فاروس logo

رتبه های برتر کنکور تجربی چگونه به موفقیت رسیدند | برنامه ریزی کسب رتبه برتر

رتبه های برتر کنکور تجربی چگونه به موفقیت رسیدند | برنامه ریزی کسب رتبه برتر

رتبه های برتر کنکور تجربی چگونه به موفقیت رسیدند | برنامه ریزی کسب رتبه برتر

رتبه های برتر کنکور تجربی چگونه به موفقیت رسیدند | برنامه ریزی کسب رتبه برتر

 

 

موفقیت رتبه های برتر رشته تجربی چگونه رقم خورد؟ آنان روزی چند ساعت به مطالعه می پرداختند؟ مناسب ترین منابع برای کسب رتبه برتر کنکور تجربی که رتبه های برتر از آن استفاده می کنند چیست؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا عوامل موفقیت در کسب رتبه برتر تجربی را برایتان شرح دهیم.

 

نفرات اول کنکور تجربی روزی چند ساعت مطالعه می کردند؟

 

ساعات مطالعاتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بسیار در رابطه با زمان مطالعه رتبه های برتر کنکور تجربی گفته می شود. چیزی که بسیار حائز اهمیت است، این است که در رابطه با ساعات مطالعاتی برای هر دانش آموز باید به ص ورت منحصر به فرد برنامه ریزی شود. کیفیت و کمیت ساعت مطالعاتی برای کسب رتبه برتر در کنکور سراسری هر دو از اهمیت بالایی برخوردار است. عوامل موثر در تایین ساعت مطالعاتی موارد زیر را شامل می شود:

 

 

🔶 با پاسخ دادن به سوالات بالا می توانید تصمیم بگیرید روزی چند ساعت مطالعه برای کسب رتبه لازم در رشته تحصیلیتان نیاز دارید. هر روز در یک زمان خاص را به درس دادن اختصاص دهید و سعی کنید هر روز برای کسب رتبه برتر تایم مطالعاتی خود را افزایش دهید.

 

🔶 رشته تجربی یکی از رشته های محبوبی است که در زمینه تحصیل در داروسازی، دندانپزشیکی و پزشکی متقاضیان زیادی دارد. بنابراین اگر می خواهید برای کسب رتبه برتر در زمینه کنکور تجربی به فعالیت بپردازید، باید تایم زیادی از خود را در هر روز به قبولی در کنکور تجربی اختصاص دهید.

 

🔶میانگین زمان مطالعاتی رتبه های برتر تجربی که در حال حاضر در برترین دانشگاه های ایران تحصیل می کنند، روزانه بیش از 8 ساعت است.

 

منابع رتبه های برتر تجربی

 

منابع رتبه های برتر تجربی که آنان را به موفقیت رساند شامل چه کتاب هایی بود؟ کدام برتر کتاب های کنکوری و کمک درسی مناسب است؟ کتاب های گاج یا خیلی سبز؟ مطالعاتع سال های اخیر نشان می دهد رتبه های برتر کنکور از منابع ثابتی استفاده نمی کردند. در اینباره باید گفت منبعی شما را به موفقیت در کنکور سراسری می رساند که استاندارد باشد. شامل فیلم های آموززشی کنکور از برترین اساتید با سابقه ایران باشد، شامل جزوه های کم و حجم و پرمحتوا برای افزایش ساعات مطالعاتی باشد. بنابراین باید برای تهیه منابع آموزشی کنکوری مناسب در کنکور بسیار تحقیق و بررسی کرد تا به نتایج درستی برسید. موسسه فاروس طاها با در اختیار داشتن امکانات آموزشی سطح بالا تمامی منابع پرقدرت رشته تجربی را با مناسب ترین قیمت گردآوری کرده است. برای تهیه منابع مناسب کنکوری و مشاوره رایگان کنکور تجربی با مشاورین فاروس طاها در تماس باشید.

 

درصد های نفرات اول کنکور تجربی 1400 چقدر بوده؟

 

درصد رتبه های برتر تجربی سال 1400 یکی از سوالات دانش آموزانی که می خواهد برای کسب رتبه برتر در کنکور تجربی برنامه ریزی کنند این است که رتبه های برتر سال های گذشته چه درصدهایی از دروس خود کسب کرده اند؟ اطلاع از وضعیت کنکور سال گذشته می تواند منبع خوبی برای اطلاعات شما در رسیدن به هدفتان باشد. مطالعاعت نشان داده برای کسب رتبه برتر در رشته تجربی کسب تراز 10000 به بالا و میامگین درصد های 80 درصد به بالا الزامی است. در ادامه توجهتان را به کارنامه رتبه تک رقمی کنکور 1400 جلب می کنیم:

 

عربیادبیاتزبان خارجیفرهنگ و معارفریاضیزیستزمین شناسیفیزیکشیمی
94/774/489/494/755/69290/792/491/2

 

چه چیز هایی باعث می شود متقاضی هدف خود در کنکور تجربی برسد؟

 

 

موارد بالا امکاناتی است که ممکن است رتبه های برتر برای کسب موفقیت از آن استفاده کرده باشند. اما مهم تر از همه این ها درس خواندن با تممرکز است. اگر دانش‌آموز درس نخواند حتی قوی ترین منابع نیز نیم تواند به وی برای کسب رتبه برتر کمک کننده باشد. بنابراین مهم ترین عامل در کسب موفقیت شما درس خواندن با کیفیت است...

 

رتبه های برتر در کدام آزمون آزمایشی شرکت می کردند؟

 

آزمون های آزمایشی یکی از مواردی که بی شک باید در قبولی در کنکور مورد توجه قرار بگیرد. چراکه حتی اگر بهترین منابع را در اختیار داشته باشید، درصورتی که پیرفت خود و کیفیت مطالعه را بررسی نکنید نمی توانید به موفقیت دست یابید. آزمون های آزمایشی قلمچی یا گزینه دو؟ آیا در آزمون های آزمایشی گاج شرکت کنیم؟ از همین حالا بگوییم آزمونی استاندارد است که برنامه ریزی مناسب برای زمان برگزاری آزمون و همینطور مرور مباحث داشته باشد.

 

کسب رتبه برتر تجربی در موسسه فاروس طاها

 

فاروس طاها با سال ها سابقه گسترده در زمینه کنکور سراسری موفق به کسب رتبه های برتر بسیاری شده است. از زمانی که وب اپلیکیشن کنکوری موسسه فاروس با هدف افزایش سطح دانش آموزان علاوه رب امکانات موجود نظیر دی وی دی های آموزشی و جزوه ها در اختیار دانش آموزان قرار گرفت این موسسه نسبت به فراهم آوردن امکانات غیر حضوری اقدام نمود.

 

مصاحبه با رتبه های برتر کنکور تجربی

 

مصاحبه با رتبه های برتر کنکور تجربی حاکی از آن است که همه آن ها برنامه ریزی مناسبی داشته اند. اگر در پی موسسه قبولی در کنکور تجربی با آمار قبولی بالا می گردید، فاروس طاها با 13 سال سابقه حرفه ای در این زمینه توانسته در کنار رتبه های برتر بسیاری باشد. این موسسه هر آنچه را که در اختیار دارید اعم از آزمون آزمایشی، منابع معتبر، مشاوره، برنامه ریزی و... در اختیار دانش آموزان عزیز در سراسر کشور قرار می گیرد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 0️⃣9️⃣1️⃣2️⃣0️9️8️⃣1️⃣3️⃣ تماس حاصل فرمایید.

 

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها

 

موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی خود را مبنی بر گام با پشتوانه سال ها سابقه به اتمام رسانده است. این برنامه شامل برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه قوی ترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع و همینطور برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و متقاضیان کنکور در کمتر از یکسال است.

 

این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فاروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

 

سوالات متداول

 

☑️ آیا کسب رتبه برتر برای کسی که در کنکور سراسری قبول نشده نیز امکان پذیر است؟

بله - کسی که بار ها در کنکور تجربی شرکت کزده اما موفق به کسب رتبه لازم برای قبولی در کنکور تجربی نشده است، باید راهنما و برنامه ریزی درست داشته باشد و با عبرت از اشتباهات گذشته حتما به کسبرتبه برتر خواهد رسید

☑️ برای کسب رتبه برتر از چه منابعی استفاده کنیم؟

استفاده از منابع استاندارد این امکان را برای شما به وجنود میاورد تا بتوانید از پس تست های کنکور سراسری به راحتی بر بیایید. در رابطه با منابع رتبه های برتر سال های گذشته در مقاله به آن اشاره کردیم.

 

برچسب ها