فاروس logo

منابع فاروس طاها چگونه است؟

منابع فاروس طاها چگونه است؟

منابع فاروس طاها چگونه است؟

منابع فاروس طاها چگونه است؟

منابع فاروس طاها چگونه است؟ یکی از خصوصیات اصلی و بارز آن کم حجم و پر محتوا بودن آن می باشد. ما تمامی مطالب پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم را با تمامی آموزش ها و تست ها جهت درک آموزش ها در 270 ساعت جمع بندی کرده است. به طوری که هر گونه جزئیات که ارتباط با کنکور دارد، تماما پوشش داده شده است. دانش آموز نگرانی در رابطه با این مسئله نخواهد داشت. به طور مثال کل فیزیک تجربی در 40 برای شما عزیزان جمع بندی کرده ایم. هم چنین کل درس های عمومی( زبان و ادبیات فارسی، معارف، عربی و زبان انگلیسی) در 60 ساعت تدریس داده می شود. بنابراین زمانی از شما به عنوان دانش آموز گرفته نمی شود. منابع ما به صورت جزوه و ویدئو های آموزشی می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

منابع فاروس طاها

دانش آموز طی برنامه هایی که از ما دریافت می کند، می تواند بینهایت تست بزند. به عنوان مثال از منابع فاروس طاها درس شیمی را در نظر بگیرید. برای کد یک( در گام های موسسه ما برای هر مبحث یک کد در نظر گرفته شده که کد مذکور مربوط به فصل اول شیمی دهم می باشد) 10 روز زمان در نظر گرفته شده است. به نظر شما در گام اول طی این مدت زمان چه اتفاقی می افتد؟ طبق برنامه روزی یک ساعت و نیم باید این درس را مطالعه بفرمایید. در این گام شما باید این مراحل را سپری کنید: خواندن، مرور، تست، تحلیل و بررسی، چالش و در نهایت آزمون مربوط به این قسمت. یعنی شما با برنامه ریزی و اطمینان گام بر می دارید. تا زمانی که این گام به صورت کامل اجرا نشد شما حق ندارید وارد گام بعد بشوید.

موفقیت تضمینی کنکور پزشکی

در قسمت قبل مراحلی که شما باید برای هر گام طی کنید را به صورت کامل به شما گفتیم. مهم ترین حسن موسسه ما این است که با کمترین زمان بیشترین نتیجه را به شما تقدیم می کند. وقتی که شرط ورود به کد بعدی هر درس این می باشد که شما به قسمت های قبلی مسلط شده باشید، پس نگرانی شما نیز کاهش می یابد. یعنی خیالتان را بابت مباحث گذشته راحت است و استرس ندارید که مبادا آن ها را فراموش کنید. در ادامه همه این موارد موفقیت تضمینی کنکور پزشکی وجود دارد. که شرکت در آن خیلی برای نتیجه شما مفید می باشد.

برچسب ها


کنکور