images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

احتمال قبولی در کنکور تجربی آزمون

احتمال قبولی در کنکور تجربی

 

احتمال قبولی در کنکور تجربی چقدر است؟ پقدر ممکنه در پزشکی قبول بشیم؟ چقدر سهمیه ها موثرن؟ این دسته سوالاتی هستند که اکثر بچه ها همیشه می پرسند. ببینید احتمال قبولی شما در هر رشته ای رابطه ای کاملا مستقیم با میزان تلاش شما دارد. پس منتظر شانس نباشید. هیچ موفقیتی بدون تلاش به دست نمی آید. فقط و فقط زحمت بکشید و درس بخوانید در این صورت احتمال موفقیت شما صددرصد است😍. اما این تلاش تان هم باید اصولی و با برنامه باشد تا بی نظیرترین نتیجه را بگیرید. فاروس طاها می تواند بهترین برنامه ریزی را برای کنکور شما انجام دهد و به موفقیت شما کمک کند.

 

شرط قبولی در کنکور تجربی

 

شرط قبولی در کنکور تجربی فقط و فقط درس خواندن است!!! متنظر چیزهای عجیب و باورنکردنی نباشید. قبولی در پزشکی درس خواندن می خواهد. زیاد هم می خواهد. پس لطفا خود را گول نزنید و منتظر معجزه نباشید. از همین الان درس خواندن را به صورت کنکوری شروع کنید. تلاش کنید و از شکست ها درس بگیرید. تنها در این صورت است که موفق خواهید شد. یک مشاور با تجربه انتخاب کنید و از راهنمایی های او استفاده کنید. تست های کنکور سراسری را به صورت مکرر حل کنید و در حین مطالعه نکته برداری کنید.

 

 

شانس قبولی امسال در کنکور

 

واما شانس قبولی امسال در کنکور سراسری... . براساس آمارها ۵۸ درصد داوطلبان، زن و ۴۲ درصد آنها مرد بوده‌اند که بیشترین تعداد شرکت‌کننده‌ها در گروه علوم تجربی با ۶۳۷ هزار داوطلب، پس از آن علوم انسانی با ۲۸۲ هزار نفر و گروه ریاضی با ۱۶۸ هزار متقاضی حضور داشتند. از آن تعدادی که برای داوطلبان ثبت‌نام‌کننده در کنکور 98 یاد شد، یک میلیون و ۱۸ هزار نفر در جلسه آزمون حاضر بودند، بنابراین آمار غایبان در این آزمون ۹ درصد می‌شود. این تعداد ۶۵ هزار نفر بیشتر از آزمون سال ۹۷ بوده است. البته امسال داوطلبان به دو دسته نظام قدیم و جدید تقسیم شدند که ۵۷۷ هزار نفر در نظام قدیم آموزشی و ۵۴۲ هزار نفر در نظام جدید آموزشی شرکت کردند.

 

بیشترین شانس قبولی در کنکور

 

بیشترین شانس قبولی در کنکور = بیش ترین تلاش. هیچ راهی جز درس خواندن و زحمت کشیدن ندارید. باید با برنامه ریزی اصولی و منطقی درس بخوانید. تست بزنید. آزمون بدهید. اشتباهات خود را کم کنید. تا در نهاین موفق شوید.

 

عوامل تاثیر گذار در قبولی کنکور تجربی چیست؟

 

اگر قصد قبولی صد در صد در کنکور تجربی دارید، و یا می خواهید در رشته های پر طرفدار داروسازی، پزشکی و دندانپزشکی تحصیل کنید، این را بدانید شما به تراز بالای 8000 و قبولی تضمینی در رشته پزشکی به رتبه علمی بالای 9000 نیاز دارید. از آنجایی که تحصیل در این رشته ها به دلیل بازار کار مناسب متقضیان زیادی دارد، بنابراین باید خود را به خوبی برای این رشته ها آماده کنید. برای قبولی تضمینی در رشته های علوم پزشکی به چه چیزی نیاز داریم؟

 

  • مشاوره
  • برنامه ریزی
  • منابع کنکوری مناسب شامل فیلم های آموزشی و جزوه
  • پشتیبانی
  • آزمون های مرحله به مرحله

 

علاوه بر موارد بالا به استاد راهنامایی احتیاج دارید که به شما کمک کند تا در این رقابت کنکور مشکلی نداشته باشید و مشکلاتتان را به راحتی حل کنید. استادی که این مسیر را پیموده باشد و در این راه تجارب فراوانی داشته باشد.

 

موسسه کنکوری قبولی تضمینی در کنکور تجربی

 

موسسه فاروس با سال ها سابقه در زمینه قبولی تضمینی در کنکور تجربی به شما کمک می کند تا هر آنچه برای کسب رتبه برتر به آن نیاز دارید را دریافت کنید. این موسسه با سال ها سابقه تخصصی درخشان در زمینه قبولی کنکور تجربی گام های برنامه ریزی جدیدی در زمینه قبولی در کنکور سراسری ارائه کرده که با استفاده از آن می توانید در هر مقطع تحصیلی هستید، حتی در سال آخر دبیرستان در کمتر از یکسال در رشته های تاپ کنکور تجربی پذیرفته شوید.

 

چطور احتمال قبولی خود را در کنکور افزایش دهیم؟

با تلاش بیشتر. استراحت و خواب کافی. شرکت در طرح های تضمینی. انگیزه داشتن. همه این ها دست به دست هم می دهند و باعث قبولی شما در رشته ی پزشکی می شود.

چطور تست بزنیم که نتیجه ی بهتری بگیریم و احتمال قبولی خود را افزایش دهیم؟

تست ها را علامت دار بزنید. یعنی این که کنار هر سوال علامت بزنید که کدام را بلد نبودید و کدام را اشتباه پاسخ دادید. سپس دوباره به همان تست ها برگردید و اشتباهات خود را رفع کنید. برای مشاوره بیشتر با فاروس طاها تماس بگیرید.

برچسب ها: