فاروس logo

مقایسه کتاب های نشرالگو و خیلی سبز

مقایسه کتاب های نشرالگو و خیلی سبز

مقایسه کتاب های نشرالگو و خیلی سبز

مقایسه کتاب های نشرالگو و خیلی سبز

  

کتاب های نشر الگو و خیلی سبز از جمله انتشاراتی های کتاب های کنکور هستند. برای بچه های کنکوری یکی از مسائلی که خیلی مهم است انتخاب کتاب مناسب است. کتاب خوب تاثیر زیادی درمیزان درس خوندن شما دارد. اگر با نگارش کتاب یا نحوه توضیح دادن مسائلش راحت نباشید و ارتباط برقرار نکنید اشتیاقی برای درس خوندن پیدا نمیکنید و همیشه با ناراحتی و حس بد سراغ آن درس و کتاب میروید. به دلیل هزینه زیاد و نبود وقت کافی امکان تست همه انتشارات و کتاب های کنکور را نیز نخواهید داشت. بهترین راه این است که قبل از خرید کتاب آشنایی مختصری با کتاب، نحوه نگارش و حل المسائل آن داشته باشید تا با خیال راحتتری خرید کنید. در حال حاضر در بازار برندهای زیادی وجود دارند که به کنکور میپردازند. گاج، قلمچی، خیلی سبز، نشرالگو از معروف ترین انتشارات در حوزه کتاب های کنکور هستند. در این مقاله قصد داریم به  مقایسه کتاب های نشرالگو و خیلی سبز که از پرطرفدار ترین انواع کتاب در بین دانش آموزان کنکوری است بپردازیم.

 

انواع کتاب های نشرالگو برای کنکور و تقویت معدل

 

کتاب های موضوعی نشرالگو

 

بسیاری از دانش آموزان این ذهنیت را دارند که کتاب های نشر الگو خیلی سخت بوده و چون زیرنظر سازمان انرژی اتمی است سطح بسیار بالایی دارد اما کتاب های موضوعی نشرالگو ثابت کرد که این ذهنیت درست نیست. کتاب های موضوعی نشرالگو در درس ادبیات بسیار پرفروش بوده و مورد توجه کنکوری ها قرار گرفته است. از انجایی که درس ادبیات جزو دروس عمومی است و کنکوری های ریاضی و تجربی هر دو میتوانند از آن استفاده کنند فروش این کتاب بسیار بالا بوده و درصد زیادی از دانش آموزان از آن رضایت دارند.

 

کتاب های سه بعدی نشرالگو

 

کتاب های سه بعدی نشرالگو همانطور که از اسمش مشخص است از سه بخش تشکیل شده است: درسنامه - سوالات تشریحی و سوالات تستی. این کتاب درسنامه بسیار قویی دارد و فن بیان خوب آن موجب میشود که دانش آموزمئآموز در فهم آن دچار مشکل نشود. قسمت سوالات تشریحی برای آمادگی بیشتر دانش آموز برای امتحانات نهایی و امتحانات مدرسه مطرح شده است و البته باعث آمادگی بیشتر شما برای حل تست ها نیز میشود. سطح سوالات تستی این کتاب از آسان به سخت است. هرچه به انتهای تست های یک مبحث نزدیک میشوید سوالات سخت تری انتظار شما را میکشد.

 

کتاب های موج آزمون نشرالگو

 

کتاب های موج آزمون نشرالگو برای هر مبحث، هر فصل و هر موضوع آزمون دارند. تنوع بالا و تعداد زیاد تستهای این سری کتاب ها، آن ها را برای دوره جمع بندی بسیار مفید کرده است. کتاب های موج آزمون در قالب آزمون های جداگانه طبقه بندی شده اند. این آزمون های فصل به ففصل برای محک زدن دانش آموزان در سطح مناسبی طبقه بندی شده است.

 

 

کتاب های تست و جامع نشرالگو

 

این سری کتاب ها برای همه کنکوری ها مناسب نیست. وجود تست های مفهومی، سخت و چالش برانگیز موجب شده که بسیاری از داوطلبین سراغ این مدل کتاب ها نروند. کتاب تست و جامع نشرالگو درسنامه نسبتا مختصری دارد که بیشتر برای جمع بندی و مرور مناسب است. تست های این سری از کتاب های نشر الگو در میان دانش آموزان کنکوری از محبوبیت زیادی برخوردار است. در میان تمام کتاب های جامع این مجموعه کتاب ریاضیات جامع نشر الگو به ئارا بودن تست های دشوار معروف شده است.

 

 

کتاب های مدرسه غول ها نشرالگو

 

این مجموعه کتاب ها برای دانش آموزان مقطع ابتدایی تالیف و چاپ شده است. این کتاب یک کمک درسی مناسب جهت تقویت پایه کودکان به شمار می رود. کتاب های تیزهوشان نشر الگو نیز برای گایه های مختلف طبقه بندی و طراحی شده است و یکی از مهم ترین اهداف آن می توان به افزایش معدل دانش آموزان اشاره کرد.

  

انواع کتاب های خیلی سبز برای کنکور و تقویت معدل

 

 

کتاب های تست و جامع خیلی سبز

 

این سری از سری کتاب های خیلی سبز ارتباط نزدیکی با دانش آموزان کنکوری ایجاد می کند. درسنامه این سری از کتاب ها به زبان خودمانی نوشته شده و بیشتر برای قبولی در کنکور سراسری مناسب هستند. درسنامه کتاب های جامع و تست خیلی سبز به صورت مجموعه از نکات گردآوری شده و تست های آن شامل تست های تالیفی و تست های کنکور و برخی از تست های آزمون قلمچی است.

 

کتاب های ماجراهای من و درسام 

 

این سری از کتاب های خیلی سبز برای ارتقای معدل در طی سال های تحصیلی تالیف شده است. بنابراین تمرین های این سری از کتاب ها شامل تمرین های تشریحی و تعداد انگشت شماری تست می باشد. هدف از تالیف این کتاب بیان کامل مفاهیم تشریحی و 20 گرفتن از مباحث درسی است.

 

 

کتاب کار خیلی سبز

 

این سری از کتاب های خیلی سبز شال سوالات تشریحی بی جواب است که آن به عنوان کتاب کمک درسی در مدارس استفاده می شود و به سوالات آن با کمک معلم پاسخ داده می شود. این سری از کتاب ها برای دانش آموزان در مقاطع مختلف کتاب کمک درسی مناسبی به نظر می رسد.

 

 

کتاب های موضوعی و هفت خان خیلی سبز

 

کتاب های هفت خان خیلی سبز به ذکر موضوغات مختلف ادبیات نظیر املا، قرابت معنایی و ... می پردازد و در نهایت با خان آزمون آن را تکمیل می کند و دانش آموز برای تست های ادبیات کنکور سراسری آماده می کند. این سری کتاب شامل تست های طبقه بندی شده نظام جدید و نظام قدیم هستند. کتاب های موضوعی خیلی سبز نیز سیر تکامل کتاب های هفت خان در همه دروس شامل دین و زندگی، هعریب، زبان و... هستند.

 

 

کتاب های فصل آزمون خیلی سبز و کتاب های جمع بندی خیلی سبز

 

کتاب های فصل آزمون خیلی سبز که سابقا با نام آزمون روانه بازار می شد، درسنامه ندارد و برای دوران جمع بندی کنکور مناسب است. از سری این کتاب های خیلی سبز مناسب آن دسته از متقاضیان کنکوری است که مطالعه خود را تکمیل کرده و در فراهم آوردن منابع تستی بیشتر برای افزایش معدل خود دچار مشکل شده اند. کتاب جمع بندی خیلی سبز نیز برای جمع بندی در روز های پایان مطالعه جهت کنکور سراسری تالیف شده اند. البته لازم به ذکر است این سری کتاب ها برای جمع بندی پایه های مختلف نیز تالیف و چاپ شده است.

 

 

کتاب های شب امتحان خیلی سبز

 

کتاب های شب امتحان خیلی سبز از سری کتاب هایی است که شامل سوالات نهایی و آن دسته از سوالاتی است که دانش آموز با پاسخ به آن ها می تواند جزوه را جمع بندی کند. از سری کتاب هایی که مناسب جمع بندی در دوران کنکور ایت می توانه به بنی هاشمی و گلواژه اشاره کرد که شامل سوالات تشریحی برای آمادگی دانش آموز برای امتحانات پایان ترم است.

 

 

کتاب های آموزش شگفت انگیز خیلی سبز

 

این سری از کتاب های خیلی سبز با سری کتاب های سه بعدی نشر الگو قابل مقایسه است و با آن رقابت می کند. این سری از کتاب ها شامل آموزش، سوالات تشریحی و سوالات تستی است. درسنامه این کتاب شامل مواردی است که ابتدا آمادگی دانش آموز را برای آزمون های تشریحی بالا می برد و پس از آن نوبت به محک دانش آموز در قالب تست می رسد.

 

 

کتاب های نردبام خیلی سبز

 

این سری از کتاب های خیلی سبز کتاب مکمل تست به شمار می رود. محتوای این کتاب شامل تست هایی است که امکان مطرح شدن آن ها در آزمون سراسری کمتر است. دانش آموزان تنها در صورتی باید به سراغ این سری از کتاب ها بروند که به مباحث تست زنی کاملا آگاهی پیدا کرده باشند.

 

 

کتاب های چند کنکور خیلی سبز

 

این سری از کتاب های خیلی سبز در پایه های تجربی و ریاضی و انسانی به چاپ رسیده است. مباحث این کتاب شامل آزمون های کنکور سراسری داخل و خارج ازکشور است که در جلد دوم آن شامل پاسخنامه تشریحی این کتاب است.

 

 

کتاب های خوش خطی خیلی سبز

 

این سری از کتاب های خیلی سبز برای دانش آموزان ابتدایی با هدف خوش خطی منتشر شده است. تمرین های این کتاب برای دانش آموزان پایه های ابتدایی باعث تقئیت خوش خطی با خودکار و مداد می شود.

 

 

مقایسه کتاب های نشرالگو و خیلی سبز

 

در کل نمی توان کتاب های این دو انتشارات را با یکدیگر مقایسه نمود و یکی را برتر از دیگری دانست. مسئله اینجاست که هر کدام از این انتشاراتی ها کتاب های منحصر به فرد خود را ارائه می دهند که ممکن است به عنوان مثال در درس ریاضی انتشارات نشرالگو و در درس عربی انتشارات خیلی سبز به دانش َآموز معرفی شود. از طرفی کتاب های نشرالگو و خیلی سبز در زمینه های مختلف اقدام به انتشار کتاب های بسیاری نموده که هزینه تهیه آن ها برای دانش آموز بالاست. از مشکلات متقاضیان کنکور سراسری در پیدا کردن منبع مناسب است. پس چاره چیست؟

 

بهترین کتاب های کنکوری و کمک درسی برای دانش آموزان

 

موسسه فاروس با هدف قبولی تضمینی در کنکور سراسری و ارتقای معدل دانش آموزان اقدام به جمع آوری و تالیف جزوه هایی از بهترین اساتید کشور کرده که بیشتر آن ها مولف کتاب های انتشاراتی های مختلف بوده اند و در این زمینه بسیار تجربه دارند. از مزایای استفاده از بهترین منابع کنکور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر لازم است با شماره تماس 09120981385 تماس حاصل فرمایید

 

از کدام انتشارات برای خرید کتاب های کنکوری استفاده کنیم؟

پاسخ این سوال برای هر درس متفاوت است که در مقاله به تفکیک به ذکر این موضوع پرداخته شده است

کدامن کتاب از انتشارات نشر الگو و خیلی سبز برای کنکور سراسری مناسب است؟

هر کدام از این انشارات دست به تالیف انواع حکتاب های کنکوری زده اند که تعدادی از آن ها برای کنکور مناسب است. در مقاله به صورت دقیق تر به ذکر این موضوع پرداختیم.

برچسب ها