images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور آزمون

سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

  

درباره سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور چه می دانید؟ ذکر این نکته ضروری است که مطالعه نمونه سوالات استخدامی سال های گذشته کمک بزرگی به افراد متقاضی می کند. زیرا در اینصورت، داوطلبان متقاضی استخدام در دستگاه های اجرایی آمادگی بیشتر و بهتری پیدا می کنند. با توجه به اهمیت ویژه مطالعه اصل نمونه سوالات سال های گذشته آزمون های استخدامی. لذا، روزهای قبل از برگزاری آزمون فرصت طلایی مطالعه و کسب آمادگی برای افرادی است که قصد پیشی گرفتن از رقیبان خود را دارند.

  

آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

 

اخبار و استخدام‌های فراگیر دستگاه‌های اجرایی به محض اعلام توسط مراجع رسمی توسط مجموعه ما اطلاع رسانی می شود. بدیهی می باشد شما از طریق تماس با مجموعه فاروس طاها می توانید علاوه بر اطلاع از تمام اخبار و استخدام های فراگیر دستگاه‌های اجرایی؛ آشنایی با سوالات آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه این مقاله بیشتر برایتان در این باره توضیح خواهیم داد.

  

☎️ شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

داوطلبان علاقه مند به استخدام شدن در سازمان ها، نهاد ها و شرکت های دولتی و اشتغال در رشته های شغلی این سازمان ها می توانند با ثبت نام در آزمون استخدامی اقدام کنند. همچنین، آنها می توانند با شرکت در نهمین دوره از آزمون استخدامی فراگیر و متمرکز دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰ در ردیف شغلی مورد نظر خود استخدام شوند.

 

از سال 93 تاکنون دستگاه های اجرایی کشور اعم از وزارت آموزش و پرورش، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان هواشناسی، مرکز آمار ایران، مرکز انتقال خون، سازمان بهزیستی؛ یعنی به طور کلیه وزارتخانه ها، موسسات دولتی جهت تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد خود، آزمونی مشترک و فراگیر تحت عنوان " آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور " برگزار می کنند.

 

متقاضیان شرکت در این آزمون باید دفترچه ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی را به دقت مطالعه کرده. سپس جهت تکمیل فرم ثبت نام به صورت اینترنتی به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مراجعه کنند. در ادامه این مقاله نکاتی چون شرایط و زمان ثبت نام آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی را بیان می کنیم.

  

  

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی زیر نظر سازمان اداری استخدامی و از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود. زمان و نحوه ثبت نام این آزمون از سوی سازمان استخدامی مشخص شده و توسط سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود.

  

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

همان طور که بیان شد، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای تامین نیروی انسانی چند سازمان و نهاد به صورت یکپارچه برگزار می شود. لذا بدیهی است که شرایط عمومی ثبت نام این آزمون برای همه عنوانین شغلی یکسان باشد. اما شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با توجه به هر سمت و عنوان شغلی متفاوت می باشد.

 

از این رو، مطالعه شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مندرج در دفترچه ثبت نام  برای هر داوطلب حائز اهمیت می باشد. از مهم ترین شرایط عمومی ذکر شده در دفترچه ثبت نام سال های اخیر به موارد زیر می توان اشاره کرد:

 

  • تابعیت ایرانی،
  • تدین به دین اسلام،
  • التزام به قانون اساسی ایران،
  • عدم منع نظام وظیفه برای آقایان،
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر،
  • عدم سابقه محکومیت،
  • برخورداری از سلامت جسمانی و روانی و توانایی متناسب با کار،
  • دارا بودن گواهی " پایان طرح " و یا " اشتغال به طرح " برای مشمولین قانون پزشکان و پیراپزشکان،
  • ارائه گواهی " انصراف از طرح " برای مشمولین قانون پزشکان و پیراپزشکان در رشته های اختیاری.

  

نکته مهم

 

توجه داشته باشید مقطع و عنوان مدرک تحصیلی معین شده برای هر سمت شغلی از مهم ترین موارد شرایط اختصاصی می باشد. شرط سنی در هر سمت نکته دیگری است که داوطلبان پیش از ثبت نام باید مورد بررسی قرار دهند. مصاحبه و ارائه تاییدیه پزشکی بعد از قبولی در آزمون موضوعی است باید در نظر گرفته شود.

  

سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

 

ذکر این نکته ضروری است که جهت قبولی تضمینی در آزمون استخدامی، باید نمونه سوالات آزمون استخدامی سال های گذشته مطالعه شود. این سوالات دارای دو گروه سوالات عمومی و سوالات تخصصی هر رشته است. سوالات عمومی که بین تمام رشته های یکسان است. اما شما باید در کنار این سوالات عمومی، حتما سوالات تخصصی رشته خود را مطالعه کنید. جهت گرفتن اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

  

  

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی دامپزشکی

 

داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در آزمون استخدامی دامپزشکی هستند نیز باید در آزمون دستگاه های اجرایی شرکت کرده. همچنین، در صورت قبولی، اقدام به انجام مصاحبه و سایر مراحل پذیرش کنند. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی فاروس طاها آماده راهنمایی و کمک به داوطلبان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هستند.​ به علاوه، مشاوران ما آماده پاسخگویی به پرسش های کاربران در این خصوص از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هستند.

  


✔️ آیا سایت ثبت نام دستگاه های اجرایی برای هر ارگانی متفاوت است؟


ثبت نام برای شرکت در آزمون برای همه دستگاه های یکسان بوده است. و از طریق سایت سازمان سنجش می باشد.


✔️زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چه تاریخی است؟


ثبت نام این آزمون معمولا در بازه های زمانی مختلفی انجام می شود. که برای اطلاع دقیق و به روز آن بهتر است با موسسه فاروس طاها تماس بگیرید.


✔️آیا ثبت نام استخدامی نیروی انتظامی با دستگاه های اجرایی همزمان انجام می شود؟


خیر. ثبت نام استخدامی نیروی انتظامی به صورت مجزا از دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

برچسب ها: