images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

برنامه رایگان جمع بندی کنکور برنامه ریزی

برنامه رایگان جمع بندی کنکور

 

برنامه رایگان جمع بندی کنکور!! زمان های جمع بندی از فرصت های حیاتی برای کنکوری ها به شما می آید. در این زمان ها( که مدت آن و بازه های میان آن ها با توجه به مشاور شما می تواند متغیر باشد) شما تمام مطالبی که تاکنون خوانده اید را به صورت خلاصه وار مرور می کنید تا در ذهن شما تثبیت شوند. برای همین ما همیشه به بچه های توصیه می کنیم در حین مطالب خلاصه نویسی را فراموش نکنند. این نکات شما بهترین و کامل ترین منبع برای دوران جمع بندی شما می باشد. هم چنین در این زمان شما در یک آزمون باید شرکت کنید و میزان پیشرفت خود را مورد آزمایش قرار دهید. برای دریافت برنامه رایگان جمع بندی کنکور با فاروس طاها همراه باشید. ما کامل ترین برنامه ها را برای شما تهیه خواهیم کرد.

 

برنامه ریزی هفتگی برای کنکور

 

برنامه ریزی هفتگی برای کنکور به چه صورت باید باشد؟ این برنامه باید شامل تمامی درس های شما باشد. فارغ از این که در چه رشته ای مشغول به تحصیل هستید. حتی اگر درسی اهمیتآن در کنکور کم است، حداقل در هفته یک تایم کوتاه برای آن قرار دهید و هیچ درسی را به صورت صفر در کنکور خود نگذارید. پیشنهاد می کنیم یک جدولی برای خود تهیه کنید. در آن برای درس های مختلف خود زمان های مشخصی تعریف کنید. ردیفی را برای جمع ساعات مطالعاتی خود قرار دهید تا بدانید که هم برای هر درس در طول هفته چقدر وقت گذاشته اید و هم بدانید در مجموع این هفته چقدر درس خوانده اید. حتی می توانید در صورت تمایل مدت زمان حل تست خود را از ساعت مطالعاتی خود تفکیک کنید تا بدانید که چقدر برای حل تمرین زمان گذاشته اید.

 

 

برنامه ریزی کنکور تجربی

 

اگر قصد داری برای برنامه ریزی کنکور تجربی با یک مشاور خیلی خوب صحبت کنید، فاروس طاها بهترین گزینه برای شماست. برنامه ای کامل و جامع که در برگیرنده تمام مباحث کنکورتان است، به صورت شخصی سازی شده و متناسب با شرایط فیزیکی و سزح علمی شما ذر اختیار شما قرار می کیرد. با اجرای آن برنامه حتما در کنکور پزشکی قبول خواهید شد. روی برنامه های شما به اندازه ی کافی فکر شده است تا بتواند درس خواندن را برای شما جذاب کند. تلاش کنید و پیروز شوید. این تلاش شما در مسیر هدفمند قرار خواهد گرفت. درس های شما را پیگیری می کنیم. بهترین جزوات و فیلم های کنکوری را از ما بخواهید. با ما بدرخشید. ما کلید ورود شما به دنیای پزشکی هستیم.

 

**** برنامه رایگان جمع بندی کنکور ****

 

آیا برای زمان های جمع بندی درس های پایه را نیز پوشش دهم؟

جمع بندی برای مطالبی است که تا به الآن خوانده اید. اگر درس های پایه را هم مورد مطالعه قرار داده اید پس مطالعه آن نیز باید انجام شود.

در زمان های جمع بندی بیشتر تست بزنم یا مطالب را بخوانم؟

تمامی مطالب را نیازی نیست بخوانید همان مطالب یادداشت شده خودتان را بخوانید و یک آزمون جمع بندی از خوب بگیرید. با توجه به آن هر جا را که ضعف داشتید دوباره بخوانید.

برچسب ها: