فاروس logo

فول فاند پزشکی از دانشگاه های معتبر جهان/ فول فاند کانادا

فول فاند پزشکی از دانشگاه های معتبر جهان/ فول فاند کانادا

فول فاند پزشکی از دانشگاه های معتبر جهان/ فول فاند کانادا

فول فاند پزشکی از دانشگاه های معتبر جهان/ فول فاند کانادا

یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان، تحت پوشش قرار دادن هزینه ‌های دوران تحصیلی مثل شهریه دانشگاه، اجاره بهای مسکن یا خوابگاه می باشد. نحوه گرفتن کمک هزینه‌ های تحصیلی، مسئله مهمی است. که در خصوص تصمیم‌ گیری برای ادامه تحصیل در خارج از کشور بسیار مهم می باشند.

اکثر افراد به دنبال گرفتن فاند یا بورسیه تحصیلی برای تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور هستند. در این مقاله فاروس طاها درباره فول فاند و همچنین قبولی در پزشکی دانشگاه فول فاند کانادا مطالبی بیان می شود. پس تا پایان مقاله با ما باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

انواع بورسیه یا فاند های تحصیلی کانادا

بر اساس آخرین گزارشات، کانادا بعد از انگلستان دومین کشور جذاب برای مهاجرت تحصیلی در جهان است. این موضوعی است که تحصیل در این کشور را بیش از قبل برای داوطلبان تحصیل در خارج جذاب می کند.

در کشور کانادا بورسیه های گوناگونی وجود دارد که گاهی از طرف دولت، گاهی از طرف سازمان های گوناگون و گاهی از طرف دانشگاه های آن ارائه می شوند.

به علاوه، علت اصلی این موضوع آن است که هزینه های تحصیل در کانادا به نسبت بعضی از نقاط دنیا گران تر است. این موضوع امکان دارد بسیاری را به ناچار مجبور به کنار گذاشتن کانادا از لیست گزینه های خود کند.

انواع بورسیه های کانادا عبارت اند از:

Scholarships (اسکالرشیپ)

با شرایط خاصی  چون شرایط درسی و مقطع تحصیلی متقاضی ارائه می شود. که این نوع فاند یا بورسیه توسط منابع دولتی کانادا و شرکت های خصوصی انجام می گیرد.


نکته

Grants و :Bursaries این نوع از بورسیه ها بستگی به شرایط خاص تری دارند. (دانشجویانی که نیاز مالی بیشتری دارند، شامل این دسته خواهند شد).

فول فاند چیست؟

شاید سوالات بسیاری برای شما پیش آید. مانند تعریف فول فاند چیست؟ شرایط دریافت فول فاند در دانشگاه های کانادا کدام است؟ چه افرادی واجد شرایط دریافت این گونه بورسیه های تحصیلی هستند؟ این فاند ها به چه مقاطعی از تحصیل اعطا می شوند؟ مهاجرت از طریق بورسیه تحصیلی چگونه است؟

فول فاند هنگامی است که تمام هزینه های تحصیل پرداخت شوند. به علاوه، هزینه شهریه، هزینه های زندگی و  سایر هزینه های زندگی به طور کامل پرداخت شوند.

به علاوه، فول فاند بهمعنی پرداخت شهریه در دوران تحصیل و همچنین، پرداخت وجه به دانشجو برای تامین زندگی در دوران دانشجویی است. فول فاند هنگامی است كه سازمان يا دانشگاه اعطا کننده بورس تحصيلي، همه هزينه های زیر را پرداخت کند:

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

شرایط گرفتن فول فاند از کشور کانادا

برای اینکه داوطلبان بتوانند فول فاند یا بورسیه از کانادا دریافت کنند. باید در رشته های مهندسی، بهداشت، علوم طبیعی علوم انسانی و علوم جتماعی دارای سطح بالایی از معدل باشند.

همچنین، باید رزومه های علمی، پژوهشی، داشتن نمره زبان بالا و همین طور یک انگیزه نامه قوی (که بیانگر هدف از تحصیل در کاناداست) داشته باشند. کانادا جز کشورهایی است که در تخصیص بورسیه تحصیلی به دانشجویان بسیار فعال است.

نکاتی در خصوص فول فاند در کشور کانادا

شرایط فول فاند پزشکی کانادا

شرایط اخذ فول فاند برای دانشجویان رشته پزشکی، بسیار حائز اهمیت است. زیرا مدت تحصیل رشته پزشکی، بسیار طولانی تر از سایر رشته ها است. ( تقریبا دو برابر دیگر رشته ها). بنابراین، فول فاند تحصیلی باعث می شود که هزینه های گزاف تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه های معتبر کانادا تا حد زیادی کاهش یابد.

برای اینکه دانشجویان پزشکی، فول فاند دریافت کنند. باید در تلاش باشند تا در آزمون ها شرکت کنند. همچنین، تمام مصاحبه های دانشگاه را نیز شرکت کرده و سعی کنند نمره قابل قبولی در این آزمون ها و مصاحبه ها بگیرند.

به علاوه، داشتن سوابق تحصیلی درخشان و مهارت های زبانی نه تنها برای سایر رشته های غیر پزشکی، بسیار حائز اهمیت است. بلکه اهمیت صد چندانی نیز برای دانشجویان رشته پزشکی دارد.

مدارک لازم برای گرفتن فول فاند پزشکی کانادا

کشور کانادا شرایط لازم برای اخذ فول فاند پزشکی کانادا را برای متقاضیان بین المللی فراهم کرده است. بدین منظور، متقاضیان باید مدارک زیر را برای گرفتن فول فاند پزشکی کانادا ارائه دهند:

دانشگاه های اعطا کننده فاند یا بورسیه پزشکی کانادا

دانشجویانی که قصد تحصیل در کانادا با اخذ بورسیه یا فاند را دارند. باید پیش از شروع تحصیل از اعطای بورسیه دانشگاه مورد نظر آگاهی پیدا کنند. بورسیه یا فاندهای تحصیلی اعطا شده به دانشجویان بین المللی کانادا عبارت اند از:

در این مقاله فاروس طاها تلاش کردیم اطلاعات مفید و جامعی را درخصوص فول فاند کانادا به خصوص در رشته پزشکی را برای شما بیان کنیم. با این وجود، اگر هنوز ابهام یا سوالی برای شما وجود دارد، با ما تماس بگیرید. تا مشاوران فاروس طاها شما را راهنمایی کنند.

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها