فاروس logo

موفقیت در کنکور سراسری در مدت زمان کم

موفقیت در کنکور سراسری در مدت زمان کم

موفقیت در کنکور سراسری در مدت زمان کم

چگونه در زمان کم بتوانیم در کنکور سراسری موفق بشویم

 

موفقیت در کم ترین زمان برای بسیار از داوطلبان غیر ممکن است . اما با توجه به زمان باقی مانده تا کنکور سراسری. تمام داوطلبان در چند ماه دیگر نتیجه ی تلاش خود را خواهند دید. و امکان دارد نتیجه ی این تلاش سرنوش و آینده داوطلبان را رقم بزند. اما بعضی داوطلبان بسیار دیر تر از دیگر داوطلبان کنکور سراسری تصمیم می گیرند که برای کنکور سراسری مطالعه کنند و خودشان را برای این آزمون آماده سازند .  همان طوری که مشخص است برای این که بتوانیم در این آزمون کنکور سراسری به موفقیت برسیم. نیازمند به یک برنامه ریزی  اصولی داریم که باید به آن برنامه تعهد کامل را داشته باشیم . تا بهترین نتیجه را از این آزمون سراسری بگیریم.

 

 

موفقیت در کنکور سراسری

 

داوطلبان برای کنکور سراسری از لحاظ آماده شدن و مطالعه کردن درس های خود به دو دسته تقسیم می شوند.

 

دسته اول کسانی هستند که از همان ابتدا ورود به پایه تحصیلی دهم شروع به برنامه ریزی و مطالعه می کنند.

 

دسته دوم افرادی هستند که دیر تر از دیگر داوطلبان تصمیم بر آماده شدن برای امتحان کنکور سراسری می کنند . که این مدت دیرتر  می تواند چند ماه قبل از کنکور سراسری باشد. حال سوال پیش می آید افراد گروه دوم که دارای زمان کم تری نسبت به دیگر داوطلبان هستند .آیا می تواند در کنکور سراسری موفق بشوند

 

 

موفقیت در کنکور سراسری در کم ترین زمان

 

اگر بعضی از داوطلبان کنکور سراسری مدت زمان کمی دارند تا کنکور سراسری و تصمیم قطعی برای قبولی در کنکور سراسری دارند. باید یک سری نکات مهم را حتما انجام بدهند. تا در کنکور سراسری به موفقیت برسند.

 

این نکته نیز بسیار مهم است که هیچ موفقیتی بدون تلاش و کوشش بدست نمی آید . حتی در مدت زمان کوتاه کسی صد در صد تلاش خود را انجام بدهد قطعا بهترین نتیجه را خواهد گرفت.

 

در ادامه مقاله نکاتی که با انجام آن ها می توان در مدت زمان کم موفق شد در کنکور سراسری بررسی می کنیم

 

مشاوره تحصیلی متخصص برای موفقیت در کنکور سراسری در کم ترین زمان

 

زمانی که داوطلبی تصمیم بر این موضوع می گیرد که خودش را برای کنکور سراسری آماده کند معمولا اولین کاری که هر داوطلب انجام می دهد این است که مدت زمانی که تا کنکور سراسری باقی مانده است را حساب می کند . بعضی مواقع امکان دارد که داوطلب با متوجه شدن به مدت زمان کمی که دارد استرس و اضطراب پیدا کند. و حسابی خودش را گم کند.

 

پس بهتر است که از یک شخصی کمک بخواهید. که این شخص دارای تجربه بسیار در کنکور سراسری باشد. مشاور متخصص بهترین راهنمایی ها را در اختیار شما خواهد گذاشت. تا شما در مدت زمان کم بهترین نتیجه را با استفاده از این راهنمایی ها دریافت کنید. پس داشتن یک مشاور تحصیلی الزامی است.

 

برنامه ریزی اصولی برای موفقیت در کنکور سراسری در کم ترین زمان

 

مشاور تحصیلی یکی از کارهایی که برای همه ی داوطلبان انجام می دهد این است که در مدت زمانی که هر داوطلب تا کنکور سراسری دارد را در نظر میگیرد. و یک یرنامه ریزی اصولی را برای او انجام می هد. شاید بشود گفت کلید اصلی قبول شدن در کنکور سراسری ، داشتن یک برنامه اصولی است . البته داشتن تنها یک برنامه درسی اصولی کافی نیست و باید داوطلب کاملا به آن تعهد داشته باشد. و آن برنامه را نکته به نکته ، گام به گام انجام بدهد

 

سوال های کنکور سراسری سال های گذشته برای موفقیت در کنکور سراسری در کم ترین زمان

 

بهتر است که حتما سوال های کنکور سراسری سال گذشته را پاسخ بدهید. این کار باعث می شود که هم به  سوال های کنکور آشنایی پیدا کنید هم مرور تمام مباحثی امتحانی کنکور سراسری می شود.

 

توکل کردن به خدا برای موفقیت در کنکور سراسری در کم ترین زمان

 

انسان ها در هر چالش های بزرگی که در زندگی دارند احتیاج دارند به کسی پناه ببرند. پس چه بهتر به کسی پناه ببرند که او خالق تمام جهان است .قطعا خداوند برای تمام بنده هایش خیر و خوبی می خواهد. پس با توکل به خدا و داشتن امید ، سرشار از انرژی مثبت خواهیم شد و هر روز بهتر از روز های دیگر تلاش خواهیم کرد.

 

نا امیدی ممنوع برای موفقیت در کنکور سراسری در کم ترین زمان

 

باید تمام داوطلبان کنکوری سراسری نا امیدی را کنار بگذارند و به خود امیدواری بدهند. اگر هی مدام به خود تلقین کنید که نمی توانید ،نمی شود ، قبول نمی شوید ، قطعا نتیجه ی خوبی را دریافت نخواهید کرد. اما اگر به آینده ی خود خوش بین باشید و امیدوار باشید ، همین حس امید داشتن باعث می شود که شما هر روز تلاش خود را برای رسیدن به هدفی که برای آینده ی خود در نظر گرفته اید را بیشتر کنید.

 

سوال های متداول

 

چگونه می شود برای مدت کم یک برنامه درسی اصولی طراحی کنیم؟

برای این پاسخ به این سوال بهتر است که بگویم کسی می تواند این برنامه ریزی را طراحی کند که دارای تجربه و سواد این موضوع باشد. پس بهتر است برنامه ی درسی خود را از یک مشاور متخصص بخواهیم

چقدر تلاش برای رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری لازم است؟

نمی شود میزان تلاش برای رسیدن به هدف خاصی را تعیین کرد. اما در کل هر چقدر هدف نهایی مهم و با ارزش باشد به همانمیزان تلاش ما نیز بیشتر خواهد شد

 

جهت ارتباط با مشاوران فاروس طاها با این شماره تماس بگیرید. تلفن : 09120981385

برچسب ها