

اگر در سال کنکور خود در آزمون های آزمایشی مختلف شرکت کرده اید می توانید با وارد کردن درصد آن ها در نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری، رتبه حدودی خود را تخمین بزنید. با نرم افزار فاروس می توانید هم رتبه کشوری، و هم رتبه خود در منطقه1، 2 و سه محاسبه کنید. با این نرم افزار می توانید سطح علمی خود را مورد آزمایش قرار دهید و بهتر و منطقی تر برنامه ریزی کنید. اگر به هر دلیلی رتبه ای که اینجا مشاهده می کنید مورد پسند شما نبود نا امید نشوید. این فقط یک مورد آزمایشی برای مشخص شدن وضعیت شماست و کنکور واقعی نیست. پس قوی باشید و دست از تلاش برندارید. این رتبه می تواند برای شما تلنگری باشد تا بتوانید نتیجه ای عالی بگیرید. نکته مهم دیگر این که اگر نتیجه ای خوب هم در نرم افزار دیدید اصلا به آن مغرور نشوید.

 

نکاتی که اشاره شد فقط در استفاده از نرم افزار تخمین رتبه سراسری نیست. در هر آزمون آزمایشی که در سال کنکور شرکت می کنید ممکن است موفق باشید و یا این که شکست بخورید. نه از موفقیت خود خیلی مغرور شوید و نه به خاطر یک شکست کوچک سریعا امید خود را از دست بدهید. دقت کنید که تمامی این امتحانات آزمایشی برای آمادگی شما برای آزمون اصلی است. اگر نتیجه ای خوب گرفتید علت رشد درسی خود را پیدا کنید. فراموش نکنید که هیچ موفقیتی تصادفی نیست. ممکن است شما با تغییر شیوه مطالعه یک درس رشد خوبی در آن داشته باشید. اگر هم تراز شما کاهش پیدا کرد باز هم علت آن را جویا شوید و آن را رفع کنید. به طور مثال اگر برای درسی تست انجام نداده اید و به همین درصد کمی زدید حتما در برنامه این هفته خود حل تست را قرا دهید.

 

بهترین نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری

 

نرم افزار محاسبه و تخمین رتبه به چه دردی می خورد؟ شما برای این که بتوانید به درستی برای خود برنامه بریزید و طبق آن عمل کنید باید یک سری اطلاعات از وضعیت علمی خود داشته باشید. سپس آن اطلاعات را به مشاوره کنکور خود بدهید تا او متناسب با شرایط تان بهترین برنامه را ارائه دهد. همیشه گفتیم باز هم میگوئیم برنامه ریزی درسی برای هر کس کاملا منحصر به فرد است. به هیچ عنوان نمی شود یک برنامه را به دو نفر داد و انتظار داشت هر دو هم موفق شوند. دو دانش آموز هر کدام وضعیت خانوداگی، سطح علمی، میزان دسترسی به منابع، مدت زمان یادگیری، زمان آزاد برای درس خواندن( با توجه به این که برخی از دانش آموزان ممکن است مجبور باشند شاغل هم باشند) و ... مختص خود را دارند. که همگی این ها در برنامه ای که مشاور می چیند موثر است.

 

و اما بهترین نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری کدام است؟ فاروس طاها بهترین نرم افزار را برای شما عزیزان طراحی کرده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین ما به شما بهترین خدمات آموزشی، عالی ترین مشاوره های کنکوری، کامل ترین جزوات کنکوری و کلی دی وی دی از اساتید برجسته کنکور هدیه می دهیم. اگر که با ما همراه باشید و موفقیت برایتان مهم باشد. ما هستیم تا شما را به رویاهایتان برسانید. باور کنید که قبولی در رشته های پزشکی آنقدر که شما فکر می کنید سخت و محال نیست. اگر واقعا علاقه مند این رشته هستید( نه این که علاقه دیگران برای آینده شما باشد👀) مطمئن باشید در آینده ای نزدیک به آن دست خواهید یافت.

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری با سهمیه ایثارگری

 

حتما می دانید که در میان سهمیه های کنکور دو سهمیه جدا برای ایثارگران با درصد های مختلف در نظر گرفته است. این سهمیه ها جدا از سهمیه های منطقه ای بوده و برای آن ها رتبه ی جدا توسط سازمان سنجش صادر می گردد. در این قسمت می خواهیم نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری با سهمیه ایثارگری را به شما معرفی می کنیم. این مژده را به شما بدهیم که نرم افزار فاروس طاها برای این مورد هم جوابگو می باشد. بچه های عزیز با سهمیه های 5 درصدی و 25 درصدی ایثارگران می توانند با ورود به این نرم افزار و وارد کردن درصد دورس مختلف هم رتبه کشوری و هم رتبه با سهمیه مختص خود را تخمین بزنند. ما برای شما عزیزان هم برنامه های تضمینی کنکور قرار داده ایم. با هر سهمیه ای که هستید با فاروس طاها همراه باشید.

 

هدف فاروس طاها این است که شما چه در سال کنکور و چه در زمینه انتخاب رشته بهترین عملکرد را داشته باشید و از انتخاب خود پشیمان نشوید. مطمئن باشید ما بهترین موسسه ای هستیم که می توانید برای کنکور خود انتخاب کنید. چرا که ما بزرگترین طرح های تضمینی را برای جلب اطمینان شما برگزار کرده ایم. شما برای ما مهم هستید و به همین دلیل می خواهیم بهترین نتیجه را بگیرید. به شما قول می دهیم با ما هرگز پشیمان نخواهید شد.

  

تخمین انتخاب رشته

 

عزیزان کنکوری با ما همراه باشید، قصد داریم در این قسمت یک سری نکات طلایی را برای هر چه بهتر شدن نتیجه شما اعلام کنیم. پیشنهاد می کنیم اگر می توانید یک کاغذ و خودکار داشته باشید. این نکات را در جایی یاداشت کنید تا هرگز از خاطرتان نرود. نکته مهمی که وجود دارد در انتخاب رشته همه چیز کاملا باید اصولی و طبق اولویت وارد شود. یک انتخاب اشتباه می تواند تاثیر مستقیم بر روی آینده شما داشته باشد. قبولی شما در رشته های به این صورت است که سازمان سنجش رشته های وارد شده شما را می بیند و اولین رشته ای که با رتبه شما تطابق داشته باشد را مجاز اعلام می کند. در این صورت اگر علاقه مندی شما به رشته های بعد از آن باشد متاسفانه نتیجه مورد علاقه خود را نگرفته اید.

 

 

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها

 

موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی خود را مبنی بر گام با پشتوانه سال ها سابقه به اتمام رسانده است. این برنامه شامل برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه قوی ترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع و همینطور برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و متقاضیان کنکور در کمتر از یکسال است.

 

این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فاروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

 

سوالات متداول

 

چطور می توانم از یک نرم افزار تخمین رتبه خوب استفاده کنم؟

نرم افزار فاروس طاها را تهیه کنید و درصد های آزمون های آزمایشی خود را وارد کرده و رتبه تخمینی خود را در هر سهمیه ای که می خواهید مشاهده کنید.

امسال رتبم خیلی بد شده، انتخاب رشته نکنم؟

پیشنهاد می کنیم با هر رتبه ای که هستید حتما انتخاب رشته را انجام دهید. انتخاب رشته حرفه ای می تواند خیلی موثر واقع شود.

برچسب ها