فاروس logo

مراحل گام های برنامه ریزی | فاروس طاها

مراحل گام های برنامه ریزی | فاروس طاها

مراحل گام های برنامه ریزی | فاروس طاها

مراحل گام های برنامه ریزی 

مراحل گام های برنامه ریزی به چه صورت است؟ دوستان عزیز درس شیمی برای فارغ التحصیلان را در نظر بگیرید، اولین کاری که باید انجام شود خواندن است. مرحله مذکور در داخل ویدئوهای فاروس طاها در سه تایم یک ساعت و نیمه انجام می شود. در این بازه زمانی مطالب آن قسمت کاملا جمع بندی می شود. یعنی دانشپذیر به کمک آن می توان به تسلط برسد و یک کد را بخواند( در برنامه ریزی موسسه ما به هر فصل درس های مختلف یک کد اختصاص داده شده است). سپس در مرحله بعدی نیز دو تایم یک ساعت و نیم نیز برای مرور و دوره همان مبحث زمان گذاشته شده است. بنابراین به طور کل 5 بازه یک ساعت و نیم را برای هر فصل می گذارید. مرحله سوم نیز برای تعداد تست های استاندارد می باشد. مثلا گفته می شود 120 تست از کد یک زده شود.

مراحل گام های برنامه ریزی چیست؟

احل گام های برنامه ریزی چیست؟ در قسمتد قبل گفته شد که مرحله سوم مربوط حل تست های کنکور سراسری می باشد. که این موضوع در همان برگه های برنامه ریزی مشخص شده است. یعنی شما نمی توانید تعداد سوالات کمتر و یا بیشتری را حل کنید. باید هماهنگ با برنامه خود پیش بروید. هم چنین باید در برگه هایی که گفته شد باید تعیین کنید که چند تست درست، چند تست غلط و چند پرسش نزده دارد. دوستان شما موظف هستید تا کاملا طبق برنامه پیش بروید. حل سوالات کنکور ممکن است دو بازه ی یک ساعت و نیم طول بکشد. پس حدود سه تا یک ساعت و نیم می ماند. در مرحله چهارم دانش آموز می بایست تست ها را تجزیه و تحلیل مو به مو انجام دهد تا کاملا تسلط پیدا کند. روش خود را با روش مولف مقایسه کنید.

برنامه ریزی تضمینی کنکور تجربی

در قسمت قبل به شما گفتیم که مقایسه روش های مختلف حل یک سوال باید نواقص خود را پوشش دهید. هم چنین چالش تست هم در موفقیت شما بسیار موثر است. در آخر نیز آزمون از همان کد گرفته می شود. تا دانش آموز خود را مورد سنجش قرار دهد. البته تا انتهای هر گام آزمون های زیادی به همراه تکرار بالا وجود دارد. مدام متقاضی را مورد پرسش و امتحان قرار می دهیم تا سطح واقعی او مشخص شود. پس هر شخصی که گام ها را طی کند به صورت قطعی رتبه های برتر را کسب می کند. برای ثبت نام در طرح برنامه ریزی تضمینی کنکور تجربی با شماره 09120981385 تماس بگیرید.

برچسب ها


کنکور