فاروس logo

صفر تا صد زیست کنکور | پکیج آموزشی زیست شناسی کنکور | جزوه کنکوری زیست

صفر تا صد زیست کنکور | پکیج آموزشی زیست شناسی کنکور | جزوه کنکوری زیست

صفر تا صد زیست کنکور | پکیج آموزشی زیست شناسی کنکور | جزوه کنکوری زیست

صفر تا صد زیست کنکور | پکیج آموزشی زیست شناسی کنکور | جزوه کنکوری زیست

  

بهترین جزوه زیست شناسی کنکور کدام است؟ همراه ما باشید. ما در این مقاله فاروس طاها به بررسی صفر تا صد کنکور زیست شناسی می پردازیم. درس زیست مهم ترین درس کنکور تجربی است که برای رشته های پزشکی از ضریب بسیار بالایی برخوردار است. اما این درس مهم گاهی برای بچه ها خیلی سخت می شود و به همین دلیل نمی توانند نتیجه خوبی در آن بگیرند. علت هم این است که طراحان کنکور علاقه زیادی دارند تا زیست را چالش برانگیز کنند، از این رو اکثر سوالات آن به صورت ترکیبی طرح می شود. پس باید تمامی مطالب را به صورت داستان وار و به هم پیوسته دانش آموز بلد باشد تا بتواند به نتیجه ای که دوست دارد برسد. خصوصا برای رشته های پرمتقاضی مانند پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی.

 

برنامه ریزی برای زیست شناسی کنکور

  

برنامه ریزی برای زیست شناسی کنکور را چطور انجام دهیم؟ پیشنهاد می کنیم در فصل تابستان زیست پایه را ببندید. در زمان های جمع بندی نسبت به مرور و تثبیت مطالب اقدام کنید. تابستان هنوز دروس پیش دانشگاهی را شروع نکرده اید بنابراین بهترین زمان برای مرور درس های پایه شماست. به علاوه، این که خیلی از بچه ها مطالعه  خود را از ماه مهر شروع می کنند. پس تابستان بهترین زمان برای پیش گرفتن از رقباست. به هیچ عنوان این فصل مهم را از دست ندهید. برای آن برنامه ریزی داشته باشید و درس ها را پیش ببرید. حل تست های کنکوری سراسری فراموش نشود. مطالعه درس زیست را از همان ابتدا به صورت زنجیروار انجام دهید. در این صورت ذهن شما منظم می شود و بهتر می توانید به سوالات ترکیبی پاسخ دهید. درس ها را مثل داستان به هم ربط دهید.

 

بهترین روش مطالعه و تست زنی زیست

  

  

بهترین روش مطالعه و تست زنی زیست را می توانید از موسسه فاروس طاها یاد بگیرید🤩. یک روش خیلی ساده که سرعت شما را زیاد می کند تست زنی از روی گزینه هاست. سوال را که مطالعه کردید، پس از آن تمامی گزینه ها را ببینید هر کدام را مطمئن هستید غلط می باشد رد کنید و روی بقیه متمرکز شوید. این روش به ظاهر ساده خیلی کمک می کند. رد کردن گزینه را نه تنها برای زیست بلکه برای همه ی درس ها اعمال کنید. مورد دیگر این که دور کلمات مهم در صورت سوال را خط بکشید. معمولا فعل می تواند خیلی گول زننده باشید. به جمله مقابل دقت کنید: کدام گزینه غلط نمی باشد؟ معمولا بچه ها تمرکزشان را روی واژه ” غلط” می گذارند و در نتیجه، در دام می افتند. برای این که دچار اشتباه نشوید باید از قبل به اندازه کافی تست بزنید.

 

  

روش تست زنی کنکور

  

روش تست زنی کنکور را از اساتید برجسته بخواهید. اما پیش از آن باید خود را به درس خواندن و تلاش زیاد عادت دهید. هر چقدر بیش تر و بهتر درس بخوانید نتایج خیلی درخشان تری می گیرید. پس با افزایش ساعت مطالعاتی گام بزرگی در راستای اهداف خود بردارید. توصیه می کنیم حتما از همان ماه های اول همه چیز را جدی بگیرید و درس ها برای دو ماه آخر نگذارید. در روز های آخر و در این مدت کوتاه قرار نیست که معجزه ای رخ دهد. فراموش نکنید که رتبه خوب زحمت بسیار می خواهد. اگر با برنامه ریزی از ابتدا پیش بروید هم منابع را به موقع به اتمام می رسانید و هم این که استرس نخواهید داشت. بنابراین با یک مشاور خوب و با تجربه صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا در این راه تجربه های خود را در اختیار شما نیز قرار دهید.

  

چگونه زیست را صد بزنیم؟

  

چگونه زیست کنکور را صد بزنیم؟ سوال متداول بچه ها برای قبولی در رشته های پزشکی👩‍⚕️. اولین شرط درصد های بالا در درس زیست تسلط کامل است. یعنی اولین کاری که باید بکنید این است که درس بخوانید. اما گاهی بچه ها با این که واقعا زحمت می کشند اما نمی توانند موفق شوند. علت چیست؟ دوستان ببینید شما نمی توانید زیست را روزنامه وار بخوانید و انتظار درصد 80 یا بالاتر را داشته باشید. باید کاملا هر کلمه را با تمام وجود خود درک کنید. هر جمله را برای خود معنا کنید و چندین مرتبه کتاب درسی خود را مرور کنید. خلاصه نویسی و یادداشت نکات مهم را هرگز فراموش نکنید. مطالب را داستان وار بخوانید و سعی کنید که آن را به هم ربط دهید. توصیه می کنیم حتما از جزوه زیست کنکور فاروس طاها استفاده کنید و از نکات طلایی آن بهره ببرید.

  

  

  

خواندن زیست کنکور از صفر

  

اگر قصد خواندن زیست از صفر را دارید.🌱📜 قبل از هر چیزی باید یک جزوه خیلی خوب به همراه فیلم های آموزشی با کیفیت تهیه کنید. فیلم ها را کامل ببینید تا یادگیری شما به صورت کامل انجام شود. تا خوب مطالب را متوجه نشدید به سراغ تست ها نروید. نکته ای که اکثر بچه ها آن را رعایت نمی کنند!!! حتما اول مطالب را خود بفهمید سپس تست بزنید. برای حل سوالات کنکوری عجله نکنید. یادگیری مطالب اولین مرحله درس خواندن است اگر آن را به خوبی اجرا نکنید. انگار ردیف اول دیوار یادگیری خود را خوب نچیده اید. پس لطفا طبق برنامه و درست پیش بروید. درسی مانند زیست اصلا شوخی ندارد و اگر هدفمند مطالعه نشود می تواند نتایج بدی برای شما داشته باشد. فاروس طاها را به عنوان بهترین کلاس زیست کنکور انتخاب کنید و در مسیر درست قرار بگیرید.

  

بهترین کلاس کنکور برای قبولی پزشکی

  

برای ثبت نام در بهترین کلاس کنکور برای پزشکی با شماره 09120981385 تماس بگیرید. 🥰🌱در دوره های ما ثبت نام کنید و کلی خدمات کنکوری با کیفیت هدیه بگیرید. درست است که شرط اولیه موفقیت شما کوشش بسیار است. اما این وقت گذاشتن شما باید در مسیر درست قرار بگیرید. در این صورت می توانید در رشته های خوب قبول شوید. همه ی کارهای شما باید حساب شده و هدفمند باشد. به این دلیل که وقت شما محدود است. هر اشتباهی می تواند مشکلات زیادی برای شما به بار آورد. پس برای این که اشتباهی رخ ندهد نیاز به تجربه افراد ماهر دارید. همچنین، برای انتخاب بهترین کلاس زیست کنکور می توانید با همان مشاور مشورت و تصمیم های صحیح بگیرید. روش های تست زنی زیست را بیاموزید و به درصد خوبی در آن درس برسید.

 

✔ویژگی های جزوه زیست شناسی کنکور فاروس طاها✔

 

  

قبولی تضمینی کنکور پزشکی فاروس طاها

  

قبولی تضمینی کنکور پزشکی با فاروس طاها💯. این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است.👩‍⚕️ با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین، می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فارروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید. برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافی است. مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

  

از کدام روش برای تست زنی زیست کنکور می توان استفاده کرد؟

از روش رد گزینه می توان برای تست زنی زیست استفاده کرد. این روش به همراه روش های دیگر تست زنی کنکور در متن مقاله توضیح داده شده است.

تعداد سوالات درس زیست کنکور چند تاست و به چه صورت است؟

50 سوال از دفترچه دروس تخصصی کنکور سراسری را سوالات زیست شناسی در کنکور تشکیل می دهد. ضریب درس یزست شناسی در زیرگروه یک و دو زیاد است.

 

برچسب ها