فاروس logo

راهکارهای تست زنی سریع برای کنکور تجربی

راهکارهای تست زنی سریع برای کنکور تجربی

راهکارهای تست زنی سریع برای کنکور تجربی

راهکارهای تست زنی سریع برای کنکور تجربی

  

درباره راهکارهای تست زنی سریع جهت موفقیت در کنکور تجربی چه می دانید؟ در کنکور تجربی هر چقدر هم که بر مطالب مسلط باشید، سرعت عمل نقش خیلی مهمی دارد. متاسفانه گاهی دانش آموزانی بسیار خوبی بودند که از جلسه کنکور بیرون می آمدند. می گفتند که اصلا فرصت نکردند خیلی از سوالات دفترچه را حتی یک دور ببینند. چه برسد به آن که زمان حل کردن نیز داشته باشند. بنابراین، شما باید حتما مدیریت زمان داشته باشید تا تمامی دفترچه را یک دور بخوانید. در غیر این صورت، بابت تمام قسمت هایی که بلد بودید و می توانستید از آن ها درصد بگیرید، افسوس خواهید خورد. پس یکی از مهارت های مهمی که در خود باید تقویت کنید افزایش سرعت تست زنی است. این مهارت برای موفقیت شما بسیار مهم و ضروری است. و حتما باید در سال کنکور خود روی آن کار کنید.

  

  

تکنیک های فوق سریع تست زنی کنکور تجربی

  

تکنیک های فوق سریع تست زنی کنکور تجربی 😎 >>> نکات ساده و پیش پا افتاده ای هستند که شما اغلب آن ها را نادیده می گیرید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که تمرین و تکرار کافی داشته باشید. هرچقدر بیش تر تست بزنید سرعت تان نیز بیش تر خواهد شد. تا زمانی که به قدر کافی تمرین حل نکنید کند می مانید. آزمون های آزمایشی و شبیه ساز نیز می تواند خیلی موثر باشد. اگر قسمتی از هر درس یا کلا یاد نگرفته اید و یا این که حذف کرده اید. تا سوال مربوط به آن قسمت را دیدید یک خط روی آن بکشید که وقتی روی آن نگذارید.

   


  

نکته مهم

  

اولین نکته ای که در این مورد شما باید بدانید این است که بیش از زمان استاندارد برای هر سوال وقت نگذارید. اگر دیدید سوالی بیش از اندازه سخت است و هر چه تلاش می کنید، نتیجه ای نمی گیرید. یک علامت کنار آن بزنید به سراغ سوال های بعد بروید. اگر زمانی اضافه آوردید به همان سوالاتی که کنارشان نمادی قرار داده بودید، بازگردید. این راه کمک بزرگی به تست زنی سریع شما می کند. سعی کنید سوالات را به همان ترتیبی که در دفترچه گذاشته اند، بخوانید. در این صورت، آرامش بیش تری هم خواهید داشت. کم تر استرس می گیرید. شیوه رد گزینه هم می توانید خیلی به افزایش سرعت شما کمک کند. حتما از آن بهره بجویید.

  

  

تکنیک تست زنی بدون معلومات

  

احتمالا شما هم در رابطه با تکنیک تست زنی بدون معلومات چیزهایی را شنیده باشید. در این شیوه گفته می شود که شما اگر مطللب را بلد نباشید نیز می توانید به درصد های بالایی برسید😑. یعنی یک سری تکنیک وجود دارد که طبق آن ها پاسخ پیدا می شود. به طور مثال هر سال پاسخ سوال 26 گزینه 2 می شود. هشدار🔔:❌ به هیچ عنوان این موارد را جدی نگیرید و به دنبال میانبر نباشید❌. برخی افراد ممکن است با تبلیغات خیلی فریب دهند شما را گول بزنند. در نتیجه، باعث می شود که شما هم پول زیادی را خرج کنید و هم وقت تان به هدر برود. در کنکور هیچ شگرد و میانبری وجود ندارد. فقط شما باید درس بخوانید. یک سری راه حل منطقی برای درس های مختلف وجود دارد که به کمک آن ها زودتر به جواب برسید. اما نمی توان بدون مطالعه موفق شد.

  

بهترین روش تست زنی کنکور تجربی

  

بهترین روش تست زنی کنکور تجربی را می توانید از موسسه فاروس طاها یاد بگیرید🤩. یک روش خیلی ساده که سرعت شما را زیاد می کند تست زنی از روی گزینه هاست. سوال را که مطالعه کردید، پس از آن تمامی گزینه ها را ببینید، هر کدام را مطمئن هستید غلط می باشد را رد کنید. سپس روی بقیه متمرکز شوید. این روش به ظاهر ساده خیلی کمک می کند. روش رد کردن گزینه را می توانید برای تمام درس ها در کنکور اعمال کنید. مورد دیگر این که دور کلمات مهم در صورت سوال را خط بکشید. معمولا فعل می تواند خیلی گول زننده باشید. به جمله مقابل دقت کنید: کدام گزینه غلط نمی باشد؟ معمولا بچه ها تمرکزشان را روی واژه ” غلط” می گذارند و در نتیجه در دام می افتند. برای این که دچار اشتباه نشوید باید از قبل به اندازه کافی تست بزنید.

  

روش تست زدن برای کنکور

  

روش تست زنی کنکور را از اساتید برجسته بخواهید. اما پیش از آن باید خود را به درس خواندن و تلاش زیاد عادت دهید. هر چقدر بیش تر و بهتر درس بخوانید نتایج خیلی درخشان تری می گیرید. پس با افزایش ساعت مطالعاتی گام بزرگی در راستای اهداف خود بردارید. توصیه می کنیم حتما از همان ماه های اول همه چیز را جدی بگیرید و درس ها برای دو ماه آخر نگذارید. در روز های آخر و در این مدت کوتاه قرار نیست که معجزه ای رخ دهد. فراموش نکنید که رتبه خوب زحمت بسیار می خواهد. اگر با برنامه ریزی از ابتدا پیش بروید هم منابع را به موقع به اتمام می رسانید و هم این که استرس نخواهید داشت. بنابراین با یک مشاور خوب و با تجربه صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا در این راه تجربه های خود را در اختیار شما نیز قرار دهید. جهت کسب اطلاعات بیش تر و گرفتن مشاوره رایگان در این زمینه از طریق شماره زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

طرح قبولی تضمینی کنکور تجربی فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

 

  

سوالات متداول

  


 ✅ تعداد اشتباهاتم در تست زنی خیلی زیاد است. چگونه آن ها را کم کنم؟


ممکن است این موضوع به دلیل جا به جا وارد کردن پاسخ ها در پاسخنامه باشد. سعی کنید حین افزایش سرعت، دقت خود را نیز بالا ببرید.


✅ بهترین راهکار برای افزایش سرعت تست زنی چیست؟


بهترین راهکار را می توانید از موسسه فاروس طاها یاد بگیرید🤩. یک روش خیلی ساده که سرعت شما را زیاد می کند، تست زنی از روی گزینه ها است.

  

پانوشت: روش های تست زنی کنکور تجربی, راهکارهای تست زنی سریع برای کنکور تجربی, تکنیک های فوق سریع تست زنی, تست زنی کنکور تجربی, تکنیک تست زنی بدون معلومات

برچسب ها