فاروس logo

قیمت کلاس کنکور

قیمت کلاس کنکور

قیمت کلاس کنکور

قیمت کلاس کنکور

 

خیلی از بچه ها در مورد قیمت کلاس کنکور سوال هایی دارند. می خواهیم در این قسمت به بررسی این مسئله بپردازیم. این رقم برای درس های مختلف و رشته های مختلف، متفاوت است. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و بالا رفتن قیمت ها، هزینه های مربوط به خدمات کنکوری نیز زیاد شده است. بنابراین برای این که خانواده های و دانش آموزان متضرر نشوند و پول و وقت گران بهایشان تلف نشود باید در جایی مطمئن ثبت نام کنند. در سال کنکور هیجانی نباشید و فکر نکنید که هر چقدر بیشتر پول خرج کنید موفق تر خواهید شد. مهم ترین عامل موفقیت شما در کنکور تلاش خودتان است. بقیه ابزار ها در واقع در دسته حاشیه ها قرار می گیرند و اهمیت کمتری دارند. پس اول باید یک برنامه ریزی خوب داشته باشید و به صورت اصولی درس بخوانید و تلاش کنید.

 

 

قیمت تدریس خصوصی آنلاین

 

قیمت تدریس خصوصی آنلاین چقدر است؟ عوامل مختلفی در قیمت تدریس های خصوصی تاثیر دارند. بستگی دارد که آن دوره به صورت تضمینی برگزار شده باشد یا نه. همیشه جلسات و کلاس های تضمینی نسبت به دوره های معمولی گران تر هستند. در کلاس های تضمینی به این علت که قبولی شما در رشته ی مورد نظر به طریقی تضمین می شود هزینه بیشتر دریافت می شود. اما نکته قابل توجه این است که در این جا شما چیزی تحت عنوان تضمین دارید. یعنی اگر نتیجه ای نگرفتید پول خود را پس خواهید گرفت. در نتیجه در مقابل موفقیتی که کسب تان می شود این هزینه می صرفد. به همین دلیل است که می گوییم در انتخاب آموزشگاه دقت کنید. فاروس طاها گزینه ی خیلی مناسبی می تواند برای شما باشد. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت کلاس کنکور با شماره 09120981385 تماس بگیرید.

 

بهترین کلاس های کنکور

 

بهترین کلاس های کنکور کدام است؟ همیشه شنیده ایم که اگر جایی باشد که مهارت تست زنی را به ما یاد بدهد بخش اعظمی از مسیر کنکور را طی کرده ایم. اما الان که همه جا پر از موسسات کنکوری شده است، درست ترین تصمیم کدام است؟ برخی آموزشگاه ها برای هر سوال یک نکته تستی به شما آموزش می دهند😐. یعنی به ازای هر سوال یک نکته!! آیا شما می توانید این همه نکته را در ذهن خود نگه دارید؟ وقتی میگوییم نکته تستی، یعنی داشتن مهارت. این که برای هر یک ساول یک شیوه آموزش داده شود هر چقدر هر شما را سریع به جواب برساند به درد نمی خورد. چون فقط مختص همان سوال است. خب برای سوال های دیگر چه خواهید کرد؟ در جایی ثبت نام کنید که به شما مهارت بیاموزد. برای هر سبک یک تکنیک یاد بگیرید. جزوات تالیف شده عالی در اختیار شما قرار دهد و با توجه به هزینه ای که کرده اید همانقدر هم نتیجه بگیرید.

 

 

آیا با توجه با این قیمت ها ثبت نام در کنکور کار درستی است؟

اول باید خود را بشناسید اگر علاقه ای به درس خواندن ندارید هیچ موسسه ای نمی تواند به شما کمک کند. اما اگر علاقه مند هستید و نیاز به کمک بیشتری دارید یک موسسه خوب خیلی می تواند در موفقیت شما موثر باشد.

برچسب ها