images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

تست زنی از روی گزینه ها آزمون

تست زنی از روی گزینه ها

 

تست زنی از روی گزینه ها یکی از گزینه هایی است که در افزایش سرعت شما نقش مهمی دارد. دوستان عزیز توجه کنید که قبل از هر چیزی شما باید اول به تمامی مفاهیم و مطالب درسی مسلط باشید تا بتوانید نتیجه ی خوبی بگیرید. اما در این میان یک سری اصول و تکنیک وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید زمان خود را ذخیره کنید و به همه ی سوالات برسید. در این روش شما گزینه ها را می بینید سپس به جای این که اول به سراغ پاسخ درست بروید در ابتدا گزینه های غلط را حذف می کنید. این شیوه برای افزایش سرعت بسیار مفید است که انجام آن حتما توصیه می شود. حتما در منزل هنگام تست زدن این روش را تمرین نمایید. هم چنین پاسخ به سوالات را از آن هایی که آسان هستند شروع کنید تا استرس نگیرید.

 

 

آموزش تست زنی حرفه ای

 

آموزش تست زنی حرفه ای را از مشاورین خبره فاروس طاها بخواهید. بچه ها در این آزمون هر چه هوشمندانه تر عمل کنید، موفق تر خواهید بود. سرعت عمل یکی از عوامل موفقیت شماست. که شرط اول آن تمرین و تکرار فراوان شماست. تا می توانید تست بزنید و آن ها را تحلیل و بررسی کنید. مورد دیگر همین تکنیک هاست که شما را سریع می کند. همانطور که در قسمت قبل گفته شد تست زنی از روی گزینه ها می تواند بسیار موثر باشد. در دفترچه کنکوری سراسری ترتیب سوالات را حفظ کنید. مدام هی سوالات بعدی را نبینید این کار شما را مضطرب می کند. بعضی مواقع طراح کنکور سوال ها را از سخت به آسان می چیند. بنابراین اگر چند سوال اول را دیدید و به نظرتان سخت آمد ناامید نشوید و حتما پرسش ها را نیز تا انتها ببینید. حتما چند سوال ساده پیدا می کنید.

 

 

 

تقلب در تست زنی

 

تقلب در تست زنی!!! ممکن است شما هم در مورد تقلب در آزمون کنکور سراسری چیزهایی شنیده باشید. بچه ها تقریبا چنین چیزی امکان ندارد. اگر تقلبی انجام شود حتما مراقبین متوجه خواهند شد، سرانجام داوطلب به عنوان متخلف شناخته خواهد شد. به هیچ عنوان حتی به چنین موضوعی فکر هم نکنید. برنامه ریزی کنید و خوب درس بخوانید. روی تکنیک هایی مانند تست زنی از روی گزینه ها کار کنید و با مرور خود را به تسلط برساند تا بتوانید به اهداف تان برسید.

 

سوالات متداول

 

 

آیا تکنیک تست زنی بدون معلومات مفید است؟

بچه ها تا زمانی که زحمت نکشید و درس نخوانید نمی توانید انتظار قبولی داشته باشیدو لطفا فریبا افراد منفعت طلب را نخورید و درس ها را با مشورت یک مشوار پیش ببرید. با این روش ها نمی توانید موفق شوید.

برای سوالات دام دار کنکور چه کنیم؟

سوالاتی که حس می کنید کمی پیچیده تر هستند را دور قسمت های مهم شان خط بکشید تا کمتر در دام آن ها بیفتید. با تهیه پکیج های فاروس طاها می توانید مهارت های خوبی به دست آورید.

برچسب ها: