images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

شخصی سازی برنامه کنکور برنامه ریزی

شخصی سازی برنامه کنکور

 

در این قسمت می خواهیم در مورد شخصی سازی برنامه کنکور صحبت کنیم. همه بچه ها در سال کنکور کلی کار برای انجام دادن دارند. برای آن که بتوانند از پس همه آن ها به بهترین شکل ممکن برآیند باید یک برنامه ریزی خیلی کامل و خوب داشته باشند. اما آیا برنامه شما با برنامه دوست تان می تواند مانند هم باشد؟ آیا شما و دیگری شرایط یکسان و سطح علمی مانند هم دارید؟ آیا سرعت یادگیری شما مانند هم است؟ چطور بهترین برنامه ریزی را متناسب با ویژگی های خود داشته باشیم؟

 

مصاحبه ی رتبه های برتر کنکور را بخوانید و از آن ها در برنامه ریزی خود استفاده کنید. ولی این بدان معنا نیست که کاملا شبیه آن ها درس بخوانید. راز موفقیت آن ها کمک بزرگی می تواند به شما بکند اما فراموش نکنید که شما دو آدم متفاوت هستید پس نمی توانید صددرصد مانند هم عمل کنید. به خاطر داشته باشید که برنامه ریزی شما باید منعطف باشد چون شما جزئیات را نمی توانید پیش بینی کنید. با داشتن برنامه شما دیگر استرس نخواهید داشت و با آرامش و انگیزه بالاتری به امور خود رسیدگی می کنید.

 

جدول برنامه ریزی کنکور

 

برای این که جدول برنامه ریزی کنکور خود را بنویسید باید به یک سری نکات مهم توجه کنید. اول این که در برنامه هفتگی خود مطالعه همه درس ها را قرار دهید. مطالعه یک درس را فقط برای یک روز قرار ندهید. مثلا یک روز کامل هشت ساعت زیست نخوانید. این میزان ر در روز های مختلف تقسیم کنید. هم چنین سلسله مراتب مطالعه را رعایت کنید. یعنی اول مطالعه کتاب درسی و مشاهده فیلم های آموزشی، سپس حل تمرین های تشریحی و پس از آن انجام تست های کنکور👩‍🏫. اگر این شیوه را اجرا کنید مطالب بیشتر در ذهن تان می ماند.

 

🤓هر روز با خودتان رقابت کنید و سعی کنید از روز قبل خود بهتر باشید🤓

 

سایت برنامه ریزی درسی

 

به دنبال سایت برنامه ریزی درسی هستید؟ فاروس طاها بهترین گزینه برای شماست. با ما با بهترین مشاوران کنکور همراه خواهید بود. آن ها شخصی سازی برنامه کنکور را برای شما به صورت عالی انجام خواهند داد. یک برنامه اختصاصی برای خودتان خواهید داشت و با اجرای آن حتما در رشته ی پزشکی قبول خواهید شد.

 

  

درس ها را مبحث به مبحث بخوانید و سپس آن ها را بهم ربط دهید تا بتوانید در درسی مانند زیست که سوالات ترکیبی دارد، نتیجه بگیرید. از تلاش کردن خسته نشوید و برای خود انگیزه داشته باشید. به موفقیت خود در کنکور فکر کنید. به روزی که در رشته ی مورد علاقه خواد قبول شده اید. در این صورت دیگر از شکست های خود خسته نخواهید شد و از اول تلاش کردن را شروع خواهید کرد.

 

برای موفقیت در کنکور روزی چند ساعت باید درس بخوانیم؟

همانطور که گفته شد این میزان در افراد مختلف متفاوت است. اما این نکته را در نظر بگیرید که نمی شود روزی نیم ساعت درس خواند و انتظار قبولی در رشته ی پزشکی داشت. تمام رتبه های برتر کنکور افرادی پرتلاش با ساعت مطالعه بالا بودند. اگر تا الآن ساعت مطالعه کمی داشتید، از روزی چهار ساعت شروع کنید و به مرور آن را زیاد کنید.

هر چقدر که درس می خوانم باز هم در آزمون های آزمایشی نتیجه دلخواه نمی گیریم. چه کار کنم؟

باید علت عدم پیشرفت خود را پیدا کنید. در کدام قسمت راه را اشتباه رفته اید که نتیجه دلخواه عاید نشده است. شاید برای یادگیری مباحث وقت کم گذاشته اید و یا این که به قدر کافی برای هر درس تست نزده اید.

برچسب ها: